Space Star Techniczne - [MSS ALL] [ZAWIESZENIE] Zbieżność z tyłu?
imij - 28-07-2008, 22:42 Temat postu: [MSS ALL] [ZAWIESZENIE] Zbieżność z tyłu? Sory ludziska ale kobitka kupiła sobie Gwiazdę i jest parę pytan
-ustawia się zbieżnosc z tyłu bo zauważyłem że autko stoi troche koslawo na tylnych kolach a oponki też sa starte wiecej od wewnątrz.
pozdro
saphire - 29-07-2008, 08:24
Jeśli to mała gwiazda która kiedyś nie zaliczała testu łosia to dlatego ma duże minusy bo "naprawa" tego nieprzyjemnego zjawiska polegała na usztywnieniu i poszerzeniu "stania" na minusach kosztem większego cięcia opon od wewnątrz. Tak czy siak geometrię trzeba sprawdzić.
[ Dodano: 29-07-2008, 08:27 ]
PS. Bo chyba o A-klasie pisałeś?
cns80 - 29-07-2008, 08:40
A czy to jest temat o Space Starze ?
saphire - 29-07-2008, 08:46
No właśnie nie wiem czy miał na myśli Space Stara czy Merca bo i na tego i na tego mówią "gwiazda" a na początku "przepraszał" więc założyłem że chyba o merca chodzi...
czekoladka_1981 - 29-07-2008, 08:51
imij napisał/a: | kobitka kupiła sobie Gwiazdę |
Może lepiej brzmi diamenciki i wszystko wiadomo.
imij - 29-07-2008, 10:42
czekoladka_1981 napisał/a: | imij napisał/a: | kobitka kupiła sobie Gwiazdę |
Może lepiej brzmi diamenciki i wszystko wiadomo. |
Ludziska kochane!!!
-w profilu MSS
-forum o Mitsu
-gwiazda w diamentach tez jest
-na A klase nawet kobitka nie spojrzy,mówi brzydkie
Ps.chodzi kosmiczną-trochę tyl rozjechany i pytanko czy z tyłu ustawia się zbieznosc?
czekoladka_1981 - 29-07-2008, 11:42
imij napisał/a: | pytanko czy z tyłu ustawia się zbieznosc? |
Tak, ale nikt nie przykłada do tego wagi, i to błąd.
Klocek - 31-07-2008, 00:31
Ustawia się , w pare dni temu ustawiałem , przód - 60zł, tył - 80zł
Anonymous - 31-07-2008, 08:46
Tyle ze zbieznosc to sie ustawia na przedniej osi, zas na tylniej geometrie. Pozdrawiam
czekoladka_1981 - 31-07-2008, 09:15
cimon102 napisał/a: | Tyle ze zbieznosc to sie ustawia na przedniej osi, zas na tylniej geometrie. Pozdrawiam |
W większości pojazdów ustawia się tylko zbieżność.Geometrię to się sprawdza aby stwierdzić czy nie nastąpiły trwałe zmiany w zawieseniu np.po wypadku, gdy auto zostawia 4 ślady
cakp - 01-12-2013, 13:14
Po wymianie opon z letnich na zimowe zauważyłem że mam wytarty po wewnętrznej bieżnik na szerokości ok 3cm. Tylko na jednej oponie, prawy tył. Z tego co wyczytałem przy rozjechanej zbieżności powinny się wycierać parami. Auto miało robiony miesiąc temu przegląd, nie było luzów w tylnym zawieszeniu. Przy wymianie opon poinformowano mnie że z tyłu mam krzywą prawą felgę. W takim razie opona powinna być nierównomiernie zużyta jeśli jest krzywa felga. Jak to jest z tą zbieżnościa a geometrią w SS. Zbieżność mam rozumieć ustawianie opon w płaszczyznie poziomej a geometria w pionowej? Od czego powinienem zacząc by wyeliminować problem pomijając ze na pewno od prostowania felgi.
marecki338 - 01-12-2013, 17:46
Space star ma z tylu zawieszenie wielowahaczowe i reguluje sie kat pochylenia . Jezeli nic nie bylo robione z tylu marne szanse na ruszenie srub mimosrodowych regulacynych. Koszt naprawy ok 400 zl tulejki plus 100 za sruby mimosrodowe i 150 za geometrie . Ceny bez robocizny bo robilem sam.
Dima13 - 01-12-2013, 23:02
oj marecki338 Cię trochę poniosło bo ja akurat też nie dawno robiłem cały przód i w sumie z ustawianiem z częściami wyniosło mi jakieś 450 zł a mimośrody kosztują 30 zł szt. ale tak pozatym to racja jak się tył zrobi to później z geometrią nie będzie problemu tylko najlepiej sprawdzać jak to mechanicy robią bo czasami mm jedna czy w druga a różnice na oponie robi straszną
cns80 - 02-12-2013, 08:25
Jak ja lubię takie bajki
cakp, masz do zrobienia całą geometrię. Prawy tył idzie w pochyleniu, albo nie liniowo z przodem i stąd zużycie. Jeśli nie masz luzów w zawieszeniu to kup te śruby mimośrodowe i tylko to wymień, bo stare pewnie się pourywają przy próbie regulacji zawieszenia. Tymi śrubami właśnie ustawia się kąty kół względem siebie i płaszczyzny podłoża.
Tu przykładowa cena śruby:
http://allegro.pl/sruba-m...html?source=mlt
marecki338 - 02-12-2013, 20:26
to ze nie ma żadnych stuków nie świadczy o braku luzów. radze sprawdzić stan zawieszenia na szrpakach i dopiero wtedy brać się za geometrie.
|
|
|