Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] problem,, problemów ciąg dalszy,,,
marcin84k - 25-07-2008, 23:38 Temat postu: [Cari 1.6] problem,, problemów ciąg dalszy,,, witam , mam taki problem,, autko na gazie ma podniesione obroty,, na paliwie gasnie,po dodaniu gazu go dusi,, co to moze byc,, ?? prosze o pomoc. samochód stoi juz u mechanika 3 tyg, PRZEPUSTNICA wyczyszczona. silnik krokowy wymieniony , podlaczona druga dobra przeplywka- bez zman,, po jej odlaczeniu silnik pracuje normalnie, ja i mechanik juz nie wiemy co robic,, gdzie szukac przyczyny tego problemu,, jakies styki?? komputer regulacji silnika?? proszę o pomoc
maxwell61 - 26-07-2008, 09:57
z pewnością na kompa by trzeba było sie nią przejechać...jak tam nic nie wykaże...zmień mechanika albo niech sie innego poradzi...
marcin84k - 26-07-2008, 15:53
facet ma kompa,, mowi ze nic szczegolnego nie pokazuje,, mowil cos ze sonda lamda pokazyje jakas ubogą mieszanke czy coś takiego,, ze przeplywomierz tez tam cos,, ale twierdzi ze przeplywomierz jest dobry bo podpinal inny , sprawny bez rezultatu,,, zamowilem komputer silnika,, jak dojdzie i dalej bedzie bez zmian bede musial poszukac innego mechanika,,
[ Dodano: 28-07-2008, 16:05 ]
nie ma nikogo z jakims pomyslem..??:((((((
Lukaszmm - 28-07-2008, 19:02
Skoro sonda podaje komunikat a zbyt ubogiej mieszance może po prostu jest dziura na tłumiku elastycznym i łapie lewe powietrze??
Anonymous - 29-07-2008, 20:40
Też stawiam na problem z powietrzem, pamiętam że w sarszych samochodach blokowało się częściowo wlot powietrza (silnik dostawał miejszą dawkę powietrza) żeby samochód chodził równo na gazie, był tylko mały problem - z regóły gasł po przełączeniu na benzyne.
marcin84k - 30-07-2008, 12:23
dzis meechanik ma to posprawdzac z tym powietrzem,, dam znac na forum odrazu,, A co do gaśniecia na banzyynie to wczesniej wszytsko bylo ok,, chodzi i na tym i na tym,,, z tym ze podbijal do okolo 2 tys obrotow na gazie i benzynie,teraz tylko na gazie, ale chodzi, przy zwiekszonych obrotach,, jak cos bede wiedzila napisze odrazu,, puki co piszcie dalej co o tym myslinie bo juz nie wiem co z tym autem zrobic,,:(( dzieki pozdr
[ Dodano: 31-07-2008, 21:31 ]
tlumik caly,, mechanikj rozebral juz pol silnika,, do kolektora,, nie ma zadnej usterki,,, cale elektryka ok,, powidzil ze jedyna i ostatnia opcja jaka mu sie nasywa to uszczelka pod glowica,, ze tam jest lewe powietrze,, co wy sadzice o tym...??
siwek - 01-08-2008, 16:32
a od kiedy sie tak dzieje? może wykonywałeś jakąś naprawe i od niej się zaczęło? może to sonda pada i przez to wykazuje ubogą mieszanke?
