To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[07-XX]Lancer CYxA Ogólne - Twój pierwszy problem z nowym lancerem.

Anonymous - 27-07-2008, 18:34
Temat postu: Twój pierwszy problem z nowym lancerem.
No i mam pierwszy problem z Lancerem. wróciłem wczoraj w nocy z imprezy i postawiłem auto na dworze. Dziś jest upał i samochód się nagrzał. w południe zaczął mi wyć alarm. Myślę co jest? Okazuje się że zapaliły się lampki oświetlenia wnętrza (normalnie gasną po zamknięciu drzwi i załączeniu centralnego zamka lub przekręceniu kluczyka w stacyjce) i za nic nie chcą zgasnąć mimo zamkniętych drzwi lub przekręconej stacyjki. Muszę je wyłączyć wyłącznikami. Ale to za mało alarm wraz działa. Widocznie coś pobiera prąd z akumulatora (i alarm to odbiera jako włam?). czyli jestem bez centralnego. :wink: Czy mogło to być spowodowane przez nagrzanie się auta (dziś mamy niezły upał)?????
saphire - 28-07-2008, 08:25

Obstawiał bym na krańcówkę w drzwiach i stary patent znany z Carism że się albo zaciął któryś z wyłączników albo styki mu zaśniedziały lub nie ma masy.
Trik - 28-07-2008, 17:39

Ja też bym obstawił krańcówkę w drzwiach. Miałem podobną sytuację tylko że z alarmem, nie chciał się włączyć centralny zamek też, okazało sie że jedne drzwi były nie domknięte.
Po za tym oświetlenie włączam sobie jak jest mi to potrzebne.
I jeszcze jedno jak robiłem wyciszenie bagażnika po ok 30 min. lampka bagażnika zgasła sama, widocznie jest jakiś cynkwajs od przegrzewania.

Anonymous - 29-07-2008, 14:17

Niestety bez serwisu się nie obyło. A winowajcą był na wpół przecięty kabelek w lampce oświetlającej wnętrze. Jak samochód (dach) się nagrzał kabelek się sam załączał i lampka się paliła co prowadziło do wzbudzenia alarmu. A tak wierzyłem w japończyków. :D Niby błahostka ale trochę kłopotu. :wink:
Anonymous - 31-07-2008, 10:15

Witam :) co do pierwszych problemów z Lancerem :
A ja już odwiedzałem serwis dwa razy a jeszcze nie miałem pierwszego przeglądu ,
wiec tak biła mi kierownica okazało się że są krzywe tarcze hamulcowe i nie chcą mi ich wymienić na gwarancji tylko mogą toczyć a wymiana na mój koszt , wczoraj wróciłem wrocławia gdzie wylądowało moje auto w weekend w serwisie powód brak mocy okazałało się że zsunoł się wąż z turbiny dostałęm auto zastępcze ale musiałem wczoraj gnać z wawy do wrocka i z powrotem i przy okazi oddać auto zastępcze w Jeleniej kolejna rzecz szumi mi wiatr w moich drzwiach a tak po za tym układ kierowniczy nie należy do naj leprzych .
Pozdro

Anonymous - 31-07-2008, 11:43

Cytat:
rzecz szumi mi wiatr w moich drzwiach a tak po za tym układ kierowniczy nie należy do naj leprzych .

Dla mnie wiatr lekko szumi powyżej 130 km/h w drzwiach kierowcy ale nie jest to uciążliwe. Co do prowadzenia to jest wg mnie bardzo dobre. Jedzie "jak po sznurku". :wink: Mankamentem jest praca w okolicach 4000 tys/obr . (3900-4300) Unikam tych obrotów jak ognia bo jest zdecydowanie za głośno. Powyżej 4300 jest znośnie i znacznie lepiej niż przy 4000 tys. :D Ale taka juz uroda tego auta. :D

Trik - 31-07-2008, 21:33

Z tą głośnością w określonych obotach ja już się uporałem.
Przykleiłem sobie kilka mat wygłuszających bitumicznych. Sebastian zrobił podobnie zresztą. Żaden koszt ale efekt jest znaczny.

Anonymous - 01-08-2008, 10:46

Trik, witaj :) a wygłuszałeć też przednią część auta ?
Trik - 01-08-2008, 13:23

Witam
Nie, przodu jeszcze nie robiłem. Brak czasu. W czasie urlopu co innego było istotne :occasion5: .
Po zatym Jak przyglądałem się komorze silnika to wolałbym parę elementow przedtem odkręcić z przegrody. Dla odmiany od kabiny trzeba by było powalczyć zkokpitem.
Trzeba będzie ze szwagrem :partyman: jakąś skrzynkę pomyśleć żeby za to się chwycić. :twisted:

Anonymous - 02-08-2008, 20:47

Trik, Podniosłem moc w moim Miśku i jest rewelacja z 140 na 185 poprostu wymiatam teraz :) , może umówimy się w jakiś weekend i spikniemy się by po walczyć z naszymi Miśkami :) Pozdrawiam
tomekrvf - 03-08-2008, 10:20

siebastian napisał/a:
Trik, Podniosłem moc w moim Miśku i jest rewelacja z 140 na 185

Box czy mapa?

Anonymous - 06-08-2008, 11:55

tomekrvf, na razie BOX bo nie mają jeszcze protokołów do Lancera ale jak będą to wgrają mi zaraz .

[ Dodano: 06-08-2008, 12:04 ]
byłem odrazu na hanowni i okazało sie że mój misiek ma orginalnie 162 Ps a nie jak fabryka podaje 140 Ps .

Anonymous - 07-08-2008, 15:43

Wiem, że już o tym gdzieś było, ale zapytam tu, czy Lancery w benzynie miały problemy z rozwiązaniem problemu wyświetlacza od radia (chodzi o brak czytelności owego w dzień) ? byłem wczoraj w ASO pan podpiął komputer, coś popstrykał, odpiął komputer i powiedział, że tylko w Dieslu da się to zrobić. Prawda czy Fałsz ?
Anonymous - 07-08-2008, 18:25

W moim 1,5 benz. podpięto komputer i bez problemu włączono funkcję świateł dziennych. Światła włączają się automatycznie po odpaleniu silnika, wyświetlacz komputera i radia świecą jasno, oświetlenie pokręteł klimy i przycisków deski są wyłączone. Po przekręceniu włącznika świateł wyświetlacze przygasają, włącza się podświetlenie przycisków.
tomekrvf - 07-08-2008, 18:45

Griever01 napisał/a:
coś popstrykał, odpiął komputer i powiedział, że tylko w Dieslu da się to zrobić. Prawda czy Fałsz ?

Fałsz.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group