[XX-92]Lancer C6x i starsze - Problem z żarówkami.
Anonymous - 05-09-2008, 19:33 Temat postu: Problem z żarówkami. Witam.
Kiedyś pisałem o problemie świecenia reflektorów zbyt wysoko. Przyczyny szukałem wszędzie i nic nie pomagało, aż tu dzisiaj padła żarówka, chcę wymienić a tu okazuje się, że "fachowcy" wymieniając reflektor po "bum" wstawili żarówki H4 i zagięli je łapkami, które (tak myślę) powinny blokować żarówkę po wkręceniu w oprawę. Czy takie powinny być tam żarówki ? Czy potrzeba jakiejś przelotki żeby je tam umocować ? H4 za cholerę nie pasuje ...
To samo zrobili mi z H1 obok. Czy tam były siakieś przejściówki ? Skąd to dostać ?
Nie wiem czy dobrze kombinuję ale coś tu nie pasuje ...
Pozdrawiam !
Hugo - 06-09-2008, 09:18
Mr_Mar napisał/a: | Czy tam były siakieś przejściówki ? | Tak powinny być. Mr_Mar napisał/a: | Skąd to dostać ? | Ze szrotu.
Anonymous - 06-09-2008, 10:28
Cos mi tu nie pasuje. Czy na pewno masz Lancera CB4A. W tych Lancerach stosowano zarowki H4 jako mijania i nie stosowano zadnych przejsciowek. Jako swiatla postojowe stosowano zarowki o oznaczeniu BA (nie apmietam numeru) - rowniez bez zadnych przejsciowek. Obie zarowki nie sa wkrecane. BA jest wciskana, a H4 wkladana i mocowana blokada z drutu.
docencik87 - 06-09-2008, 10:34
Sądząc po zdjęciu Kolega ma C6x.
Anonymous - 06-09-2008, 12:02
Tak zgadza się. Napisałem tutaj bo admini z uporem maniaka przenoszą moje posty z działu XX-92 bo mój misio jest z 93 ... Faktycznie studiując serwisówkę zobaczyłem, że ta H4 mocowana jest zaciskiem z drutu - jakoś to będę musiał dorobić, bo nie kupię całego reflektora dla zapinki. Co do tej H1 to jest ona z przejściówką, ale zdjęć nie znalazłem ... Zaraz wywalam zbiornik wyrównawczy i zobaczę jak jest z drugiej strony. Może tam ostało się mocowanie (walnięta była tylko strona kierowcy). Pozdrawiam.
|
|
|