[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Korozja
Anonymous - 09-08-2008, 21:10 Temat postu: [EAxx] Korozja hej mam pytanko czy wasze galanty tez tak gniją ? bo to co sie dzieje z moim to masakra i
tak jak patrze na japońskie auta to sam sie dziwie ze to kupiłem auto jest fajne wygodne ładne ale.... mam nadzieje ze szybko uda sie go sprzedac
tommyc1 - 09-08-2008, 21:14
tzn co widzisz jak tak patrzysz na japonskie auta? galant to jakis ewenement jesli o rdze chodzi...ale i tak lepiej wypada niz ford focus i mondeo...opel czy VW jak ma wiecej niz 10 lat to tez juz pozarty czesto mocno...to samo mietek...wiec w czym problem? kupujac auto stare nie mozna miec zalu ze nei jest idealne-wiem ze na BMW to nawet rdza jest piekna i szpanerska a jak na japoncu to obciach
Anonymous - 09-08-2008, 21:27
tak zgadza sie ze rdza na kazdym wychodzi ale nie tak jak na japońcach i nie w takich miejscach miałem opla vectre miedzy innymi i ani grama rdzy do tej pory a był to rocznik 91 jak dlamnie to galant marnie wypada przy innych autach
RoveR - 09-08-2008, 21:34
Największym mankamentem pod względem rdzy są tylne nadkola (wada fabryczna), a poza tym to nie mogę narzekać.
misjonarz. - 09-08-2008, 21:36
Cytat: | marnie wypada przy innych autach |
to jedyne co ci pozostaje to go sprzedać... następny właściciel sobie go zrobi i będzie się cieszył z tego że
Marcin1783 napisał/a: | auto jest fajne wygodne ładne |
a co do opli to lepiej sie nie wypowiadać na temat rdzy w tych autach, bo nawet niezbyt starego znaleźć bez rudej graniczy z cudem. kilku znajomych ma i widać to bardzo wyraźnie
Anonymous - 09-08-2008, 22:05
nie bedziemy sie spierac które auto ma wicej rdzy ale jak na galanta i klase która reprezentuje to nie wypada
tommyc1 - 09-08-2008, 22:12
galant to ta sama klasa co vectra czy passat...co wy wszyscy sie uparliscie zeby z niego klase wyzsza robic?
Anonymous - 09-08-2008, 22:38
mniejsza o to potrzebuje 16" alu
Anonymous - 09-08-2008, 22:38
tommyc1 napisał/a: | galant to ta sama klasa co vectra czy passat... | sam nie wiem w '99 roku taki gal jak moj kosztrowal dobre 150 tys zl wiec nie chce mi sie wierzyc ze niemce tez tyle kosztowaly z tego co mi sie kojarzy to E klassa chodzila podobnie cenowo
[ Dodano: 09-08-2008, 22:45 ]
jednym slowem nie chce mi sie wierzyc ze Gal ktory w standarcie mial klimatronika i halogeny i raczej V6 i Gdi oscylowal w tej samej polce co takie mizery jak passat i vectra
misjonarz. - 09-08-2008, 22:51
Cytat: | nie bedziemy sie spierac |
trochę sporów też jest potrzebne, w końcu po to między innymi jest to forum. a tak poza tym tylne nadkola to przypadłość tego modelu i trzeba się z tym pogodzić. zrobisz je i będziesz się cieszył ładnym i zwracającym na siebie uwagę innych autkiem
Krzyzak - 09-08-2008, 22:55
a w tescie auto swiata jego konkturentami ocenianymi na ta sama klase byly... uwaga:
m. in. audi a6 i nissan maxima - ciekawe, co?
jako nizsze wystapowala vectra a wyzsze s-klasa
Anonymous - 09-08-2008, 23:08
umnie nie tylko w nadkolach ta rdza ale nic na to nie poradze wole juz skrobac te rdze niz jedzic passatem itd ...
