To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - [ALL] [galant] chce kupic galanta

Anonymous - 24-07-2008, 18:28
Temat postu: [ALL] [galant] chce kupic galanta
Wiem, nie ta grupa itd.
Ale chłopaki na galancie się chyba mocno urlopuja, bo odzew na kupię jest mizerny.
Prośba u Was, bo zawsze mogłem tu liczyc na podpowiedź.

http://www.allegro.pl/ite...o_polecam_.html

jest taki.
Może ktos mieszka parę kroków od niego i może rzucic okiem?
Ze zdjęć jak dla mnie nic nie wynika.
Moze Wy cos wypatrzycie?
Za pomoc - z góry dzięki.

londolut - 24-07-2008, 19:25

J@rek, piękne auto. Z fotek wygląda na zadbany. Spoko lakier, szpary równe, czysty w środku. Jedynie co to za czysty motor. To niestety nie moje rejony także nie dam rady tam podskoczyć ;)
misjonarz. - 24-07-2008, 19:32

no i za bardzo błyszcząca komora silnika (malowana?). powinna być bardziej matowa. ale może jest pociągnięta jakimś woskiem czy podobnym preparatem dla poprawienia efektu wizualnego...
Anonymous - 24-07-2008, 20:47

To mycie komory silnika to jakas plaga.
Co do czystego wnętrza - pranie,mycie, woskowanie i robienie samochodu na cacy - 50 do 100zł.

Zakładam, że auto ma 350kkm.
Jeżeli było normalnie eksploatowane, mogą być problemy z silnikiem?
Automat - czyli silnik powinien być w idealnym stanie.
No i należy mieć nadzieję, że systematycznie zmieniany olej w skrzyni.
I teraz - czy da się wymontować licznik od spodu? W/g - nie, czyli lusterko dentystyczne, latarka i oglądanie śróbek przy liczniku.
Bo w kręcenie wiertarką nie wierzę - trwałoby latami, ale polak potrafi :) .

Jak jest z wahaczami, końcówkami, łącznikami stabilizatorów - drogie to jest?
I ile kosztuje wymiana rozrządu?
Wiecie może?

Ma wadę - klima to tylko schładzacz :( . Szkoda.

misjonarz. - 24-07-2008, 21:08

J@rek napisał/a:
To mycie komory silnika to jakas plaga

niom, ale komora silnika powinna mieć lekko inny odcień i lakier matowy
J@rek napisał/a:
Automat

na ten temat poszukaj na forum, dużo było pisane. generalnie jak nie była otwierana (naprawiana) to nie powinno być problemu
Cytat:
I teraz - czy da się wymontować licznik od spodu

idzie to zrobić w parę minut, żaden problem, oczywiście nie od spodu, 15 min i z 500 kkm robi się 217 kkm (widziałem takie cuda)
J@rek napisał/a:
Jak jest z wahaczami

można zregenerować koło 130 PLN lub kupić nowe lecz nie te najtańsze cen nie pamiętam, poszukaj na forum
J@rek napisał/a:
łącznikami stabilizatorów - drogie to jest?

jeszcze nie miałem tej nieprzyjemności wymiany :D
Cytat:
I ile kosztuje wymiana rozrządu?

np. tyle(poglądowo): http://www.allegro.pl/ite...v_oryginal.html

londolut - 24-07-2008, 21:09

J@rek napisał/a:
Zakładam, że auto ma 350kkm.
Niekoniecznie musi być kręcony. Może te 200tyś z hakiem to jego przebieg.
J@rek napisał/a:
Jeżeli było normalnie eksploatowane, mogą być problemy z silnikiem?
Automat - czyli silnik powinien być w idealnym stanie.
Problemów nie powinno być przy A/T.
J@rek napisał/a:
należy mieć nadzieję, że systematycznie zmieniany olej w skrzyni.
To jest niestety bardzo ważne w A/T bo jeśli koleś to zaniedbał to będzie ciężko. Remont skrzyni to kosztowna sprawa.
Cytat:
I ile kosztuje wymiana rozrządu?
Około 600-700PLN a same części.
J@rek napisał/a:
Jak jest z wahaczami, końcówkami, łącznikami stabilizatorów
W Galu jest wielowahaczowy zawias więc trzeba liczyć 150PLN za szt.

