Pajero IV - Kłopoty z paliwem i odpalaniem
jawaldek - 15-09-2008, 11:02 Temat postu: Kłopoty z paliwem i odpalaniem Witam Wszystkich Mam kłopot z odpaleniem Miśka 2,8 TDI 1995.Wygląda to tak;rano zapala od pierwszego razu,pochodzi około 1min i gaśnie potem jak kręcę próbuje załapać i po n-tej próbie załapuje,nierówno pracuje i w końcu łapie (czarna dymna zasłona za samochodem)-resztę dnia bez problemu odpala.W przewodzie paliwowym nie ma powietrza-przeźroczyste przewody i nie ma oznak baniek powietrznych.W trakcie kręcenia,a raczej w przerwach słychać w zbiorniku bulgoczące powietrze.Cały przewód paliwowy (nawet w zbiorniku) był sprawdzany i jest wymieniony na nowy,są założone zaworki zwrotne,do filtra (około 20cm) i za filtrem (też 20cm) przeźroczyste przewody.Pomóżcie rozwikłać mi ten problem bo do zimy nie daleko. Pozdrówka
chudyone - 15-09-2008, 21:24
moze fitr paliwa ?
Anonymous - 16-09-2008, 17:17
w moim układ zapowietrzał się gdzieś przy filtrze.
wymiana uszczelek pomogła.
objawy miałem takie same!!
jawaldek - 16-09-2008, 19:50
bartek2800 napisał/a: | w moim układ zapowietrzał się gdzieś przy filtrze.
wymiana uszczelek pomogła.
objawy miałem takie same!! |
Samochód zostawiłem w warsztacie bo nie dają wiary że może coś takiego się dziać.Mam inny filtr,tzn bez pompki.Podejrzewają elektrozawór przy pompie paliwowej. Dzięki za info.Pozdrówka
Witam po warsztatowej wizycie. Czarna amba,ruski cyrk układ paliwowy szczelny,nie zapowietrza się nie wiedzą co może być przyczyną takiego stanu rzeczy Czyżby pompa paliwowa do wymiany???? tylko że przez resztę dnia bez problemu o ile nie ma przerwy dłuższej niż 7-8 godzin.Powiedzcie mi jakie zadanie ma spełniać elektrozawór w pompie?? Pozdrówka
|
|
|