To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Galant 1600 L '82

Bartek - 16-09-2008, 17:57
Temat postu: Galant 1600 L '82
Dawno chodził nam po głowach zakup jakiegoś auta dla przyjemności - nie po to, żeby nim jeździć do pracy, nie po to, żeby używać go na codzień, tylko dla Miecia i Manii, cobym miał w czym grzebać jak nie psują się pupowozy........

Stan początkowy (uważam, że idealny jak na auto mające skończone 26 lat):
- silnik pracuje dobrze w wąskim zakresie obrotów (na wolnych lubi zgasnąć, na wyższych przerywa)
- wycieki oleju z silnika
- dziurawy wydech
- wyje któreś łożysko w moście lub kole tylnym
- hamulce są (to wszystko co można o nich powiedzieć - nierówno biorą, jeżeli to co robią można nazwać braniem ;) )
- używanie kierownicy wymaga siły Pudziana
- tu i ówdzie brak rdzy ;) , ale wszędzie pod rdzą jest metal
- nie działa nawiew
- braki w znaczkach/logosach
- połamane plastiki w okolicach stacyjki
- sparciały (!) spoiler tylny
- ślady po drobnych kontaktach przodem i niedelikatnym z tyłu
- opon brak
- rybki w przednich reflektorach można hodować

tyle na początek - będę dopisywał usterki no i oczywiście raportował ich usuwanie.....

Juiceman - 16-09-2008, 19:20

Szkoda, ze to nie jest 1.8 D xD Fotki i jeszcze raz Fotki Bartku :)
londolut - 16-09-2008, 21:23

Bartek, to całkiem pierwsza buda Gala? Powodzenia w realizacji 'niecnego' planu, pewnie na sam koniec będzie swap z Sigmy :P ;)
rosomak1983 - 17-09-2008, 00:14

kudre az mnie zaciekawiło to. MOze jakies fotki... :D
Hubeeert - 17-09-2008, 00:43

londolut napisał/a:
Bartek, to całkiem pierwsza buda Gala?

Nie. Całkiem pierwsza była ta buda tzn Colt Galant:


1969 rok

londolut - 17-09-2008, 06:16

Hubeeert napisał/a:
Nie. Całkiem pierwsza była ta buda tzn Colt Galant:
Ale Galant Galant to pierwsza karoseria?
Juiceman - 17-09-2008, 07:18



Jednak Druga wersja budy dużo ładniejsza ta z roku ('87) ( ale do niej mam sentyment) a '82 to ta buda:

Matejko - 17-09-2008, 08:35

jak mnie tym juz nie przewieziesz za te 2 lata to juz sie pogniewam, Roch tez :D
roch_27 - 17-09-2008, 09:03

Matejko napisał/a:
jak mnie tym juz nie przewieziesz za te 2 lata to juz sie pogniewam, Roch tez :D
dokładnie :D

Powodzenia w pracach :)

pozdro

Juiceman - 17-09-2008, 09:05

A ja też kce :P :) Czekamy na fotki!!
mkm - 17-09-2008, 13:49

Gratuluje zakupu. W jakim kierunku pojda prace? Zolte blachy i 100% orginal czy tez jakas delikatna "poprawa" fabryki? Pozdrawiam i zycze powodzenia w pracach.
Bartek - 17-09-2008, 14:10

Właśnie mamy z tym kłopot ;)
Cezar - 17-09-2008, 14:24

Bartek, powodzenia w projekcie :D
mkm - 17-09-2008, 14:27

Zerknalem na autoscouta i mobile na Twoj model. Na autoscoucie przy zaznaczeniu calej Europy znalazl 1 sztuke. Na mobilu 0 (zero). Moje pytanie raczej bylo nie na miejscu. Zbyt rzadki model, aby "poprawiac fabryke". Tylko na orginal i zolte tablice.
Bartek - 17-09-2008, 15:49

Wiesz.... właśnie się trochę boimy, że jest tak rzadki, że w pewnym momencie może się okazać, że np. drobiazg do gaźnika jest nieosiągalny i trzeba będzie kombinować z wtryskiem, lub innym silnikiem (np. z E33) i wtedy żółte tablice są wielką przeszkodą.....


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group