[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Twój pierwszy problem z nowym lancerem.
Anonymous - 27-07-2008, 18:34 Temat postu: Twój pierwszy problem z nowym lancerem. No i mam pierwszy problem z Lancerem. wróciłem wczoraj w nocy z imprezy i postawiłem auto na dworze. Dziś jest upał i samochód się nagrzał. w południe zaczął mi wyć alarm. Myślę co jest? Okazuje się że zapaliły się lampki oświetlenia wnętrza (normalnie gasną po zamknięciu drzwi i załączeniu centralnego zamka lub przekręceniu kluczyka w stacyjce) i za nic nie chcą zgasnąć mimo zamkniętych drzwi lub przekręconej stacyjki. Muszę je wyłączyć wyłącznikami. Ale to za mało alarm wraz działa. Widocznie coś pobiera prąd z akumulatora (i alarm to odbiera jako włam?). czyli jestem bez centralnego. Czy mogło to być spowodowane przez nagrzanie się auta (dziś mamy niezły upał)?????
saphire - 28-07-2008, 08:25
Obstawiał bym na krańcówkę w drzwiach i stary patent znany z Carism że się albo zaciął któryś z wyłączników albo styki mu zaśniedziały lub nie ma masy.
Trik - 28-07-2008, 17:39
Ja też bym obstawił krańcówkę w drzwiach. Miałem podobną sytuację tylko że z alarmem, nie chciał się włączyć centralny zamek też, okazało sie że jedne drzwi były nie domknięte.
Po za tym oświetlenie włączam sobie jak jest mi to potrzebne.
I jeszcze jedno jak robiłem wyciszenie bagażnika po ok 30 min. lampka bagażnika zgasła sama, widocznie jest jakiś cynkwajs od przegrzewania.
Anonymous - 29-07-2008, 14:17
Niestety bez serwisu się nie obyło. A winowajcą był na wpół przecięty kabelek w lampce oświetlającej wnętrze. Jak samochód (dach) się nagrzał kabelek się sam załączał i lampka się paliła co prowadziło do wzbudzenia alarmu. A tak wierzyłem w japończyków. Niby błahostka ale trochę kłopotu.
Anonymous - 31-07-2008, 10:15
Witam co do pierwszych problemów z Lancerem :
A ja już odwiedzałem serwis dwa razy a jeszcze nie miałem pierwszego przeglądu ,
wiec tak biła mi kierownica okazało się że są krzywe tarcze hamulcowe i nie chcą mi ich wymienić na gwarancji tylko mogą toczyć a wymiana na mój koszt , wczoraj wróciłem wrocławia gdzie wylądowało moje auto w weekend w serwisie powód brak mocy okazałało się że zsunoł się wąż z turbiny dostałęm auto zastępcze ale musiałem wczoraj gnać z wawy do wrocka i z powrotem i przy okazi oddać auto zastępcze w Jeleniej kolejna rzecz szumi mi wiatr w moich drzwiach a tak po za tym układ kierowniczy nie należy do naj leprzych .
Pozdro
Anonymous - 31-07-2008, 11:43
Cytat: | rzecz szumi mi wiatr w moich drzwiach a tak po za tym układ kierowniczy nie należy do naj leprzych . |
Dla mnie wiatr lekko szumi powyżej 130 km/h w drzwiach kierowcy ale nie jest to uciążliwe. Co do prowadzenia to jest wg mnie bardzo dobre. Jedzie "jak po sznurku". Mankamentem jest praca w okolicach 4000 tys/obr . (3900-4300) Unikam tych obrotów jak ognia bo jest zdecydowanie za głośno. Powyżej 4300 jest znośnie i znacznie lepiej niż przy 4000 tys. Ale taka juz uroda tego auta.
Trik - 31-07-2008, 21:33
Z tą głośnością w określonych obotach ja już się uporałem.
Przykleiłem sobie kilka mat wygłuszających bitumicznych. Sebastian zrobił podobnie zresztą. Żaden koszt ale efekt jest znaczny.
Anonymous - 01-08-2008, 10:46
Trik, witaj a wygłuszałeć też przednią część auta ?
Trik - 01-08-2008, 13:23
Witam
Nie, przodu jeszcze nie robiłem. Brak czasu. W czasie urlopu co innego było istotne .
Po zatym Jak przyglądałem się komorze silnika to wolałbym parę elementow przedtem odkręcić z przegrody. Dla odmiany od kabiny trzeba by było powalczyć zkokpitem.
Trzeba będzie ze szwagrem jakąś skrzynkę pomyśleć żeby za to się chwycić.
Anonymous - 02-08-2008, 20:47
Trik, Podniosłem moc w moim Miśku i jest rewelacja z 140 na 185 poprostu wymiatam teraz , może umówimy się w jakiś weekend i spikniemy się by po walczyć z naszymi Miśkami Pozdrawiam
tomekrvf - 03-08-2008, 10:20
siebastian napisał/a: | Trik, Podniosłem moc w moim Miśku i jest rewelacja z 140 na 185 |
Box czy mapa?
Anonymous - 06-08-2008, 11:55
tomekrvf, na razie BOX bo nie mają jeszcze protokołów do Lancera ale jak będą to wgrają mi zaraz .
[ Dodano: 06-08-2008, 12:04 ]
byłem odrazu na hanowni i okazało sie że mój misiek ma orginalnie 162 Ps a nie jak fabryka podaje 140 Ps .
Anonymous - 07-08-2008, 15:43
Wiem, że już o tym gdzieś było, ale zapytam tu, czy Lancery w benzynie miały problemy z rozwiązaniem problemu wyświetlacza od radia (chodzi o brak czytelności owego w dzień) ? byłem wczoraj w ASO pan podpiął komputer, coś popstrykał, odpiął komputer i powiedział, że tylko w Dieslu da się to zrobić. Prawda czy Fałsz ?
Anonymous - 07-08-2008, 18:25
W moim 1,5 benz. podpięto komputer i bez problemu włączono funkcję świateł dziennych. Światła włączają się automatycznie po odpaleniu silnika, wyświetlacz komputera i radia świecą jasno, oświetlenie pokręteł klimy i przycisków deski są wyłączone. Po przekręceniu włącznika świateł wyświetlacze przygasają, włącza się podświetlenie przycisków.
tomekrvf - 07-08-2008, 18:45
Griever01 napisał/a: | coś popstrykał, odpiął komputer i powiedział, że tylko w Dieslu da się to zrobić. Prawda czy Fałsz ? |
Fałsz.
|
|
|