To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - Over Driver

jawaldek - 06-09-2008, 17:15
Temat postu: Over Driver
:) Witam wszystkich. W moim Misku skrzynia automat zaciął się przycisk OVER DRIVER i w związku z tym mam cały czas podwyższone obroty i jazdę na sportowo a co za tym idzie podwyższone (znacznie) zużycie paliwa.Jutro (niedziela) jadę w trasę i ......... warsztaty nie są już czynne.Czy mogę sam jakoś ten problem rozwiązać ? Czy tylko warsztat ? Pozdrówka i czekam,mimo soboty, na odpowiedzi-podpowiedzi :)
Anonymous - 07-09-2008, 14:56

Może da rade wyjąć bezpiecznik
jawaldek - 08-09-2008, 23:23

bartek2800 napisał/a:
Może da rade wyjąć bezpiecznik

Dzięki za info ale się samo naprawiło :lol: Do Warszawy (z Zakopanego) jechałem cały czas na sportowym lub jak to nazwali w warsztacie bez jednego biegu????? Spalił mi prawie 13 literków/100 oleju napędowego.A w drodze powrotnej CUD wszystko OK.Co było przyczyną i czemu się tak stało to najstarsi górale nie wiedzą :lol: Ale po rozmowach w warsztatach (trudno nazwać to rozmową->> ja w roli intruza) mam kilka pytań dotyczących automatycznych skrzyń biegów-ale to już będzie inny temat.Pozdrówka :)

tomusn - 09-09-2008, 08:37

jawaldek napisał/a:
Do Warszawy (z Zakopanego) jechałem cały czas na sportowym lub jak to nazwali w warsztacie bez jednego biegu?????
nie jest to tryb sportowy tylko jazda bez OVER DRIVE'U - czyli nadbiegu czyli czwartego biegu.

czyli tniesz 90km/h na trójce przy 3.5tys obrotów zamiast 2.3tys (zakładam że diesel ma niższe obroty niż benzyna) :)

tryb sprotowy zmienia charakterystykę skrzyni, dłużej przeciąga na biegach, wcześniej redukuje - przy mniejszym nacisku pedału gazu itp - ogólnie więcej frajdy

jawaldek - 09-09-2008, 11:15

tomusn napisał/a:
jawaldek napisał/a:
Do Warszawy (z Zakopanego) jechałem cały czas na sportowym lub jak to nazwali w warsztacie bez jednego biegu?????
nie jest to tryb sportowy tylko jazda bez OVER DRIVE'U - czyli nadbiegu czyli czwartego biegu.

czyli tniesz 90km/h na trójce przy 3.5tys obrotów zamiast 2.3tys (zakładam że diesel ma niższe obroty niż benzyna) :)

tryb sprotowy zmienia charakterystykę skrzyni, dłużej przeciąga na biegach, wcześniej redukuje - przy mniejszym nacisku pedału gazu itp - ogólnie więcej frajdy


No i masz rację tak też i było,tylko dlaczego????? Dzięki za fachowe określenia a frajda to fakt -> jest przy wyprzedzaniu.Pozdrówka :)

tomusn - 09-09-2008, 14:03

może zrobiło się zwarcie, albo guziczek zawiesił?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group