tommyc1 - 10-08-2008, 07:50
ta cena galanta wynikala raczej z ogromnego cla na japonce... bo czym on do wyzszej czy nawet sredniej wyzszej klasy mialby pretendowac? porownaj wymiary gala i innych aut w tej klasie? V6? w vectrze tez sa czy w passku. Nie cena stanowi klase auta tylko standard wyposazenia, ROZMIARY i silniki...w wyzszej klasie 2.5l to bylby najmniejszy motor a nie najwiekszy
poza tym...mitsubishi ma chore ceny: bylem niedawno w salonie porozmawiac o nowym lancerze. Dowiedzialem sie, ze wersja "full wypas" z silnikiem 2.0 diesel (!) kosztuje ok 120tys zl!!! LUDZIE:D oni sa nienormalni, za te cene mam: nowa mazda 6, nowa honda accord, toya avensis lub BMW 520i-to wszystko auta o klase wyzej niz ten biedny lancerek, ktoremu w wersji sedan poskapili porzadnej podlogi w bagazniku, tylko luzna filcowa szmate rzucili, zero schowkow-skad ta cena? Bo ma brata EVO??????????? wiec sie nie dziwie, ze galant 10 lat temu w salonie tez kosztowal niebotycznie duzo
Anonymous - 10-08-2008, 13:20
Krzyzak napisał/a: | a w tescie auto swiata jego konkturentami ocenianymi na ta sama klase byly... uwaga:
m. in. audi a6 i nissan maxima - ciekawe, co? | mnie to nie dziwi Marcin1783 napisał/a: | umnie nie tylko w nadkolach ta rdza ale nic na to nie poradze wole juz skrobac te rdze niz jedzic passatem itd ... | mojego Galusia tez troche sie ima ruda ale sie nim zajme odpowiednio
tommyc1 napisał/a: | ta cena galanta wynikala raczej z ogromnego cla na japonce... bo czym on do wyzszej czy nawet sredniej wyzszej klasy mialby pretendowac? porownaj wymiary gala i innych aut w tej klasie? V6? w vectrze tez sa czy w passku. Nie cena stanowi klase auta tylko standard wyposazenia, ROZMIARY i silniki...w wyzszej klasie 2.5l to bylby najmniejszy motor a nie najwiekszy | mnie gabarytami bardziej przypomina A6 i maksime QX niz vectre.stalem kiedys na parkingu obok paskaB5 w kombi i wydawal mi sie krotszy od Gala w sedanie (nie znam dokladnych wymiarow i nie mam czasu szukac) w Galu dodam ze dosc popularna jest skora a jak juz wspomnialem w standarcie mial chyba klimatronika i np halogeny czego trudno szukac wsrod niemcow wiec nie tylko clo mialo wplyw na wysoka cene ale i aspiracje do wyzszej klasy niz wspomniane auta
trzeba sobie zadac pytanie dlaczego jezdzimy Galem a nie np Vectra bo pomimo wad(ktore ma kazde auto) jest ewidentnie lepszy i ladniejszy niz reszta
[ Dodano: 10-08-2008, 13:24 ]
dodam jeszcze tylko ze odsetek V6 i skorzanej tapicery w niemcach jest mniejszy duuuzo mniejszy niz w Galu wiec chyba to tez o czyms swiadczy.
moze trzeba sie jednak pobawic w analizy testow hmmm moze kiedys znajde chwile....
wiem ze nie wszytskie modele maja takie wyposazenie jak moje auto
ale z czym do ludzi od niemca
[ Dodano: 10-08-2008, 16:09 ]
troche poszperalem i tu sa efekty
tommyc1 - 11-08-2008, 08:47
A6 jak galant? luuuuuuuuuuuuuuuuudzie, proponuje przeczytac jakie wymiary ma A6 a jakie galant-galant w swojej sredniej klasie to jedno z mniejszych aut! ))))) he he, ja tez myslalem , ze jest duzy-do czasu az poszperalem w publikacjach:)
stylistyka galanta jest sprytna, sprawia WRZAZENIE duzego auta chyba przez to, ze jest stosunkowo niski i przod nisko opada co daje mu dynamiczna sylwetke i wrazenie obszernosci...ale suche dane techniczne zbijaja z tropu, np. galant kombi od A4 ma tylko jeden wymiar wiekszy: DŁUGOŚĆ, ale jest wezszy, nizszy i ma mniejszy rozstaw osi
co innego wrazenia (subiektywne) a co innego suche dane-warto sie z nimi zapoznac
a co do A6, w klasie sredniej wyzszej jest to jedno z najwiekszych aut-wiekszy nawet od mercedesa klasy E...;) tak, tak-tez sie dziwilem
|
|
|