[92-96]Galant E5xA - silniczek krokowy 2.0 V6
chuddy22 - 10-09-2008, 16:01 Temat postu: silniczek krokowy 2.0 V6 witam!
padl silniczek krokowy w moim Galancie 2.0 V6.Czy wie ktos czy jakis inny silniczek bedzie pasowal,bo takiego z 2.0 v6 ciezko znalezc.Mam jednego na oku ale chyba 1.8 albo 2.0 ale rzedowe.Jestem w niemczech i przeszukalem wszystkie szroty i lipa.Cokolwiek do 2.0 V6 to masakra.
POZDRAWIAM ! ! !
czekoladka_1981 - 10-09-2008, 16:19
chuddy22 napisał/a: | silniczek bedzie pasowal,bo takiego z 2.0 v6 ciezko znalezc |
Nie wiem na 100% czy jeszcze posiada po moim , ale możesz dzwonić do PL . tel:609 375 251
Bartek - 10-09-2008, 16:25
Pasuje z:
- 1.6, 1.8, 2.0 DOHC 88-92*
- 1.8 DOHC 93-96
- 3.0 12/24V wszystkie do 99
- 2.0 DOHC 93-99 n/a i turbo
- 2.5 V6 (6a13) 97-2002
i z Hunajowych odpowiedników
*/ model 88-90 wizualnie jest inny, ale pasuje i co ważne nie widziałem zepsutego
Pawcio21 - 04-12-2008, 00:56
Tak piszecie o tym silniczku krokowym a ja bym się chciał dowiedzieć gdzie on się dokładnie znajduje bo jeszcze nie znalazłem na forum takowej informacji. Pozdrawiam
czekoladka_1981 - 04-12-2008, 09:37
Pawcio21 napisał/a: | o tym silniczku krokowym a ja bym się chciał dowiedzieć gdzie on się dokładnie znajduje |
Z foto rocha_27:
http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#290055
Anonymous - 04-12-2008, 10:10
czekoladka_1981 czytasz to co innym wysyłasz?
widać krokowy pod dolotem powietrza (tu prawie wykręcony)
http://www.fotosik.pl/pok...495eeb1d04.html
krokowy po wyjęciu
http://www.fotosik.pl/pok...117b43da91.html
Pawcio21 - 04-12-2008, 10:56
Dzięki za szybką odpowiedz Bo mam problem z tym moim misiem a chodzi zwłaszcza o to jak chodzi na benzynie. Otóż gdy rano odpalam silnik to zapala na dotyk ale gdybym lekko nie puknął gazu to mi zgaśnie i to dzieje się zawsze no i dopóki nie złapie parę stopni to jazda na benzynie jest bardzo utrudniona , zwłaszcza ruszanie bo jest zamulony strasznie aż do jakiś 3-4 tyś obrotów no a jak się już rozgrzeje to dalej jest lekko zamulony ale da się jezdzić. No i rano nie dodałem że gdy chce go podtrzymać na 3 tyś obrotów. to obroty spadają ogólnie falują natomiast gdy jest ciepły to obroty są książkowe. Dobrze że mam lpg. bo na nim nie ma żadnych problemów ma własnego krokowca. Ja u siebie podejrzewam Sonde lambda lub wtryski lub ten silnik krokowy. Proszę was o pomoc jak sobie mam poradzić z tym problemem jeżeli tylko macie jakieś pomysły. Pozdrowionka
|
|
|