Carisma - Techniczne - Wahacz tylny
fiszrek - 10-09-2008, 19:24 Temat postu: Wahacz tylny Witam.Orientuje się ktoś czy wahacz tylny z hamulcami tarczowymi jest taki sam co do hamulców bębnowych. Wspornik zacisków (tarczówka) mocowany jest czterema śrubami do wahacza tak samo jak wspornik hamulców (bęben).Czy te śruby mają taki sam rozstaw w tarczówkach co i bebnowych?
Matejko - 10-09-2008, 21:39
wahacze sa takie same, roznica jest tylko w dlugosci przewodow hamulcowych no i tym ze tu jest beben a tu tarcza
Anonymous - 10-09-2008, 21:45
Matejko napisał/a: | wahacze sa takie same, roznica jest tylko w dlugosci przewodow hamulcowych no i tym ze tu jest beben a tu tarcza |
dobrze to wiedziec, bo mam GDI'ka i według wszystkich znaków na niebie i ziemi o książkach serwisowych nie zapominając powinienem mieć z tyłu tarcze a są bębny
przypuszczalnie początek produkcji bo rejestracja w niemczech 12/97 (produkcja nie wiem)
jak by tylko ktoś wyjaśnił co w numerze vin w miejscu rocznika modelu oznacza "W" to byłoby fajnie
Matejko - 10-09-2008, 21:47
podaj caly vin to zobaczymy dokladna date produkcji i co caps pokaze przy twoich hamulcach
saphire - 10-09-2008, 22:24
Bo przed liftem były bębny a po lifcie tarcze. Ja też mam bębny z tyłu.
Brikston - 10-09-2008, 22:41
saphire napisał/a: | Bo przed liftem były bębny a po lifcie tarcze. Ja też mam bębny z tyłu. |
i ja... tylko auta z z poczatku produkcji przed liftem mialy tarcze, ale potem je na bebny zaminili... nie wiem dlaczego :/
Anonymous - 10-09-2008, 23:19
Brikston napisał/a: | saphire napisał/a: | Bo przed liftem były bębny a po lifcie tarcze. Ja też mam bębny z tyłu. |
i ja... tylko auta z z poczatku produkcji przed liftem mialy tarcze, ale potem je na bebny zaminili... nie wiem dlaczego :/ |
to na prawdę dziwne, nie kumam podejścia, z lepszego na gorsze :/
dziwi mnie tylko to, że w książkach serwisowych (jak kupowalem klocki na przód) wszędzie na tył też były tarcze do GDI i sie dziwili, że pytam o bębny
Matejko napisał/a: | podaj caly vin to zobaczymy dokladna date produkcji i co caps pokaze przy twoich hamulcach |
poszlo na PM
emfranc - 04-10-2008, 01:04
Czyli spokojnie można zamienić bębny na tarcze, bez większych zabiegów i gimnastyki?
Anonymous - 04-10-2008, 11:40
Raczej nie tak spokojnie - cala zwrotnica musi byc przerobiona
emfranc - 04-10-2008, 12:14
Ale chodzi o bębny z tyłu
Morfi - 04-10-2008, 15:14
Interesujacy temat "Co trzeba zrobić aby miec tarcze z tyłu" i ile z tym roboty i kasy ??
Chętnie w ten sposób polepszyłbym swoje hamowanie , jezeli sie da
saphire - 04-10-2008, 15:26
Hamowanie nie polepszy ci się po wymianie bębnów z tyłu na tarcze z tyłu - tył i tak ledwie co hamuje bo się odciąża przy nurkowaniu auta więc i tak ABS musi odpuszczać na tyle. Hamowanie poprawisz jak założysz na przód dużo większe wentylowane i nawiercane tarcze, wielotłoczkowe zaciski i większe felgi.
Anonymous - 04-10-2008, 15:26
Ile z tym roboty to do konca nie wiem ale pamietam ze kiedys z mechanikiem gadalem o tym,ze 2 lata temu - pracuje w serwisie miskow wiec wiedzial co mowi.
Moja Carisma byla wtedy warta ok 10k i doszlismy do wniosku ze nie za bardzo sie oplaca.
Ale moze ktos sie wypowie dokladniej ktore czesci moga zostac a ktore wylatuja.
mlun - 04-10-2008, 15:27
Ciakwy jesten czy od Gala by tarcze i cały mechanizm podeszły.
|
|
|