[92-96]Galant E5xA - Czas na remont przed zimą - kilka pytań
JacekOlowiak - 22-09-2008, 20:00 Temat postu: Czas na remont przed zimą - kilka pytań Witam,
Ponieważ jestem laikiem mam kilka pytań. Ostatnio mój misio na każdej nierówności skrzypi jak nienaoliwione drzwi (dosłownie taki dżwięk - jakby nienaoliwone części o siebie tarły albo jakby były mokre wachacze? ). Dodatkowo pierdzi mi wydech bo się gdzieś rozszczelnił albo przepalił no i stukają mi szklanki w silniku.
O ile wydech nie wzbudza we mnie lęku o tyle zawieszenie i silnik owszem.
Chciałem prosić o radę i ewentualne wylistowanie co kupić.
Potrzebuję:
- wiedzieć jaki mineralny olej byłby najlepszy dla mojego misia
- jaki olej do skrzyni biegów
- gdzie można kupić komplet zawieszenia (nie na sztuki tylko całość) czyli wahacze, amory, sprężyny, i co tam jeszcze jest (o tym też nie mam pojęcia)
- jakie zaciski do hamulców polecacie? moze komplety z tarczami?
z góry dziękuję Wam za pomoc lub ewentualne wskazówki.
Pozdrawiam,
Jacek Ołowiak
czekoladka_1981 - 22-09-2008, 20:43
JacekOlowiak napisał/a: | - gdzie można kupić komplet zawieszenia (nie na sztuki tylko całość) czyli wahacze, amory, sprężyny, i co tam jeszcze jest (o tym też nie mam pojęcia)
- jakie zaciski do hamulców polecacie? moze komplety z tarczami? |
Wszystko możesz mieć tu:
http://www.all-parts.pl/
lub Japaneze: Marek Malik tel: (042)215 44 02
JacekOlowiak napisał/a: | jaki olej do skrzyni biegów |
API GL-4 75W85
[ Dodano: 22-09-2008, 20:49 ]
JacekOlowiak napisał/a: | wiedzieć jaki mineralny olej byłby najlepszy dla mojego misia |
A jaki miałeś do tej pory ? Ja do E54A zalewałam syntetykiem 5W50
i popraw profil V6 nie jest 16V a 24V
Anonymous - 23-09-2008, 20:06