To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Carisma] Programowanie pilota.

Anonymous - 23-08-2008, 18:24
Temat postu: [Carisma] Programowanie pilota.
Witam.
Słuchajcie przypomnijcie mi procedurę programowania pilota bo mi coś nie chce zaskoczyć a wymieniłem bateryjki na nowe.

Anonymous - 24-08-2008, 08:05

Programowanie pilotów: w komplecie znajduje się zworka, którą należy umieścić w centralce sterownika przy każdym programowaniu pilota, po umieszczeniu zworki należy nacisnąć przycisk na pilocie (prawy lub lewy), w ten sposób pilot zostanie zapamiętany sygnalizując to czterema krótkimi piknięciami syreny, następnie wyciągnąć zworkę, w celu zaprogramowania następnego pilota powtórzyć wszystkie czynności jeszcze raz (można zaprogramować cztery piloty).
Anonymous - 24-08-2008, 11:14

adamk4 napisał/a:
Programowanie pilotów: w komplecie znajduje się zworka, którą należy umieścić w centralce sterownika przy każdym programowaniu pilota, po umieszczeniu zworki należy nacisnąć przycisk na pilocie (prawy lub lewy), w ten sposób pilot zostanie zapamiętany sygnalizując to czterema krótkimi piknięciami syreny, następnie wyciągnąć zworkę, w celu zaprogramowania następnego pilota powtórzyć wszystkie czynności jeszcze raz (można zaprogramować cztery piloty).


Brakuje szukajki.
Nie wiem o jakich zworkach piszesz. Lopatologicznie - kiedys ten temat przerabialiśmy. Wsiadam, wyjmuję baterie, wkładam znowu zbliżam do konsoli... no i nie pamiętam czy zapłon jeszcze dochodził i w jakiej kolejności. Bo robię różn kombinacje i nie chce załapać. A zworka w komplecie??? Nie wiem o czym piszesz. Chyba kluczykiem zwierasz jak w stacyjkę wkładasz.

Anonymous - 24-08-2008, 15:13

Ja mam tak i zworka mi potrzebna jest do tego.
Anonymous - 24-08-2008, 18:03

Ok. Zatrybiło - styki musiłem przetrzeć porządnie.
Kris1980_147 - 24-08-2008, 18:50

Czy przy każdorazowej wymianie baterii trzeba programować piloty??
Pytam, bo w jednym mam słabą baterię i narazie korzystam w drugiego, ale przyjdzie kiedys czas na wymianę bateri i co wtedy?

Dodam tylko że mam tylko centralny zamek, bez alarmu. A pilotem mogę tylko otworzyć, lub zamknąć auto.

A-cha jeszcze jedno. Jak się dostać do tych baterii, bo śróbek żadnych nie widzę, zapewne pilot zamykany jest na zatrzaski, ale wolełem niczego na siłę nie robić.

Juiceman - 24-08-2008, 20:43

wkładasz kluczyk do stacyjki przekręcasz ( nie odpalasz oczywiście) i wciskasz guziki przy zamkniętych drzwiach od zamykania( zamykanie z wew. auta) i przy otwartych analogicznie
Anonymous - 27-08-2008, 14:48

Witam.
Ja gdy wymieniam baterie w pilocie, to po prostu wsiadam do auta, rozbieram pilota, wyciągam stare baterie, zakładam drugie i gdy zatrzaskuje pilota to trzymam wciśnięty przycisk UNLOCK. Bez włączonego zapłonu, ani zakładania jakiejś zworki o której nawet nie słyszałem. Sposób z forum, u mnie zawsze działa.
Pozdrawiam.

Grodar - 17-09-2008, 22:22

I to chyba najlepszy sposób, rozebranie pilota w samochodzie. Słabo łączyły przyciski, musiałem się trochę naprzyciskać, żeby otworzyć lub zamknąć Cari. Przy okazji zakupów zostawiłem pilota do przeczyszczenia (bateria były OK). Oczywiście autko nie reagowało na pilota, dopiero post Andrzeja, podwórko, kilka prób i jest OK.
Dzięki Andrzeju

kubas - 18-09-2008, 17:12

Ostatnio wymienialem siedząc w samochodzie bez trzymania żadnych przycisków. Pilot działa jak przed wymianą. Pozdr
MotyF - 21-09-2008, 16:29

Potwierdzam, otwieramy pilota naciskamy guzik zamykania drzwi-trzymamy i składamy pilota. Programowałem tak już kilka razy.

PS. "Składam" - łącze dolną część (platik+płytka z układami) i gumę z guzikami. Jak już zaprogramuje dociskam górny plastik. Inaczej troche trudno.

kkriss - 21-09-2008, 19:31

Robisz rak przy zamkniętych wszystkich drzwiach, czy otwartych?
Przy zapalonym silniku, czy nie?
JAk kluczyk jest w stacyjce czy nie?

DLa mnie dość ważne, gdyż kupiłem cari z niedziałającym pilotem wymieniłem baterie, a on nie działa - żadnej zworki nie posiadam.

Pozdrawiam

wichura1 - 21-09-2008, 21:44

Wszyscy podajecie zły przepis (niektórzy prawie dobry) :D , a wystarczyło poszukać w service manualu. Po przetłumaczeniu jest następujący:

Wsiadasz do samochodu, wszystkie drzwi muszą być zamknięte. Wkładasz kluczyk do stacyjki przekręcasz w pozycję ACC i z powrotem na OFF ( kluczyk musi zostać w stacyjce). Po tej operacji szybko wciskasz na chwilę przycisk na pilocie (obojętnie, który) i czekasz 10 sekund, po tym czasie wciskasz na chwilę dwa razy przycisk na pilocie, wyciągasz kluczyk ze stacyjki. Pilot powinien działać.

MotyF - 21-09-2008, 22:54

Podałem przepis działający u mnie i innych cari (zaprogramowałem już 3 łacznie z moją).
Wsiadam, zamykam drzwi (nie na klucz, nie rygluje poprostu trzaskam), nie wkładam nigdzie żadnego kluczyka.

Poprostu wsiadam zamykam (trzaskam) wzystkie drzwi i reszta jak w poście wyżej. Działa na 100% w oryginalnych centralkach marki TRW (z tyłu pilota pisze i na płytce drukowanej)

Nie jest to pusty opis, tylko testowany na GDI 98, 1,8 97 i 1,6 96rok. Znajomy z TD 98 nie miał centralki w "standarcie" albo ktoś mu wwymontował, więc co do TD się nie wypowiadam, ale wątpie żeby było inaczej oczywiście przy systemie TRW.

wichura1 - 22-09-2008, 08:13

Pusty, czy nie pusty producent podaje w service manualu, jak się powinno programować jego produkt. Z tego wniosek, że sposób działa we wszystkich Carismach.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group