Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Dziwne zachowanie tylnego zawieszenia po wymi
Matejko - 20-07-2008, 12:10
jakie tuleje dales?
Matejko - 20-07-2008, 12:51
no skoro napisales ze tuleje wahaczy to wzialem pod uwage ze wymieniles wszystkie
1.w tulejach jest miekka guma - to zobaczysz jak sie polozysz z tylu pod autem i metal ze srodka tulei bedzie lezal na tej zewnetrznej,
2.tuleje sa ok, ale mechanik nie byl, wymienil tuleje w wahaczach i wszystko skrecil na podniesionym aucie przez co teraz tuleje sa ponaciagane i masz takie zachowanie - gregorbu tak mial i zachowanie auta podobnie opisal i jeszcze u niego nie szlo ustawic zbieznosci,(bedzie potrzebny kanal,chyba, ze nie boisz sie lezec pod autem na ziemi ) musisz podniesc auto, poluzowac sruby na wahaczach- opuscic, poruszac troche tylem gora-dol i na kolach skrecic wahacze - jesli pomoglo to musisz sprawdzic geometrie (tu dochodzi jeszcze to, ze mogl te tulejki "z uszami" w wahaczach krotkich takze zle nabic, powinny byc pod katem prostym wzgl wahacza:
mniej wiecej tak: O-----|- (na pewno wiesz o co chodzi) ale tu na probe bedziesz musial jeden wahacz wyjac
3.zle ustawili zbieznosc i geometrie
4.padly ci amory z tylu, albo sprezyny
Matejko - 20-07-2008, 15:41
a laczniki przod ??
ciezko jest ocenic to stukanie przodu, ale mcpherson musi stuknac i nic sie na to nie poradzi, na przod moge polecic jeden patent stwierdzony przez kofiego, pod kratkami od nawiewow - tych na gorze deski co sa bez regulacji wyciaga sie je i w glebi sa sruby trzymajace deske rozdzielcza - warto je dokrecic
Matejko - 20-07-2008, 16:20
no musisz kratke wyjac, reka wyjdzie albo delikatnie srubokretem,
a u mechanika zapytaj czy skrecil wszystko na podnosniku czy na kolach
Matejko - 11-08-2008, 01:58
jak bedziesz robil amory i sprezyny to pamietaj o gumach w gornych mocowaniach, sa dwie male gumki i u mnie wystarczyla ich wymiana, a np u kofiego te gumki tak sie wybily ze po jakims czasie musial wymienic te wczesniej wymienione gumki plus gumy w ktore wchodza sprezyny
|
|
|