To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Galant - Ogólne - Smutna ciekawostka

Anonymous - 14-05-2006, 19:11
Temat postu: Smutna ciekawostka
Trafił mi się taki artykuł
http://www.edmunds.com/ow...04/article.html
a tam zdjęcia z crash testów 3 wersji Galanta ...
Oby nikt nigdy nie sprawdzał wyników tych testów osobiście ...

A jak już to znacie to szefowie forum niech usuną ;)
Pozdrowienia

Maciek - 14-05-2006, 19:21

No ciekawe jakby Gal z 91' wyglądał? Pewnie jeszcze bardziej skasowany niż ten z 95' :(
Chooper - 14-05-2006, 20:37

no a jak powinny wyglądać po uderzeniu, przecież wiadome jest, że teraz auta robi sie, żeby pochłaniały siłę uderzenia a nie odbijały sie od przeszkody, dlatego pojazd wygląda makabrycznie, ale ma ocalić pasażerów. Druga sprawa, że chyba w niedeformowalną przeszkodę przywalały.
Maciek - 14-05-2006, 20:46

No raczej chodzi o to że czym starsze auto pomijając to że może być nadszarpnięte tu i tam przez rdze np po jakimś wypadku czy cusi to jak widać bardziej zgniecone właśnie jeśli o tą część gdzie siedzi człowiek.
Anonymous - 14-05-2006, 20:52

Te zdjęcia są dla testów IIHS, a z artykułu wynika, że test czołowy IIHS polega na uderzeniu stroną kierowcy w deformowalną przeszkodę z prędkością 40mph. Tylko, żeby nie było, że się wymądrzam ;) )
Anonymous - 14-05-2006, 20:53

qrde aż strach pomyśleć jak wyglądała by moja e3-ka po czołówce brrrr-ale nie mam zamiaru jej rozbić
Maciek - 14-05-2006, 20:59

I to tylko jakieś 64 km/h (jak sie nie myle?)a co przy 100
Chooper - 14-05-2006, 21:09

i komu przeszkadzała konstrukcja ramowa jak w Wartburgini :?: :roll:
Maciek - 14-05-2006, 21:13

No ale ramy pewnie po dzwonie źle naprawionym (tanim sposobem jak większość aut coby szybko sie pozbyć) pewnie lepiej by nie zabezpieczały.
Chooper - 14-05-2006, 21:56

miałem dzwona autem ramowym i przy hamowaniu z V=ok 80 km/h gdzie nie wytraciłem zbytnio prędkości uderzyłem w bok auta, które zajechało mi drogę ustawiając się w poprzeg jezdni i rama uratowała mnie przed wbiciem silnika do przedziału pasażerskiego strefa zgniotu zatrzymała sie własnie na poprzecznej belce ramy
Hubeeert - 14-05-2006, 22:01

Też miałem dzwona w samochodzie ramowym. Dokładnie w Toyocie LiteAce (tfu - TOYOTA). Wbiłem się w Chryslera Grand Voyagera. U mnie szyba pekła na pół i trochę pogniótł się przód a z Grand Voyagera zrobił się Voyager. Na dodatek kolo odjechał na lawecie a ja pojechałem dalej.
Tyle o ramie
Co do E3x- te samochody były solidnie wykonane. Duzo bardziej niż E5x i późniejsze

Maciek - 14-05-2006, 22:08

Dzięki za pocieszenie Hubciu :) Takie właśnie sie wydają są jak (miałem napisać czołgi ale zara ktoś by dodał "i taką też mają prędkość") więc są jak szybkie czołgi wśród innych troche szybszych czołgów :)
Krzyzak - 15-05-2006, 12:03

Galant 2004 wyglądał nieźle. E5 - fakt, nawet drzwi się przesunęły.
Ale podobno nowy Gal - ten od 03 wzwyż, to nawet lepsze miał wyniki od Camry (która to przecież jest klasę wyżej - bardziej z Sigma/Diamante).

Anonymous - 15-05-2006, 19:59

Bardzo ciekawe i zastanawiajace!, mozna sie przestraszyc wniaskujac z tych zdjec (chodzi o gala '95) tylko ze ja mialem porzadnego dzwona niedawno z ktorego wyszedlem caly po za bolaczkami (i wszyscy sie dziwili jak to mozliwe)albo fart albo jest inaczej niz na zdjeciach!!! i to z latarnia tez w przedzial kierowcy. Policja mowila ze predkosc uderzeniowa byla 80-60 km/h az latarnie sciolem i balem sie, ze sie obali na fure (a ona dziala gorzej jak sciana, bo jak noz "przecinak"). Kiedys kumpel mial zdarzenie z ciezarowka az ja przestawil na inny tor i tez nic mu sie nie stalo a galant nie wygladal tak zle jak na zdjeciu. Wiec teraz nie wiem co myslec o tym tescie gdyz ten galant na zdjeciu wyglada tragicznie a ja z kolei mam pozytywne doswiadczenia z nim podczas tragicznych chwil, bo uratowal mi zycie i sprawia wrazenie ze jest twardy.
Anonymous - 16-05-2006, 23:26

mlisiecki napisał/a:
Te zdjęcia są dla testów IIHS, a z artykułu wynika, że test czołowy IIHS polega na uderzeniu stroną kierowcy w deformowalną przeszkodę z prędkością 40mph.

sądze że w tym przypadku deformowalny jest tylko galant.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group