[92-96]Lancer CB0 - Szalony swap
rosomak1983 - 18-08-2008, 23:33 Temat postu: Szalony swap Tak sobie pomyslałem ze skoro niektórzy robia swapy z colta Gti do 1.6 to czemu nie zrobic lancera GTI
I teraz pytnie chyba zadnych problemów by nie było? Wszystko by trzeba zrobic jak z colta do colta????
maanius - 18-08-2008, 23:42
zalezy jaka jednostke chcesz wstawic(2 litry z galanta, czy 1.6gti colt, laduj ile sie tylko zmiesci:P) w kazdym razie wszystko jak przy normlanym swap`ie...nie mowiac juz o kosztach
londolut - 19-08-2008, 00:26
maanius napisał/a: | zalezy jaka jednostke chcesz wstawic | No przecież kolega rosomak1983, napisał, że chciałby rosomak1983 napisał/a: | zrobic lancera GTI | czyli wstawić silnik 4G93.
Wydaje mi się, że wystarczy mieć GTIka na SWAPa i o resztę możesz się nie martwić. W końcu w Twoim Lancerze siedzi 4G92 z CA0 i układ wszystkiego jest taki sam.
maanius - 19-08-2008, 00:40
ale czy GTI to nie zodyfikowany dolot wydech i walkorbowodowy? zawsze pozostaje mu zmienic wydech, ewentualnie dolot w zaleznosci jak kupi silnik
mkm - 19-08-2008, 00:55
rosomak1983, pojezdzij, wyczuj auto, pomysl nad zawieszeniem, hamulcami, "zajezdzij" 1.6 i wtedy mysl o swapie, napedzie 4x4, turbo itp...
Anonymous - 19-08-2008, 08:28
Dokładnie tak jak pisze mkm...poza tym trzeba pamiętać,że swap to nie sam silnik co było już tysiąc razy wałkowane
Anonymous - 19-08-2008, 09:55
... wałkowany też był po tysiąckroć temat, że znalezienie zdrowego 4G93 graniczy z cudem...
Bartek - 19-08-2008, 09:59
Można z Galanta/Space Wagona/Space Runnera wyhaczyć zdrowe 4G93, ale jest to sohc 16v czyli zysk niepowalający
[ Dodano: 19-08-2008, 10:04 ]
PS. szalony SWAP chodzi mi pogłowie, ale do Lancera CK lub Colta CJ
Anonymous - 19-08-2008, 10:19
Bartek napisał/a: | PS. szalony SWAP chodzi mi pogłowie, ale do Lancera CK lub Colta CJ |
2.5 V6 z Gala HYHY
Bartek - 19-08-2008, 10:30
Niom - okolice 160KM przy niezawodności, niewielkim wzroście masy, kulturze pracy no i dźwięku v-ki.......
Wagon po zważeniu wyszedł o 50 kg cięższy niż z GDi......po instalacji gazu - 1583 kg GDi bez gazu -> 1634 kg z Vką i gazem
rosomak1983 - 19-08-2008, 16:52
maanius napisał/a: | czy 1.6gti colt |
1.6 to ja mam teraz a w colcie a gti jeswt 1.8 Ponoc byly seryjne lancery GTI ale niezwykle rzadkie.
mkm napisał/a: | rosomak1983, pojezdzij, wyczuj auto, pomysl nad zawieszeniem, hamulcami, "zajezdzij" 1.6 i wtedy mysl o swapie, napedzie 4x4, turbo itp... |
oj nawet pomazyc nie wolno bo beda sie czepiac
[ Dodano: 19-08-2008, 16:54 ]
Czerwien napisał/a: | .poza tym trzeba pamiętać,że swap to nie sam silnik co było już tysiąc razy wałkowane |
a czy ja mówie ze swap to sam silnik... Ja zadałem pytnie czy trzeba by zrobic to samo co przy swapie do colta 1.6 z GTi
londolut - 19-08-2008, 16:57
rosomak1983 napisał/a: | 1.6 to ja mam teraz a w colcie a gti jeswt 1.8 | Ale colty C5x były w wersji 1.6GTi i 1.8GTi.
rosomak1983 - 19-08-2008, 17:07
londolut napisał/a: | Ale colty C5x były w wersji 1.6GTi i 1.8GTi. |
to znajdz colta 1.6 Gti w Polsce...
Oczywista oczywistoscisa było ze miałem na mysli swap z 1.8
londolut - 19-08-2008, 17:10
Cytat: | to znajdz colta 1.6 Gti w Polsce... |
Jak będzie ci się nudzić to poczytaj.
Edit:
Sam wkleiłeś na 12 stronie aukcję. Z odpowiedzi damianrally jasno wynika, że mamy do czynienia z C5x 1.6 GTi. Potem sam napisałeś, że 125 kucy daje radę. Fakt jest taki, że 1,6GTi ma 124 konie a 1,8GTi 136.
rosomak1983 - 19-08-2008, 20:25
londolut napisał/a: | Sam wkleiłeś na 12 stronie aukcję. Z odpowiedzi damianrally jasno wynika, że mamy do czynienia z C5x 1.6 GTi. Potem sam napisałeś, że 125 kucy daje radę. Fakt jest taki, że 1,6GTi ma 124 konie a 1,8GTi 136. |
Chodzilo mi raczej o GTI w budzie CAO
|
|
|