[XX-92]Galant E3xA i starsze - zamulony
Anonymous - 18-09-2008, 23:04 Temat postu: zamulony Panowie licze na waszą pomoc bo ja juz nie wiem co z moim galem.... otóz całkiem niedawno jadąc na trasie poczułem ze nie moge wykręcic mojego gala na wyższe obroty niz 3.5 tys bo stawał odrazu( przydyszało go i pbroty tracil) wiec pojechalem do takich panów co to niby sie znają. Zdjeli filtr powietrza przedmuchali i miedzy filtrem a przepływomierzem była jakas dziwna dektóra zatykająca wlot powietrza(ta dektora przypominała jakis jeszcze jeden filtr tyle ze to juz bylo w kawałkach i zatykało całą dzióre) więc to wyjeli... noi teraz ładnie mój gal wykręca sie na obroty nawet na czerwone wejdzie. tylko od 0-100km/h bede miał około 1.5min i nawet nie wiem czy pojedzie setke. Całkowicie stracił moc. Na benzynie i na lpg podobnie sie zachowuje. Mam gala z 92roku z silnikiem 1.8 4g32 8 zaworów. i co teraz? to wina tej dektórki?
docencik87 - 19-09-2008, 09:49
Oj to wydaje mi się, że po prostu miałeś strzał w dolot i przepływomierz masz do wymiany...
Wook@sH - 20-09-2008, 07:25
Spróbuj sobie zresetować kompa, u mnie po pomogło, bo tez miałem takie objawy że powyżej 3 ts drżał, szarpał, strzelał lekko i nie jechał.
Maretzky85 - 20-09-2008, 10:06
Stawiam na przepływkę też
jacek11 - 21-09-2008, 12:44
[quote="Maretzky85"]Stawiam na przepływkę też [quote]
Odłączyć wtyczkę.Wtedy będzie pracował w trybie awaryjnym.
tomusn - 21-09-2008, 16:58
jacek11 napisał/a: | Odłączyć wtyczkę.Wtedy będzie pracował w trybie awaryjnym. | albo i wcale
mitsu_pl - 22-09-2008, 18:43
bez przepływomierza powinien pracowac, mój pracował, tyle, że nie wychodziło mu to za dobrze...
michu_872 - 28-09-2008, 13:31
co do przepływki to mój gti ten co mam go od dawna działa bez ( nie tak jak powinien), ale ten co go kupiłem nie dawno ni diabłą nie chce ruszyć - gaśnie od razu (wiec albo coś jeszcze mam popsute albo ten typ tak ma:P)
Anonymous - 30-09-2008, 23:38
mój z odłączoną przepływką działa, ale muli
|
|
|