To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Problem z drugim biegiem :/ (czy to normalne)

Duzin - 11-09-2008, 22:51
Temat postu: Problem z drugim biegiem :/ (czy to normalne)
Elo Mitsumaniaki!!! W moim Miśqu mam problemik z 2 biebiem. Sprawa wygląda tak: gdy samochód sie rozpedza biegi przeskakuja normalnie bez zadnego problemu, ale gdy trzeba redukować i dochodzi do 2 to trzeba prawie 2 rąk użyć....
Moze ktoś miał uż taki przypadek i wie co go powoduje.
Czekam na jakieś sugestie.
Pozdrowionka

Anonymous - 11-09-2008, 23:07

Mozliwe, ze nie wysprzegla dobrze








albo nie masz siły :wink:

kizior555 - 11-09-2008, 23:17

podobny temat był TU
Marcino - 12-09-2008, 09:05

STawiam na uzyty synchronizator, szczególna prace wykonuje gdy trzeba redukować biegi... poczytaj cytowany temat i moze wymiana oleju pomoze.
POzdrawiam

mitsu_pl - 12-09-2008, 11:07

Sprubój redukowa z tzw. "międzygazem", jeżeli to nie pomoże to przy redukcji 2 razy wysprżegli (przy wyciskaniu bigu i przy wciskaniu kolejnego). Ja tak robie przy redukcji (trudno się przyzwyczaic, ale teraz to już same nogi biegają po pedałach) i biegi wchodzą jak w masełko...
Marti - 12-09-2008, 21:24

Marcino napisał/a:
i moze wymiana oleju pomoze


Jaki polecasz bo będę zmieniał ?

Anonymous - 13-09-2008, 00:45

takim wielkim wkretem wciskam sie miedzy posty. malo ludziskow wie co to klasy lepkosci wisko...
wszyscy: MOBIL, NOBIL, MYBILL niektorzy I do not pay that BILL.
nie petrz na firme tylko na klasyfikacje oleju i wymagania producenta samochodu :!:

tomekrvf - 13-09-2008, 08:19

Ja załałem do skrzyni olej Shell Spirax GSX 75W/85W GL4. Poprzednio był 75W-90 GL5 i musze przyznać że skrzynia chodzi teraz trochę ciszej i biegi lepiej wchodzą.
Marti - 13-09-2008, 16:12

Zalałem dzisiaj Castrol SMX-S 75W-85 za 28zł/0.5l. Teraz muszę zagrzać auto i zobaczyć czy dalej tak ciężko biegi wskakują. Jak zbiorę wnioski to coś napiszę. Pozdrawiam
Marcino - 13-09-2008, 19:33

PLPynton napisał/a:
takim wielkim wkretem wciskam sie miedzy posty. malo ludziskow wie co to klasy lepkosci wisko...
wszyscy: MOBIL, NOBIL, MYBILL niektorzy I do not pay that BILL.
nie petrz na firme tylko na klasyfikacje oleju i wymagania producenta samochodu :!:

Zgadzam sie w 100%, ważna jest kalsa oleju wg API czyli GL-3 lub GL-4 LUB GL-5, galant miniumum GL-4 chyba trzeba sprwadzić w manualu. Co do lepkości to ja zalałem TEXACO 75w80, jak dla mnie idealny bo nie za gęsty w zimie i u mnie biegi wchodza duzo lepiej wręcz idealenie. wg mnie 75W-90 jest po prostu za gesty...
POzdrawiam

Anonymous - 13-09-2008, 19:51

No ok a czy tak zadki olej ( w kazdym razie duzo zadszy niz zalecany) nie wplynie na szybsze zuzycie tejze skrzyni? WIadomo w galantach dieslach skrzynie nei sa rewelacyjne i ja mam np troche obawy bo juz mam klopoty ze skrzynka. Kupilem texaco multigear s 75/90 ale jeszcze nie zalalem bo chcialem zmienic olej na zime. I teraz nie wiem czy zalac zadszy czy jednak ten. Sorki ze sie wcielem w topic. ;)
Marti - 14-09-2008, 07:44

Marcino napisał/a:
Zgadzam sie w 100%, ważna jest kalsa oleju wg API czyli GL-3 lub GL-4 LUB GL-5, galant miniumum GL-4 chyba trzeba sprwadzić w manualu.


Dokładnie Galant ma "Olej hypoidalny API GL-4, SAE 75W-85W lub 75W-90" ok2,2l tak pisze w instrukcji



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group