To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Lancer C6x i starsze - [G15B]Regulator podciśnieniowy aparatu zapłonowego

ScOObe - 16-09-2008, 15:47
Temat postu: [G15B]Regulator podciśnieniowy aparatu zapłonowego
Czy ktoś orientuje się może, czy da radę podłączyć zamiast orginalnego miśkowego regulatora podciśnieniowy aparatu zapłonowego jakiś innej marki (np. BMW, moze są łatwiej dostępne?)? Misiek się dławi, a tego ustrojstwa nigdzie nie mają :( .
wojmi1 - 08-10-2008, 15:52

Poprawna nazwa "podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu" jeżeli cięgno spasuje warto spróbować
Anonymous - 04-11-2010, 13:05

Czy "podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu" należy odłączyć przy regulacji kąta wyprzedzenia ? Która to jest dokładnie część?

Silnik: G15B, Lancer '87 1,5 gaźnik.

wojmi1 - 04-11-2010, 20:19

ok - dawno tego nie robiłem to znaczy nie ustawiałem kąta wyprzedzenia zapłonu na gaźniku
- czy przy załączonym czy przy odpiętym "przyspieszaczu"
będę chybował chyba przy odłączonym ale zaslepionym a dokładniej po włożeniu śrubki w przewód podsysania - dlaczego bo inaczej będzie się dostawać powietrze do u. podciśnienia
- cały układ to taka mały dysk dochodzi do niego gumowa rurka

Kwestia czemu tyle "żre" -
- regulacja gaźnika
szybki kurs: umyć cały gaźnik płynem do czyszczenia przepustnic tzn i gardziel gaźnika i przepustnice
- zazwyczaj czyszczenie dysz ale nie ryzykował bym przy takim wieku gaźnika ja dodaje do paliwa środek do czyszczenia wtryskiwaczy
- ustawianie poziomu paliwa w komorze pływakowej rozkręcić gaźnik śrubki od góry
widać pływak i zaworek iglicowy cała filozofia to na blaszkach przy zaw. iglicowym ustawić kąt 90 stopni oczywiście umyć przedmuchać
- sprawdzić układ podsysania czyli czy te wężyki gumowe są na właściwych miejscach i czy nie ma jakiś przetarć dziur - np z powodu starości

najprawdopodobniej posiadasz wersje elektroniczną gaźnika - a te 2- 3 litry większe spalanie może być spowodowane niesprawną sondą lambda

inny sposób na regulacje konta wyprzedzenia zapłonu bez lampy - przy rozgrzanym silniku - poluzować aparat zapłonowy i tak delikatnie kręcić by obroty jałowe osiągnęły 700- 800obr/min



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group