To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - opis Carismy z WP

Anonymous - 01-07-2008, 22:15
Temat postu: opis Carismy z WP
wstawiam link z WP opisujacy Carisme:

http://moto.wp.pl/kat,100...l?P%5Bpage%5D=1

troche sciemy i nieprawdy ale coz, moze napisac do nich zeby sprostowali :mrgreen:

arekp - 01-07-2008, 23:28

Moim zdaniem opis jest bardzo rzetelny. Autor przylozyl sie do uzyskania informacji o najczestszych przypadlosciach tego modelu. Jest to chyba najlepszy opis samochodu jaki mialem okazje przeczytac.
mkm - 01-07-2008, 23:39

Ja sie zawsze musze do czegos przyczepic. Wydaje mi sie, ze zanik hamulcow pod wplywem temperatury to "fadding", a nie "fading".
Hubeeert - 02-07-2008, 00:21

mkm napisał/a:
Wydaje mi sie, ze zanik hamulcow pod wplywem temperatury to "fadding", a nie "fading".


Masz rację, wydaje Ci się.

Anonymous - 02-07-2008, 00:24

arekp napisał/a:
Moim zdaniem opis jest bardzo rzetelny. Autor przylozyl sie do uzyskania informacji o najczestszych przypadlosciach tego modelu. Jest to chyba najlepszy opis samochodu jaki mialem okazje przeczytac.

Mam dokładnie takie samo zdanie, nie ma w tym artykule nieprawdziwych wiadomości, wg mnie napisane rzetelnie.
Pozdrawiam

siwek - 02-07-2008, 09:05

Poprostu człowiek sie przyłożył i zrobił to obiektywnie opisując główne minusy i nie zapominając o plusach.
Profesjonalny opis oparty na praktyce a nie na plotkach jak to było w ostatniej prezentacji Carismy.

"Carisma jest autem niezbyt popularnym i można powiedzieć – niedocenianym."

może i bardzo dobrze że tak jest :D

Anonymous - 02-07-2008, 10:23

wiekszosc jest ok ale to ze silniki od reno maja zle ulozone turbiny przez co pekaja glowice to jest prawda? albo ze w skrzyniach wybijaja sie tuleje przez co zmiana biegow jest klopotliwa? to fakt ale nie we wszystkich Carismach te ktore mialy skrzynie japonskie tego problemu nie mialy
Tomashi - 02-07-2008, 11:34

Bardzo dobry tekst moim zdaniem.
Carisma jest za bardzo awaryjna jak na "japończyka" jak słusznie stwierdza autor, ale w porównaniu z konkurencją wypada b. dobrze. Jakiś numer "motoru" to potwierdził - CArisma wyraźnie z przodu stawki. :-)

PS. a mnie się to autko coraz bardziej podoba - i oto chodzi!

Anonymous - 02-07-2008, 13:17

jakby nie bylo i tak kocham to auto : :mrgreen:
turek61 - 02-07-2008, 21:08

Cytat:
Jazda Carismą to czysta przyjemność. Auto dobrze się prowadzi za sprawą sztywnego zawieszenia.

No właśnie.... do samochodu nie wolno się przyzwyczajać a ja tak się przyzwyczaiłem do tej " przyjemności" że nie mogę się z nią rozstać.
Artykuł rzetelny nie to co w TVN Turbo :twisted:

Rafal_Szczecin - 02-07-2008, 21:15

Cytat:
Carismę nękają przede wszystkim usterki zawieszenia. Najczęściej wybijają się łączniki stabilizatorów. Uszkodzeniu ulegają też tuleje wahaczy. Nie można jednak powiedzieć, że to zła konstrukcja.Zawieszenie Mitsubishi okazuje się po prostu być na polskie drogi zbyt delikatne. Zdarzają się też problemy z osłonami przegubów półosi i wyrabiającymi się tulejkami dźwigni zmiany biegów. Ta ostatnia usterka skutkuje kłopotami z przełączaniem biegów. Kłopoty mogą sprawiać również elektrycznie sterowane szyby i lusterka, immobiliser oraz zacinający się centralny zamek i... stacyjka.



Dość szybko zużywają się hamulce, które w dodatku są podatne na fading. Występują też awarie mechanizmów napędzających wycieraczki i silniczków spryskiwaczy.

W pierwszych modelach zdarzały się nieszczelne zbiorniki paliwa. W późniejszych szwankowały rozruszniki, alternatory i pompy paliwa. Średnia jakość materiałów wykończenia wnętrza i ich zamocowania w najstarszych modelach może stać się przyczyną denerwującego skrzypienia. To jednak koniec listy grzechów Carismy. W wielu innych autach tej klasy jest niestety o wiele dłuższa.


hmm nie wiem czy zawieszenie jest malo wytrzymale, ale u mnie carisma w rok przejechala 48 000 km i z zawieszenia do wymiany sa wlasnie laczniki stabilizatorow oraz wymienione tu tulejki w tylnim zawieszeniu . 40 tkm wytrzymaly hamulce, wiec uwazam, ze tez nie jest najgorzej :)
co do oslon przegobow to fakt, zaraz po zakupie byly one wymieniane. wiec nie wiem czy to oznaka slabego zawieszenia ... liczac , ze srednio auto jezdzi 15 tkm w rok ,to po jakis 3 latach trzeba wymienic laczniki hmmm

z problemami z rozrusznikiem rowniez sie zgodze :) ( bo u mnie tez potrafi sie czasem przyciac bendix )

wydaje mi sie ,ze artykul jak najbardziej ok

Anonymous - 04-07-2008, 18:30

opis rzetelny, z wszystkim się zgodzę oprócz opinii zawieszenia, wf mnie zawiecha to jeden z główniejszych atutów tego autka, wiadomo uderzenia ze zjazdów np z wysokiego krawężnika...ale to nie żadna usterka. ja mam przebieg 190 tys km i wymieniłem tylko łączniki stab i gumy stabilizat. przód i tył i to wsio, mieszkam w Koluszkach a to kraina torów kolejowych więc...nadmieniam że jestem ,,pedantem technicznym" i u mnie muuuuusi być wsio OK. Pozdro
Juiceman - 06-07-2008, 14:58

spooner napisał/a:
wiekszosc jest ok ale to ze silniki od reno maja zle ulozone turbiny przez co pekaja glowice to jest prawda? albo ze w skrzyniach wybijaja sie tuleje przez co zmiana biegow jest klopotliwa? to fakt ale nie we wszystkich Carismach te ktore mialy skrzynie
japonskie tego problemu nie mialy



Dobrze powiedziane osobiście brakuje mi tego podkreślenie na pierwszej stronie "nie we wszystkich Carismach". - niestety tego brakuje.Po za tym w końcu drugi dobry artykuł.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group