To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Hyundai Ogolne - Co powiecie o HYUNDAI XG30?

kkriss - 01-08-2008, 06:11
Temat postu: Co powiecie o HYUNDAI XG30?
Witam
Chcę zmienić samochód i szukam jakiejś limuzyny, zastanawiam się nad galem lub czymś innym.

Macie jakieś opinie o HYUNDAI XG30?
Jak z jego awaryjnością?
ile realnie pali? - czytałem, że ponad 10? ale ile w mieście dokładnie?

Ktoś ma jakieś uwagi?

Pozdrawiam

lukasz12 - 08-12-2008, 00:51

Cześć. Nie wiem czy temat nadal aktualny ale jak coś to napisz to mogę trochę rozwinąć bo myślę sobie o kupnie takiego jak Sigma pójdzie na emeryturę
e-gen - 08-12-2008, 16:28

duży samochód spalający duże ilości paliwa ;)
a tak na poważnie to w klubie HFK jest paru użytkowników tego auta i bardzo go chwalą, za wygodę, bezawaryjność i nietuzinkowość

Ryczymiś - 18-01-2009, 20:22

Hej! Jeżdżę takim od prawie roku, bryczka bardzo zacna a najważniejsze, że serce miśka.
Jako, że posiadam również sigmę mam jakieś porównanie. Misiek raczej do troszkę szybszej i ostrzejszej jazdy (twardsze zawieszenie i lepsza kontrola w zakrętach) XG jazda bardziej majestatyczna ale to w końcu limuzyna, chociaż można złoić jakieś zarozumiałe BMW tak dla rozrywki (8,5s do 100 w trybie auto, ciut mniej w trybie ręcznym).
Ogólnie sobie chwalę.

jacek11 - 01-09-2017, 12:37

Mam pytanko. Czy w XG30 siedzi silnik i skrzynia z Sigmy ? Gdzie mogę dostać jakieś schematy i informacje na temat skrzyni biegów ? Gdzie mogę rozkodować numer vin ?
apikus - 01-09-2017, 16:17

Zobacz na forum HKP, Kosmos powinien poradzić.
irekmiecz - 01-09-2017, 20:50

Tu możesz znaleźć informacje z nr. VIN
http://epc.japancars.ru/hyundai/
http://hyundai.epcdata.ru/

jacek11 - 03-09-2017, 20:51

Dzięki za info. Może coś z tego będzie :)