To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Oto co potrafi Colt 1.3

JayChyl - 16-07-2008, 01:00
Temat postu: [CA1A 1.3] Oto co potrafi Colt 1.3
http://www.youtube.com/watch?v=7oZeA1vbcRM

Obejrzeć i ocenić. Jeżeli ktoś nei zna ang to tutaj tłumaczenie mojego commenta:

Colt 1.3 75HP CA1A driving 177km/h. 2 people on board, 4/5 Fuel bars, whole back filled with beers and some heavy trip stuff, driving a little bit uphill. I estimate 185km/h+ with 1 person on board, <1/5 fuel bar, empty back, driving no uphill/downhill. Amazing score for such engine.

Colt 1.3 75HP CA1A jazda 177km/h. 2 osoby na pokładzie, 4/5 baku paliwa, cały tył/bagażnik wypełniony piwem i innymi ciezkimi rzeczami przeznaczonymi do podróży. Jazda lekko pod górkę. Przewiduję jakieś 185+ km/h z 1 osobą na pokładzie, mniej niż 1/5 baku paliwa, pusty bagażnik/tył, jazda na równej drodze (ani pod gorke ani z górki). Niesamowity wynik jak na taki silniczek.

Anonymous - 16-07-2008, 01:43

ten sam silnik Lancer CK1A + 4 osoby na pokładzie = 190km/h.... test na niemieckiej autobanie.
londolut - 16-07-2008, 06:54

To znaczy, że z moim autem jest coś nie tak :? Max -> niecałe 170 :?
docencik87 - 16-07-2008, 08:44

londolut napisał/a:
To znaczy, że z moim autem jest coś nie tak :? Max -> niecałe 170 :?


Niekoniecznie.
Zauważ, że ten film nie jest kręcony w Polsce. Jak wiadomo paliwo w Polsce nie grzeszy jakością. Także nie martw się :)

londolut - 16-07-2008, 09:10

docencik87, ale z paliwa niby różnica ~20km/h?
KaWu - 16-07-2008, 10:03

Dodajcie ze sa to predkosci licznikowe...a z tym bywa roznie.
Kiedys testowalismy Lacera z Coltem, przy stukilkudziesieciu km bylo 15km roznicy.
No i nie wiem jakie macie opony.

pawela - 16-07-2008, 11:03

Cytat:
cały tył/bagażnik wypełniony piwem i innymi ciezkimi rzeczami przeznaczonymi do podróży

no tak, przecież bez tego nie da sie obyć w podróży :D :D :D
Oczywiście wynik bardzo dobry :)
Tak się tylko zastanawiam, jak ma się obciążenie auta do jego prędkości maksymalnej. Czy ciężar nas 'rozbuja' czy spowolni?
Równiutko rok temu, 16 lipca, na niemieckiej autobanie z 4 osobami, 3 torbami i 3 plecakami na pokładzie z Colta wycisnąłem 215km/h przy 5800rpm. Tankowane w Kudowie Zdrój. Kilka dni temu, jadąc sam, miałem naprawdę dłuuuugi i równy odcinek obwodnicy - wynik 185km/h przy 5100rpm i jeszcze mozolne przyspieszanie.

cns80 - 16-07-2008, 11:08

pawela napisał/a:
Czy ciężar nas 'rozbuja' czy spowolni?
Ciężar raczej cie ne rozbuja, bo jego siła nacisku działa pionowo w dół, a nie do przodu.
Bierzcie też pod uwagę różną jakość paliwa na stacajch, różną temperaturę powietrza, różną wilgotność i ciśnienie atmosferyczne.
Np. Citroen Xsara VTS ma czujnik ciśnienia atmosferycznego i gdy on dobrze działa (co jest rzadkością :twisted: ) można ją tak samo rozpędzić nad morzem jak i na płaskowyżu. Większość samochodów tego nie potrafi.

Matejko - 16-07-2008, 11:11

docencik87 napisał/a:
Niekoniecznie.
Zauważ, że ten film nie jest kręcony w Polsce. Jak wiadomo paliwo w Polsce nie grzeszy jakością. Także nie martw się :)


badales oba paliwa ??

mkm - 16-07-2008, 11:16

Matejko napisał/a:


badales oba paliwa ??

Tego nie trzeba badac... To sie czuje. W naszym pieknym kraju takze czuc roznice pomiedzy stacjami, zarowno jezeli chodzi o zasieg jak i osiagi...

docencik87 - 16-07-2008, 11:30

Matejko napisał/a:
docencik87 napisał/a:
Niekoniecznie.
Zauważ, że ten film nie jest kręcony w Polsce. Jak wiadomo paliwo w Polsce nie grzeszy jakością. Także nie martw się :)


badales oba paliwa ??


Mało miałeś raportów o paliwach na Polskich stacjach?? To mówi samo za siebie.

Zresztą kolega jechał do Chorwacji. Tam jego Opel Astra 1.6 spalił 5 litra na trasie. W Polsce jak zatankował spalił 6.

JayChyl - 16-07-2008, 12:35

koła mam 13... cos tam cos tam. Takie jakie w Colcie sa seryjne. Na pewno jest mozliwe wycisniecie powyzej 185 ale mniejsze obciążenie i zeby nie bylo pod górke bo nawet lekkie wzniesionko porażająco zmniejsza Vmax.
Anonymous - 16-07-2008, 12:38

cns80 napisał/a:
Np. Citroen Xsara VTS ma czujnik ciśnienia atmosferycznego i gdy on dobrze działa (co jest rzadkością :twisted: ) można ją tak samo rozpędzić nad morzem jak i na płaskowyżu. Większość samochodów tego nie potrafi.


colt 1,6 tez ma jak i wiekszosc aut :)

Anonymous - 16-07-2008, 12:39

Według mnie to wlasnie koła maja tutaj wielkie znaczenie.Prawidłowo powinny byc 13 w pelnym profilu.Jezeli masz 70 to juz bedzie duza roznica.Co nie zmienia faktu ze tez bym chcial zeby moj tyle poszedl :D
pawela - 16-07-2008, 13:01

adamovicius napisał/a:
Według mnie to wlasnie koła maja tutaj wielkie znaczenie.Prawidłowo powinny byc 13 w pelnym profilu.Jezeli masz 70 to juz bedzie duza roznica.Co nie zmienia faktu ze tez bym chcial zeby moj tyle poszedl :D

profil 70 to koło fabryczne.
W CA0 stosowano rozmiary:
155/80/13 (1.3)(80 to tzw pełny profil)
175/70/13 (1.3, 1.6)
185/60/14 (1.8)
dane z instrukcji
Wszystko co inne to fantazja właściciela :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group