To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - ROZRZĄD

Anonymous - 09-08-2008, 14:19
Temat postu: ROZRZĄD
Witam.
Mam pytanie co wchodzi w klad rozrzadu do galanta 90r., 2.0 109KM 8V? Jakiej firmy i gdzie najlepiej go kupic?? Pozdrawiam dzieki za informacje

deejay - 09-08-2008, 18:34

W skład rozrzadu wchodzi : Pasek rozrządu najlepiej firmy Mitsuboshi cena ok. 95 zł
: Pasek balansowy tej samej firmy najlepiej ok. 18 zł
: Napinacz paska rozrządu najlepiej coś z oryginału np.GMB 90 zł
: Napinacz paska Balansowego tez najlepszy , nie ma co oszczędzać 70 zł na zamiennikach nie polecam różnica w cenie max. do 20 zł na szt. :wink: Okres wymiany rozrządu co 90 tyś. lub okres 4 lat ale najlepiej to zadzwon do Japaneze podaje nr. -042-215-44-02 i tam wszystkiego sie dowiesz :)

Krzyzak - 09-08-2008, 22:24

bartekdeejay napisał/a:
: Pasek rozrządu najlepiej firmy Mitsuboshi cena ok. 95 zł
: Pasek balansowy tej samej firmy najlepiej ok. 18 zł
: Napinacz paska rozrządu najlepiej coś z oryginału np.GMB 90 zł
: Napinacz paska Balansowego tez najlepszy , nie ma co oszczędzać 70 zł na zamiennikach nie polecam różnica w cenie max. do 20 zł na szt. :wink: Okres wymiany rozrządu co 90 tyś. lub okres 4 lat ale najlepiej to zadzwon do Japaneze podaje nr. -042-215-44-02 i tam wszystkiego sie dowiesz :)

oraz
: pompa wody (np GMB ok. 150 zl)
: uszczelniacze 4 sztuki (od 50 zl do 300 zl za komplet)

Maretzky85 - 10-08-2008, 12:17

Krzyzak, Rozwiń proszę uszczelniacze :)
-Uszczelniacz wału korbowego przód
-uszczelniacz wałka balansowego
-uszczelniacz wałka balansowego przy pompie oleju
-uszczelniacz pompy oleju

Tak to jest czy się mylę ? :)

deejay - 10-08-2008, 16:42

Pompa oleju jest sama w sobie wałkiem balansowym :wink: a dokładniej to potrzebujemy uszczelniacze na: wałek rozrządu cena ok.12 zł firmy NOK
: wał korbowy cena ok.30 zł tez NOK
: wałek balansowy cena ok.9 zł NOK
: i uszczelniacz na pompę oleju cena ok. 11 zł NOK tak przynajmniej ostatnio płaciłem u Marka Malika :) Moze to zobrazuje :)

Krzyzak - 10-08-2008, 23:11

pompa oleju napedza drugi walek balansowy
a uszczelniacze:
- wal korbowy
- walek rozrzadu
- walek balansowy
- pompa oleju

wszystko opisane na mojej WWW

Anonymous - 11-08-2008, 14:30

Podłącze się do tematu bo nie mogę znaleźć na Forum . Właśnie zmieniam paski i zauważyłem wycieki z pod uszczelniaczy . Mam pytanie - jak wyjąć stare uszczelniacze ? Odkręciłem
wszystkie koła i napinacze , wykręciłem śruby,które mocują dekiel , zdjąłem miskę olej. Myślałem że zdejmę dekiel i wymienie uszczelniacze ale pompa oleju jest do niego przykręcona od wewnątrz . Moja koncepcja upadła więc proszę o pomoc .

Krzyzak - 11-08-2008, 19:34

stare uszczelniacze najlepiej wyjac ostrym srubokretem plaskim - uwazajac by nie uszkodzic powierzchi do ktorych przylegaja

a uszczelniacze pod zebatkami sie wymienia zdejmujac zebatki - na wierzchu jest sruba (na balansie, pompie i walku) - trzeba zablokowac zeby i srube odkrecic

Anonymous - 11-08-2008, 20:51

Serdeczne Dzięki ! Niepotrzebnie czepiałem się całego dekla bo i tak nie nie można go zdjąć bo trzyma balans przy pompie oleju . Pozdrawiam .
siudii - 18-08-2008, 11:14

Mam pytanie czy rozrząd w tym silniku (2.0 109KM 8V) jest kolizyjny? Ktoś może miał z tym jakieś doświadczenia?
deejay - 18-08-2008, 20:30

Kiedyś przy wymianie rozrządu w moim E33 przez nieuwagę wpadł mi klucz w rozrząd i wtedy włosy mi dęba stanęły bo rozrząd strzelił :shock: ale pojechałem do sklepu kupiłem sam pasek i założyłem kręce kluczem wał by sprawdzic czy jest kompresja a ku mojemu zdziwieniu daje jakieś opory wiec myśle ze wszystko ok. wsiadam do auta odpalam a tu silniczek chodzi jak złoto :D i od tego momentu twierdze ze raczej ten motor jest bezkolizyjny :lol:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group