[ Dodano: 24-07-2008, 21:10 ]
Rysiek był szybciej ;)

Anonymous - 24-07-2008, 21:34

Co do koloru komory - na mobile jest z otwarta maska i jakier wydaje się byc taki sam.

http://suchen.mobile.de/f...=de&tabNumber=1

misjonarz. - 24-07-2008, 21:57

żebyś lepiej zobaczył różnicę zajrzyj do jakiegoś miśka pod maskę. niekoniecznie gala.
londolut - 24-07-2008, 22:09

misjonarz. napisał/a:
żebyś lepiej zobaczył różnicę zajrzyj do jakiegoś miśka pod maskę. niekoniecznie gala.
Fakt. lakier pod maską jest bardziej matowy niż ten na zewnątrz samochodu.
kungfumiszcz - 25-07-2008, 00:00

Cytat:

Cytat:
I ile kosztuje wymiana rozrządu?

Około 600-700PLN a same części.


w inter-team ok. 320pln za calosc (rolki, paski, itp). w tym roczniku nie ma jeszcze hydraulicznego napinacza, ktory kosztuje ok. 600pln. mechanik wzial 150pln.

lakierem w komorze silnika bym sie nie przejmowac, moj gal ma 197k na karku i tak samo blyszczal jak otworzylem maske, ale nie mial lsniacego silnika, co chyba jest ewenementem. no ale sciagalem go z belgii (przez litwe :) ), nie z niemiec jak wiekszosc ludzi.

deejay - 25-07-2008, 00:12

kungfumiszcz mylisz sie :wink: w tym silniku jest napinacz hydrauliczny w moim jest to tym bardziej w tym tez mam 2.0 osobiście zmieniałem :) ,u mnie komplet rozrządu z napinaczem hydraulicznym wyniósł mnie ok.650zł po rabatach wszystkie częsci z oryginału razem z napinaczem :) A jesli chodzi klime to na prawde super chłodzi u mnie po wyczyszczeniu parownika i nabiciu klimy (osobiscie :D ) temperatura przy nawiewie wynosi min.5,3 stopnia wiec jest super jak na takie spore raczej auto wystarczy dbac o klime a w szczególności o filtr pyłkowy koszt nowego to ok.50 zł a sprawa zawieszenia wszystko zależy po jakich drogach będziesz kursował :?: w sumie mamy dwa dolne wahacze i jeden górny po jednej stronie z przodu koszt części w Japaneze to ok 130 zł za szt. z podróby ja mam takie i nie narzekam oryginały ok.250 zł i więcej :shock:
Anonymous - 25-07-2008, 09:42

Czyli zawieszenie w cenie normalnej.

Mam ćwieka z tym lakierem pod maską i ogólnie z lakierem.
Mitsu robi taka paletę kolorów jak tęcza?

mam na myśli kolor gala z linku, który wkleiłem z mobile i kolor tego z allegro.
Różnią się na dobrą sprawę tonacją :) .

No dobra - powiem dlaczego się tak czepiam koloru - auto może mieć wgniotki, otarcia(byleby nie do blachy), wżne by blachy były fabryczne czyli auto bez dzwona-stłuczki.
Jeżeli silnik nie ćpa oleju jak narkoman kompot, to jest OK.
Z doświadczenia tak mam - może mieć 400000 i jeżeli jest bez dzwona - jest OK.

misjonarz. - 25-07-2008, 17:34

J@rek napisał/a:
auto bez dzwona-stłuczki.

zgadza się i dla tego pisałem o bardziej matowym kolorze w komorze silnika. poszukaj na forum o tym też było pisane sporo.

deejay - 25-07-2008, 18:06

Jeśli ktoś popsikał Plakiem komorę silnika a widac po obudowach filtra powietrza :wink: dla poprawienia rezultatu to taki kolor będzie miała właśnie komora silnika "Plak" ma w sobie silikony i "wyciąga " z koloru tzw. głębie czyli ten niebieski nabiera bardziej intensywnego koloru i połysku stąd te złudzenie ze było coś malowane ale na moje oko wszystko jest w oryginale :wink:
Anonymous - 28-07-2008, 09:25

no i mam cholera ćwieka :) .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group