[92-96]Colt CA0 - [CA5A 1.8] Odcinka
ictus - 29-06-2008, 20:02 Temat postu: [CA5A 1.8] Odcinka przy ilu jest odcinka w GTI wg obrotomierza dochodzilem do 8000 i nie odcinalo... dalej nie chce "sprawdzac" bo silnik juz nie mlody
londolut - 29-06-2008, 22:12
Odcinka powinna być około 8000rpm. Masz LPG u siebie?
Anonymous - 29-06-2008, 22:21
Napewno wyzej niz 8000.Albo jednak nie
Znalazlem cos takiego http://pl.youtube.com/watch?v=Se8tftcIwoc
ictus - 29-06-2008, 23:10
alez w zyciu gazu...
czy jest wogole opcja zeby odcinka zniknela??? bo nie wydaje mi sie... predzej opcja z "rozkalibrowanym" obrotomierzem
pawela - 30-06-2008, 10:43
ictus napisał/a: | alez w zyciu gazu...
czy jest wogole opcja zeby odcinka zniknela??? bo nie wydaje mi sie... predzej opcja z "rozkalibrowanym" obrotomierzem |
forumowicz Stein nie ma odcinki w swoim MSS 1.8 GDI 4G93 a więc w bliźniaczym silniku. I tak być nie powinno. Widziałem, że potrafi zamknąć obrotomierz, choć i on i ja takich praktyk nie popieramy.
Z kolei w 1.6 4G92 odcinka jest przy 6750, choć pokazuje już 7100-7200. Wynika to z błędu obrotomierza.
harpagan - 30-06-2008, 10:50
7800
Wszystko co ponad to klamstwo obrotomierza
londolut - 30-06-2008, 15:17
adamovicius napisał/a: | Napewno wyzej niz 8000.Albo jednak nie | Jednak nie Zobacz co napisał harpagan
Pytałem o LPG bo z gazem zamykasz obrotomierz bez problemu, wtedy nie ma odcięcia.
Anonymous - 30-06-2008, 18:19
To te 9000 na zegarku to chyba dla szpanu
Hubeeert - 30-06-2008, 18:22
pawela napisał/a: | forumowicz Stein nie ma odcinki w swoim MSS 1.8 GDI 4G93 |
Te silniki nie mają dużo wspólnego.
Zaczynając od tego, że ten z GTi to DOHC.
ictus - 30-06-2008, 18:22
9 jest po to ze jak zakujesz silnik, wstawisz ostry walek i przesuniasz odcinke zeby jeszcze cos bylo widac
Anonymous - 30-06-2008, 18:35
Cytat: | 9 jest po to ze jak zakujesz silnik, wstawisz ostry walek i przesuniasz odcinke zeby jeszcze cos bylo widac |
I myslisz ze skosnoocy inzynierowie produkujac seryjny samochod o tym mysleli?
pawela - 30-06-2008, 19:15
Hubeeert napisał/a: | pawela napisał/a: | forumowicz Stein nie ma odcinki w swoim MSS 1.8 GDI 4G93 |
Te silniki nie mają dużo wspólnego.
Zaczynając od tego, że ten z GTi to DOHC. |
A zdziwiłbyś się bo mają. 4G93 GDI to również DOHC. Odmiana SOHC ma 115KM, a MSX to żywcem ten sam silnik co w GTi. Zupełnie niedawno user grzechocolt chciał kupić wał korbowy do CA5A GTi. Po konsultacjach z Bartkiem i piotrmas kupiliśmy wał od Cari GDI. Zamontowany, pasuje, podobnie jak wiele elementów dołu silnika.
harpagan - 30-06-2008, 19:20
Cytat: | Pytałem o LPG bo z gazem zamykasz obrotomierz bez problemu, wtedy nie ma odcięcia. |
To zalezy od instalacji.
W moim poprzednim 1.6 i instalacji 2 generacji mozna bylo ustawic odcinke wg wlasnych upodoban lub wylaczyc ja calkowicie. Oczywiscie mowimy o odcince na gazie ...
Hubeeert napisał/a: | Te silniki nie mają dużo wspólnego. |
Wał maja wspolny ... nie wszystkie co prawda bo chyba do 98 roku ale maja
[ Dodano: 30-06-2008, 19:22 ]
pawela napisał/a: | 4G93 GDI to również DOHC. Odmiana SOHC ma 115KM, a MSX to żywcem ten sam silnik co w GTi |
No nie do konca
MSX to juz nie GDi to poprostu 4g93 DOHC tylko chyba odrwrocone o 180 stopni
pawela - 01-07-2008, 13:09
pawela napisał/a: | harpagan napisał/a: | 4G93 GDI to również DOHC. Odmiana SOHC ma 115KM, a MSX to żywcem ten sam silnik co w GTi |
No nie do konca
MSX to juz nie GDi to poprostu 4g93 DOHC tylko chyba odrwrocone o 180 stopni |
wszystko się zgadza , właśnie to miałem na myśli MSX ma konwencjonalny wtrysk do kanału dolotowego
ictus - 01-07-2008, 17:39
jakies 8100-8200 odcina... wiec koniec z mojej strony
|
|
|