To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Wahacz tylny

fiszrek - 10-09-2008, 19:24
Temat postu: Wahacz tylny
Witam.Orientuje się ktoś czy wahacz tylny z hamulcami tarczowymi jest taki sam co do hamulców bębnowych. Wspornik zacisków (tarczówka) mocowany jest czterema śrubami do wahacza tak samo jak wspornik hamulców (bęben).Czy te śruby mają taki sam rozstaw w tarczówkach co i bebnowych?
Matejko - 10-09-2008, 21:39

wahacze sa takie same, roznica jest tylko w dlugosci przewodow hamulcowych no i tym ze tu jest beben a tu tarcza
Anonymous - 10-09-2008, 21:45

Matejko napisał/a:
wahacze sa takie same, roznica jest tylko w dlugosci przewodow hamulcowych no i tym ze tu jest beben a tu tarcza


dobrze to wiedziec, bo mam GDI'ka i według wszystkich znaków na niebie i ziemi o książkach serwisowych nie zapominając powinienem mieć z tyłu tarcze a są bębny

przypuszczalnie początek produkcji bo rejestracja w niemczech 12/97 (produkcja nie wiem)

jak by tylko ktoś wyjaśnił co w numerze vin w miejscu rocznika modelu oznacza "W" to byłoby fajnie

Matejko - 10-09-2008, 21:47

podaj caly vin to zobaczymy dokladna date produkcji i co caps pokaze przy twoich hamulcach :)
saphire - 10-09-2008, 22:24

Bo przed liftem były bębny a po lifcie tarcze. Ja też mam bębny z tyłu.
Brikston - 10-09-2008, 22:41

saphire napisał/a:
Bo przed liftem były bębny a po lifcie tarcze. Ja też mam bębny z tyłu.


i ja... tylko auta z z poczatku produkcji przed liftem mialy tarcze, ale potem je na bebny zaminili... nie wiem dlaczego :/

Anonymous - 10-09-2008, 23:19

Brikston napisał/a:
saphire napisał/a:
Bo przed liftem były bębny a po lifcie tarcze. Ja też mam bębny z tyłu.


i ja... tylko auta z z poczatku produkcji przed liftem mialy tarcze, ale potem je na bebny zaminili... nie wiem dlaczego :/


to na prawdę dziwne, nie kumam podejścia, z lepszego na gorsze :/

dziwi mnie tylko to, że w książkach serwisowych (jak kupowalem klocki na przód) wszędzie na tył też były tarcze do GDI i sie dziwili, że pytam o bębny

Matejko napisał/a:
podaj caly vin to zobaczymy dokladna date produkcji i co caps pokaze przy twoich hamulcach


poszlo na PM

emfranc - 04-10-2008, 01:04

Czyli spokojnie można zamienić bębny na tarcze, bez większych zabiegów i gimnastyki?
Anonymous - 04-10-2008, 11:40

Raczej nie tak spokojnie - cala zwrotnica musi byc przerobiona
emfranc - 04-10-2008, 12:14

Ale chodzi o bębny z tyłu
Morfi - 04-10-2008, 15:14

Interesujacy temat "Co trzeba zrobić aby miec tarcze z tyłu" i ile z tym roboty i kasy ??
Chętnie w ten sposób polepszyłbym swoje hamowanie :D , jezeli sie da :)

saphire - 04-10-2008, 15:26

Hamowanie nie polepszy ci się po wymianie bębnów z tyłu na tarcze z tyłu - tył i tak ledwie co hamuje bo się odciąża przy nurkowaniu auta więc i tak ABS musi odpuszczać na tyle. Hamowanie poprawisz jak założysz na przód dużo większe wentylowane i nawiercane tarcze, wielotłoczkowe zaciski i większe felgi.
Anonymous - 04-10-2008, 15:26

Ile z tym roboty to do konca nie wiem ale pamietam ze kiedys z mechanikiem gadalem o tym,ze 2 lata temu - pracuje w serwisie miskow wiec wiedzial co mowi.
Moja Carisma byla wtedy warta ok 10k i doszlismy do wniosku ze nie za bardzo sie oplaca.
Ale moze ktos sie wypowie dokladniej ktore czesci moga zostac a ktore wylatuja.

mlun - 04-10-2008, 15:27

Ciakwy jesten czy od Gala by tarcze i cały mechanizm podeszły.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group