To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Lancer Ogólne - zakup lancera

Anonymous - 05-05-2006, 22:58
Temat postu: zakup lancera
Witam, noszę się z zamiarem kupna Lancear 1,6 16V kombi '93, na co mam zwrócić szczególną uwagę przy kupnie, nie mam doświadczenia z miśkami jak do tej pory.
McDoune - 06-05-2006, 00:04

Ja przede wszystkim patrzyłem na stan blach i silnika (czy nie ma jakiś podejrzanych wycieków i czy przyśpiesza) oraz geometrie silnika i grubośc lakieru (to tak żeby potwierdzić słowa właściciela że nie był bity, zrobiliśmy badanie w warsztacie) Ale wszystkiego i tak pewnie niestety nie przewidzisz :( , mnie teraz zaczął stukać wydech i zerwała się stalówka podnosząca szybę od strony pasażera, ale nie sądze by to były typowe :?
Rafal_Szczecin - 06-05-2006, 11:09

ha :D
na dzien dobry zobacz czy byl/jest bezwypadkowy, ale wiadomo ze auto 13 letnie musialo byc gdzies trafione. zobacz na ogniska korozji - NIGDZIE nie powinno ich byc, chyba ze auto bylo bite i zle zrobione . dalej sprawdz podluznice - czy nie sa prostowane/wspawywane inne :P szpary miedzy el.blacharskimi - wszedzie powinny byc takie same, wycieki jako wycieki nie sa az takie grozne, sprawdz czy nie poleciala uszczelka pod glowica - bo jezeli tak to tu moze dalej byc problem, potem sprawdz czy przebieg jest oryginalny - rownomiernie wytarta kierownica, galka zmiany biegow .
od razu po kupnie i zarejestrowaniu wymien pasek rozrzadu (nawet gdy sprzedajacy przysiega na mame, tate, tesciowa ze wymienial i tak wymien , koszty paska rozrzadu sa kilkanascie razy mniejsze niz koszt roboty silnika)
to chyba wszystko gdybys jeszcze czegos potrzebowal pisz
pozdrawiam
rafal

edit : McDoune napisz mi ktorej linki nie masz to moze jeszcze bede miec mechanizm (chodz zostal mi juz tylko przedni od kierowcy ;) )
pozdrawiam

Anonymous - 06-05-2006, 11:14