To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Lancer CB0 - przekladnia kierownicza - wymiana gumy/oslony

SnowDevil - 12-08-2008, 15:07
Temat postu: przekladnia kierownicza - wymiana gumy/oslony
siemanko

jechalem dzis do pracy i cos zaczelo lekko uderzac (delikatny dzwiek jakby jakis pasek sie krecil i uderzal gdzies przy kole w karoserie). zatrzymalem sie, podnioslem maske i znalazlem przyczyne (chyba). oslona przekladni kierowniczej, lewa - pekla i lata luzem.

spoko, kupilem juz nowa ale... o 22:00 koncze prace i jutro jade do Wroclawia a potem do Lubiaza na www.1408.pl Electrocity. Musze to szybko wymienic. kumpel ma garaz i sprzety niezbedne a ja chce to wymienic tak zeby nie trzeba bylo potem zbieznosci ustawiac.

ma ktos moze jakis dobry patent na wymiane tej gumy? raz juz wymienili mi ja w warsztacie ale nie mam jak do warsztatu jechac wiec musze to sam zrobic.

z gory wielkie dzieki :D

Anonymous - 12-08-2008, 15:41

Robisz na gwincie drążka kierowniczego znacznik - w miejscu, gdzie kończy się końcówka drążka. Możesz też posłużyć się suwmiarką lub policzyć pozostały gwint na drążku kierowniczym. Następnie ściągasz końcówkę drążka, ściągasz starą osłonę, nakładasz nową i nakręcasz końcówkę drążka do ustalonego wcześniej miejsca.
Niestety nie jest to metoda super precyzyjna i - tak czy inaczej - dobrze jest zrobić zbieżność.

SnowDevil - 12-08-2008, 15:50

tak myslalem ale upewnic sie zawsze warto ;D

no w warsztacie AutoTW mi tak dokladnie zrobili i wszystko cacy, bez robienia zbieznosci wszystko bylo ok.

czym ten znacznik zrobic??? markerem? moze szczotka druciana wyczyscic przed zdjeciem. pamietam ze w warsztacie mechanik liczyl obroty ile razy odkrecal i potem tyle samo przykrecal :D oczywiscie dodatkowo znacznik zrobil :D

aaaa... jeszcze jedno, mam to jakims smarem potraktowac przed zalozeniem?? i czy wyczyscic bo wydaje mi sie ze troche czasu jezdzilem z ta guma rozpruta i troche syfu pewnie jest. (mam dobre audio w aucie ;D)

dzieki :D

Anonymous - 12-08-2008, 15:55

Pewnie, że dobrze jest najpierw oczyścić. Znacznik zrobisz markerem. Liczyć obroty przy odkręcaniu - jak najbardziej - też można.
SnowDevil - 12-08-2008, 16:05

powtarzam sie ale wczesniej edytowalem w trakcie odpowiedzi :D

jeszcze jedno, mam to jakims smarem potraktowac przed zalozeniem?? i czy wyczyscic bo wydaje mi sie ze troche czasu jezdzilem z ta guma rozpruta i troche syfu pewnie jest. (mam dobre audio w aucie ;D)

i sorry za "glupie" pytania :D ja nie jestem mechanikiem, komputery moge rozbierac i skladac ale do auta to porady potrzebuje ;D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group