To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - Chiptuning w 2.4gdi?? Proszę o rady...

Anonymous - 15-09-2008, 17:57
Temat postu: Chiptuning w 2.4gdi?? Proszę o rady...
Witam Was koledzy! Właśnie dziś zostałem posiadaczem Galanta 2.4GDI z 99r w manualnej skrzyni. Teraz zastanawiam sie czy nie zrobiłem błędu w zakupie... Miałem przyjemnosc jechac Galantem 2.5V6 noo i szczerze mowiac te moje 2.4 nie jest tym co chcialem miec:( :roll: Czy mozna cos z tym zrobic? Chodzi mi dokladnie o zwiekszenie mocy w moim samochodzie? Czy silniki 2.4gdi nadaja sie pod takie wzmocnienia typu "CHIP"? Czy spotkal sie ktos z Was z takim czyms? O ile można podniesc moc chipem? Jak wtedy bedzie wygladala kwestia "BEZAWARYJNOSCI" silnikow Mitsubishi? Można wzmocnic bez obaw 2.4? Czy to jest silnik stworzony tylko do oszczednosci a nie do osiagow? Czy spotkaliscie sie kiedys z takim pomyslem? Licze na Wasze podpowiedzi i rady. Pozdrawiam wszystkich Mitsumaniakow!!
Robson86 - 15-09-2008, 18:06

Mateusz2.5v6 napisał/a:
Teraz zastanawiam sie czy nie zrobiłem błędu w zakupie...

zalezy jak na to patrzysz...
GDI sa dobrymi jednostkami napedowymi, sa bardzo elastyczne a dynamika nie wiele ustepuja mocniejszej wersji V6
Mateusz2.5v6 napisał/a:
Czy silniki 2.4gdi nadaja sie pod takie wzmocnienia typu "CHIP"?

w ogole silniki wolnossace takie jak GDI czy 2,5 V6 nie sa podatne na tuning. Jesli nawet zwiekszysz moc o jakies max pare koni to tego nie odczujesz, no chyba ze jestes kierowca rajdowym :)
W codziennej eksploatacji roznica jest wrecz nieodczuwalna
A teraz co do Twoich uwag GDI osiaga max moment obrotowy kolo 3700obr/min , wersja 2,5 V6 kolo 4400... do czego zmierzam, V6tka przez to ze wyzej osiaga max moment obrotowy wydaje sie byc duzo szybsza, ale na cwiartke gdybyscie staneli roznice beda znikome i wiele bedzie zalezalo od "szybkosci i umiejetnosci" kierowcy :)

aaa...i jeszcze dodam jedno silniki 1,8 GDI montowane w Carismach osiagaja moc 125KM na rynek europejski. W Japonii te same silniki maja moc 140-150KM :)
Pewnie 2,4 GDI na tamten rynek tez ma wiecej konikow :)
Pozdroo

Mirek Jurek - 15-09-2008, 19:13

Robson86 napisał/a:
Mateusz2.5v6 napisał/a:
Teraz zastanawiam sie czy nie zrobiłem błędu w zakupie...

Pewnie 2,4 GDI na tamten rynek tez ma wiecej konikow :)
Pozdroo


Dokladnie! W Japoni te silniki maja 165 KM.
Rozgladam sie za takim LEGNUM EC3W VIENTO 24, 4WD :lol:
Chcialem EC5W, ale po przeczytaniu posta jednego urzytkownika zdalem sobie sprawe, ze mnie nie stac na utrzymanie tego wozu :(

Marcino - 15-09-2008, 21:59

Skoro mowa o japońskich 2.4GDI to trzeba by pewnie softu lub całego komputera szukać.Choć przyznam ze moze sa wieksze różnice...
Poptajcie tych co siedza w temacie...

Morfi - 15-09-2008, 22:18

Różnica w spalaniu 2l pomiedzy GDI a V6.
A róznica w przyspieszeniu 0,6s do setki. Gdi 9,2 a V6 8,6.
Co do chip tuningu, jakby to było takie proste to swoja 1,8 GDI sam bym z chipował.

Robson86 - 15-09-2008, 22:30

Rada prosta, ciesz sie z tego co masz :)
a jak chcesz na prawde poczuc adrenaline to moze warto :
np:
http://www.motoallegro.pl...gsxr_r1_r6.html
:P
Pozdroo

swinks_UK - 15-09-2008, 22:46

Mirek Jurek napisał/a:

Dokladnie! W Japoni te silniki maja 165 KM.
Rozgladam sie za takim LEGNUM EC3W VIENTO 24, 4WD :lol:
Chcialem EC5W, ale po przeczytaniu posta jednego urzytkownika zdalem sobie sprawe, ze mnie nie stac na utrzymanie tego wozu :(


Nareszcie jakiś rozsądny post wśród "podjarek" o VR4... :thumbleft:
Acha, wersje EC3xx to nie Legnum a Viento właśnie. Miały tyle koników jak piszesz, ale wersje JP były lepiej wyposażone w bajery niż te na Europę. No i ten napęd na cztery kółka... :wink:

Mirek Jurek - 15-09-2008, 23:52

ECxx nie byly dostepne w europie... Moge sie mylic... :roll:
@SWINKS, to wlasnie Twoja wypowiedz przemowila mi do rozumu :) (chodzi o EC5x) i chyba wielu innym tez...

swinks_UK - 16-09-2008, 00:07

No właśnie piszę, że Viento (czyli EC3xx na rynek JP) był lepiej wyposażony w standardzie niż Galant (czyli EA3xx na rynek EU).
Mirek Jurek - 16-09-2008, 00:52

OK. Nie zajarzylem. Myslalem, ze chodzi Ci o ECxx na europe...
Wiesz... otej porze glowka troche zmeczona calym dniem... :wink:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group