To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - [E33A 2.0] to chyba juz koniec

waldi-1 - 19-09-2008, 08:47
Temat postu: [E33A 2.0] to chyba juz koniec
dzis w trakcie do pracu przy przyspieszaniu cos zaczeło mi sie tłuc w silniku tak jakby tłok walił o głowice, chyba to juz koniec mojego silnika tem mi nagle skoczyła silnik osłabł i chodził tak jak na 3 cylindry, przy zapalaniu strasznie kopci, teraz mysle o wymianie silnika , szkoda mi bo tyle co rozrzad zmieniłem kupe kasy za niego dałem no ale cóz zrobic , tak sobie myslałem czy da sie do mojego dziadziusia wsadzić nowszy silnik 16 zaworowy ????????

[ Dodano: 19-09-2008, 09:42 ]
http://moto.allegro.pl/it...2_0_24v_v6.html

http://moto.allegro.pl/it...silnik_2_0.html

http://moto.allegro.pl/it...k_1_8_16_v.html

http://moto.allegro.pl/it...ant_silnik.html

http://moto.allegro.pl/it...99r_silnik.html

moze bedzie pasował od colta 1,6 lub 1,8 od carismy lub spacea

Anonymous - 19-09-2008, 10:34

Ja myślę, że zabawa w swapowanie nie jest warta świeczki.
Maretzky85 - 20-09-2008, 10:01

Proponuje remont silnika zrobić, przynajmniej będziesz wiedział na czym stoisz ;)
waldi-1 - 21-09-2008, 11:14

tak sobie mysle czy takie objawy niesa jak uszczelka pod głowicą pada???? olej wywaliło wode tez , przecież on ma dopiero 220 pare tyś
Maretzky85 - 21-09-2008, 16:58

Może jakiś tłok pękł, albo panewka się obróciła, bo stukanie takie (walenie) w silniku to na pewno nie uszczelka ;)
waldi-1 - 21-09-2008, 17:04

stukanie dochodzi od góry silnika , na poczatku tylko stukało a potem zaczoł palic na 3 gary , pózniej juz tak jakby na dwa, wody w chłodnicy niema
josie - 21-09-2008, 19:12

waldi-1 napisał/a:
tak sobie mysle czy takie objawy niesa jak uszczelka pod głowicą pada????


Tak. Był raz u mnie Colt CA0 z metalicznym tłuczeniem w silniku - lekko bardziej gazu się dodało i pojawiał się odgłos który mi się kojarzył z waleniem tłoka o zawór - jakby się miał zaraz silnik rozpaść.
No i kolega pojechał do warsztatu gdzie mu zdiagnozowali uszczelkę pod głowicą - wymienili i wszystko OK.

waldi-1 - 21-09-2008, 19:51

josie, dokładnnie tak jak piszesz na małym gazie nic sie nietłucze ale jak dodam wiecej to wali okropnie, mam mała nadzieje teraz ze TO JESZCZE NIEKONIEC :D
Anonymous - 22-09-2008, 17:12

Przeżyłem kiedyś przepalenie uszczelki pomiędzy cylindrami w fiacie 125p. Też stukało jakby coś się w środku połamało. Zdejmuj głowicę i będzie wiadomo co mu dolega.
Co do silników z nowszych modeli to raczej podchodź do tego jak pies do jeża. Ten nowszy 2,0 16V ma chyba inaczej umieszczone mocowania łap. U Ciebie są na silniku, a w tym nowszym są chyba na skrzyni.

waldi-1 - 23-09-2008, 19:53

teraz juz mam 100 % pewnosci to uszczelka pod głowica poszła , niestety musze i wymienic głowice bo ja niezle zjarało i o planowaniu niema nawet mowy, tak wiec gdyby ktos miał na zbyciu lub cos wiedział na ten temat to prosiłbym o info na pw


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group