[97-04]Galant EAxA/W - czy byly sprzedawane zwykle galanty z silnikiem turbo?
tommyc1 - 01-08-2008, 08:06 Temat postu: czy byly sprzedawane zwykle galanty z silnikiem turbo? czy tylko w VR4? widzialem na allegro sam silnik, ale jak z dostepnoscia czesci potrrzebnych do zainstalowania tego silnika na miejsce zwyklego V6? czy skrzynia biegow np jest inna w VR4?
RoveR - 01-08-2008, 09:48
Skrzynia jest inna bo VR4 miały napęd na 4 koła najlepiej na tą chwilę myślę że było by kupić VR4 od Autora na allegro właśnie się kończyła aukcja chyba za 34000 zł, nie musisz już nic przekładać. Jeżeli byś chciał w ostateczności przekładkę to właściwie byś potrzebował całego gala VR4 z kierownicą po prawej stornie i jakiegoś gala po naszemu żeby mieć graty do przekładki względnie zrobić swap. W wersjach z kierownicą po naszej stronie niestety nie było galów turbo a bardzo szkoda. Jeszcze odnośnie tego silnika on już chyba jest od roku wystawiany i gościu (z Rawy Mazowieckiej) już sporo zszedł z ceny, kiedyś do niego dzwoniłem i powiedział mi że resztę niezbędnych gratów niby też załatwi ale podejrzewam że za pieniądze które on będzie chciał to byś kupił całego VR4 do przekładki.
tommyc1 - 01-08-2008, 09:56
tylko ze ja nie chce VR4-nie podoba mi sie pomysl przekladki, bo nie ufalbym autu z taka ingerencja w konstrukcje (wycinanie i spawanie grodzi np.), dlatego pytalem o zwyklego gala z turbo:) nie awd
Bartek - 01-08-2008, 10:08
Tubro Diesle NIE polecam .... PS. Galant AutoR'a nie miał przespawywanej grodzi, tylko jest to swap mechaniki, zawieszeń, środka z VRki RHD do EA5W LHD
tommyc1 - 01-08-2008, 10:16
to co z tym jego VR4 jest nie tak, ze przy takiej w sumie cenie atrakcyjnej nie znalazl nabywcy? rocznik niezly, juz zarejestrowany, wiec minimum formalnosci...
kungfumiszcz - 01-08-2008, 10:39
Bartek napisał/a: | Tubro Diesle NIE polecam |
a to czemu? 2.0 z turbinka to bardzo mily galant.
Krzys - 01-08-2008, 10:43
Wszystko jest TAK. Nie bede sie wypowiadał za innych ale chyba potrzeba pieniądza zmusza kazdego do pewnych kroków nawet do sprzedazy tak unikatowego auta.
Nierozumiem takiego czegoś "cena niska=coś napewno nie tak"
tommyc1 - 01-08-2008, 10:51
nie no spoko, ja sie nie upieram, ze na pewno jest cos nie tak pytam tylko
zaluje ze nie moge teraz takiej gotowki wylozyc, bo zdaje sobie sprawe z tego, ze to jest nietuzinkowe autko
zobaczywszy silnik V6 turbo na allegro zaczalem sie zastanawiac nad instalacja tegoz w miejsce zwyklego V6, ale to raczej nie jest proste...
Krzys - 01-08-2008, 10:58
ten z allegro to złom... i nie tylko silnik jest potrzebny zeby to wszystko żyło. a gdzie komputer,skrzynia(niewiadomo czy da sie spiąc z N/A),naped,zawieszenie,intercooler,orurowanie i jeszcze pełno innych pier...
ja bym sie w to nie bawił,ale to tylko moje zdanie
RoveR - 01-08-2008, 12:31
Krzys ma rację sam u siebie robił przeszczep i kupowanie gratów osobno to ciężka i droga sprawa, także możesz sobie odpuścić, też jak ten silnik pierwszy raz zobaczyłem to pomyślałem o przekładce ale jak się zorientowałem o co dokładnie chodzi to stwierdziłem że nie ma sensu.
tommyc1 - 01-08-2008, 12:34
dzieki za opinie-przekonalem sie, ze to nie ma sensu, ale co jakis czas czlowiekowi tak glupi pomysl przyjdzie do glowy
RoveR - 02-08-2008, 20:20
tommyc1 napisał/a: | ale co jakis czas czlowiekowi tak glupi pomysl przyjdzie do glowy |
Ja też tak mam, cały czas mi chodzi po głowie żeby sobie zrobić jakieś auto i móc się nim ścigać gdzieś w legalny sposób, tylko brak czasu i trochę gotówki utrudnia to ale może kiedyś coś wytworzę i tobie też tego życzę. Pomysły nie zawsze są głupie tylko niektóre bardzo czasochłonne i nie opłacalne z punktu widzenia materialnego, ale za to jaka satysfakcja później , jak się coś uda stworzyć samemu, zresztą przekładka silnika to taki sam przypadek jak Autor robił także nie do końca takie głupie, tylko że najlepiej wtedy całego legnuma rozebrać a takowy też jest na allegro z Angoli za bodajże 6900zł ale nie wiem jak z jego stanem technicznym, zresztą mam gościa który mi zaoferował że przyprowadzi mi jakiegoś VR4 jak bym chciał.
metzger - 04-08-2008, 09:11
a czy czasem na rynek azjatycki nie szły uturbione galanty 2.0 w benzynie?
Anonymous - 04-08-2008, 15:00
metzger napisał/a: | a czy czasem na rynek azjatycki nie szły uturbione galanty 2.0 w benzynie? | owszem szly
" For East Asia:
2-litre MIVEC V6: this compact V6 came directly from the FTO coupe. The variable valve timing and twin-cam heads help it to achieve a full 200 horsepower output, although it desperately needs rev and 5-speed manual to compensate the lack of torque. It is installed in the Galant VR-M which is expected to phase out next year. "
www
Anonymous - 04-08-2008, 19:53
2-litre MIVEC V6 to jest silnik bez turbiny tam jest 200 koni bez turbo
|
|
|