To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.9DI-D] Jak wyciągnąć zegary

herflik95 - 26-08-2008, 08:44
Temat postu: [Cari 1.9DI-D] Jak wyciągnąć zegary
Wiatm a wiec moje prognozowanie bylo trafne. Nie zapaliła sie kontrolka rezerwy :evil: w skutek czego oczywiscie zbrakło On w zbiorniku i wczoraj dojeżdzając do domu zapaliła sie kontrolka komputera :butthead: poczym samochód zgasł i odmówił wspólpracy. I teraz jak sie dostać do kontrolek, napewno trzeba zdemontować zegary. Czy ktoś posiada opis lub zdjęcia jak to zrobić???

Oczywiście za pomoc w rozwiazaniu problemu beda +(punkciki)

siwek - 26-08-2008, 08:54

http://www.carisma-club.r...&CODE=02&qid=19
tu masz strone ze zdjeciami

wystarczy poodkręcać śróbki i dostać sie do liczników i tylko je wyciągnąć, one juz nie sa przykręcone

saphire - 26-08-2008, 09:02

U mnie w galerii miska też jest trochę fotek z demontażu zegarów przy okazji zakładania srebrnych obwódek.
herflik95 - 26-08-2008, 09:02

siwek, :prayer: :partyman:

[ Dodano: 26-08-2008, 09:02 ]
saphire, :prayer: :partyman:

[ Dodano: 26-08-2008, 09:04 ]
jaszcze pytanko czy do zegarów dochodzą kostki czy też linka???

saphire - 26-08-2008, 09:09

Do elektronicznych zegarów takich jak w GDI z kompem i wyświetlaczem nie ma żadnej linki. Do innych z mechanicznym licznikiem to nie wiem.
herflik95 - 26-08-2008, 09:18

saphire, chodzi ci o ten wyświetlacz co jest w środkowej konsoli???
saphire - 26-08-2008, 09:30

Chodzi o wyświetlacz który jest na zegarach między obrotomierzem a prędkościomierzem.
Matejko - 26-08-2008, 09:30

obojetnie jakie zegary to i tak sie je wyciaga i nic nie jest do nich na stale przyczepione
Tomashi - 26-08-2008, 09:41

W takich przypadkach dziwi mnie jedno:
PO JAKIE LICHO JEŹDZIĆ DO OSTATNIEJ KROPLI??? :roll:
Osobiście nigdy nie czekam do rezerwy - wskazówka schodzi na ostatnią kreskę i marsz na stacje 8)

herflik95 - 26-08-2008, 09:50

Tomashi napisał/a:
W takich przypadkach dziwi mnie jedno:
PO JAKIE LICHO JEŹDZIĆ DO OSTATNIEJ KROPLI??? :roll:
Osobiście nigdy nie czekam do rezerwy - wskazówka schodzi na ostatnią kreskę i marsz na stacje 8)


właśnie chodzi o to ze wskaźnik był na 0 i pojechałem puźniej na stacje i do pełna weszło 55l a powinno 60l

wichura1 - 26-08-2008, 09:59

Przecież został podany link do FAQ. Na tym zdjęciu widać lejek naprowadzający linkę. Mitsu od wielu lat stosuje łączówki i bagnet do linki, po odkręceniu licznika licznik wysuwa się po pociągnięciu.
saphire - 26-08-2008, 10:08

Po pierwsze wskazówka na zero to jeszcze z 10l masz w baku a dopiero jak się zaświeci rezerwa to pewnie koło 7l

Po drugie zegary elektroniczne z tyłu wyglądają tak:


herflik95 - 26-08-2008, 10:14

to nie wiem dlaczego skaczło się ON jak wskaźnik był na 0 jak wskaźnik powinien zejsc ponizej 0. dodam ze po wczorajszym tankowaniu do pełna wskażnik wychylił się nieznacznie za 1. Oczym to moze świadczyć, czyżby źle wyskalowany wskaźnik???
saphire - 26-08-2008, 10:18

Wszystko w normie. Tak jest że wlany do odbicia jest ciut powyżej 1. pamiętaj ze jak masz już wskaźnik na 0 to przy bujaniu auta lub na zakrętach paliwo w baku się przelewa więc i pompa może zassać powietrze lub syf z baku, poprzerywać, zatkać coś itp. dlatego nie jest wskazane jeździć do rezerwy.
herflik95 - 26-08-2008, 10:24

Ok czyli przed 0 bede sie tankował, a czemu mogła zaświecić sie ta kontrolka od komputera??? będąc wczoraj tankować kupiłem filtr paliwa i powietrza ten 2 nie wygladał już zaciekawie. Czy przez to mogła sie zaświecić ta kontrolka.
I jeszcze czy przy wyjmowaniu zegarów trzeba odłączyć akum???
I jeszcze jak skasować dystans który pojkazuje komp ze moge tyle i tyle przejechać bo teraz pokazuje 759km i nie moge tego skasować - wczoraj próbowałem ale mi to nie wyszło



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group