Czy ten mechanik naprawiał kiedyś Mitsubishi czy to jego pierwszy? Bo jak tak to jedz do innego bo wymieniając kolejno wszystkie części to lepiej kupić nowy
marcin84k - 01-08-2008, 21:14
juz opisuje,,, pierw pojawil sie problem z obrotami zarowno na gazie i benzynie,, podbijal do 2 tys , jezdzilem tak jakies 3 miesiace,, nic sie nie dzialo,,pojechalem do irl,, zatsawilem auto tesciowej,, jezdzila jakies 2miesiace,, i pewnego dnia nie zapalil,, samochód pali tylko na benzynie,, po rozgrzaniu sam sie przelancza na gaz,, pojechal do mechanika,,, wymienil przeloncznik od gazu.. ale problem nie zniknąl,.. znalazl przyczyne , jak twierdzi w podaniu paliwa,, wymienil pompe (nowa), potem krokowiec , i regulator cisnienia (uzywka na allegro) . sprawdzil przeplywomierz podpinajac inny,., zadnej reakcji ,roznicy.. i tak po tym wszystkim nie jest w stanie ustawic obrotow na gazie dalej podbija do 2 tys , na benzynie gasnie , a po dodaniu gazu robi buuuu wogule nie wchodzi na obroty,, jak by lewe powietrze, duzo lewego powietrza... aha jak podpinalo do kompa nie ma wiekszych bledow pozatym ze mowil cos ze sonda i przeplywka pokazuje uboja mieszanke,, czy cos takiego,,ale mowil ze to nie znaczy ze sonda jest walnieta czy przeplywka,, aha facet ma dosc duzy serwis a sam jezdzi mitshubishi pajero,, rozpisalem sie ale probolem dla mnie jest dosc spory i dalej nierozwiazany,,, staralem sie przekazac wszystko,,,:(((
siwek - 01-08-2008, 21:24
spróbuj nauczyć go obrotów od początku.
może ktoś odłączył akumulator i nie nauczył obrotów bo mniej wiecej takie objawy miałem po odpiecie aku.
Więc odepnij klemy na kilka minut i podłącz. Następnie odpal Cari nie dotykajac gazu i niech tak pochodzi 15 minut na benzynie przy wyłączonych wszystkich odbiornikach, lub do włączenia wiatraka. Po tym czasie włącz wszystkie urządzenia z jakimi zawsze jezdzisz i niech tak pochodzi jeszcze 5 min. Następnie zrób 20 km na benzynie i przełącz na gaz a on sie juz sam dostroi.
marcin84k - 01-08-2008, 22:09
juz to robilem kiedys bez skutku zadnego,, jak mial takie obroty na gazie i benzynie,,, a teraz od doslaownie sie dlawi na banzynie,,,robie duze buuuuu taki przytlumiony dzwiek,,, i odrazu gasnie
siwek - 01-08-2008, 22:22
jesli po wymiania krokowca i czyszczeniu przepustnicy nie uczyłes obrotów to jednak to zrób bo nic nie kosztuje a i tak trzeba
jacekm1966 - 01-08-2008, 22:49
Witam miałem podobny problem z wysokimi obrotami na gazie i benzynie, ale mam sąsiada z srewisu MItsu i podpiął komp i pokazało jakieś błąd z krokowcem (jakaś zła wartość0, ale cała naprawa sprowadziła się do poluzowania linki gazu była za bardzo napięta i regulacji krokowca (luzował dwie śrubki mocujące krokowca i nim delikatnie obracał) zaznaczę że całą tą regulacjie przeprowadzał z podpiętym komp i na nim pokazywała się odpowiednia wartość. I teraz chodzi jak malina trzyma obroty na gazie i benzynie a wcześniej tak jak u Ciebie 2000 obr.
marcin84k - 02-08-2008, 00:14
dzieki wielkie ... juz drukuje to do pokazania mechanikowi,,,ale czemu teraz ten silnik teraz tak calkowicie gasnie i tlumi sie na banzynie...??
aha a pytanie mam jeszcze jedno..: czy to mozliwe zeby bral silnik lewe powietrze z uszczelki pod glowica??
phixius - 02-08-2008, 11:47
Z uszczelki pod głowicą mogą być przedmuchy, ale to nie trzyma wówczas ciśnienia, a nie żeby tam pobierało powietrze.
Jeśli juz sprawdź szczelność podłączenia rury powietrza idącej od przepływomierza do kolektora. I jeśli masz tam zamontowaną również bum-klapkę to czy się nie podgięła od strzału. Temat podobny był opisywany w dziale wrasztat-lpg
pozdrawiam
marcin84k - 02-08-2008, 19:17
bum klatka ok,, cala rura tez szczelna,,, hmmmm a moze jakis filtr paliwa?? zle paliwo ?? bo juz glupieje,,a coraz bardziej sie przekonuje ze wymiana uszczelki pod glowica to nie jest dobry pomysl..,.,
|
|
|