[XX-92]Colt C50 i starsze - Uszczelki i uszczelniacze
Anonymous - 25-09-2008, 20:28 Temat postu: Uszczelki i uszczelniacze Witam.
Mam pytanie dotyczące uszczelek firmy Takoma. Czy ktoś z was zakładał te uszczelki i jak one się sprawują?
Pozdrawiam
Krzyzak - 26-09-2008, 09:37
przecietnie - powiedzmy na 3 na szynach
Anonymous - 26-09-2008, 15:08
Chciałem założyć Erlinga lecz nie pasowała ani uszczelka pod głowicę Jakaś dziwna była z kolei uszczelniacze zaworowe zupełnie nie pasowały. Mój mechanik zaproponował Takome. No zobaczymy jak się sprawdzi.
Anonymous - 26-09-2008, 15:28
Mój typ byłby:
- uszczelka pod głowicę KP Gasket (jakość oryginału)
- uszczelniacze zaworowe oryginały Hyundai (oryginały w bdb. cenie)
Anonymous - 30-09-2008, 18:54
Silnik uszczelniony. Pali bez problemu. Tylko jak jest zimny to niezbyt równo pracuje. Powiedziałbym nawet nie ma siły się ruszyć. Po nagrzaniu wszystko OKI. Czy po pewnym czasie się to ustabilizuje? Teraz przez jakieś 1000km będę go oszczędzał. Niech się wszystko powoli ułoży. Pozdro
Anonymous - 30-09-2008, 19:39
Heyka. proponowalbym ci sprawdzic luzy zaworowe.
pozdrawiam/
ps. opis regulacji i inne , cenne informacje
na stronce kolo Krzyzaka
http://mitsubishifan.webpark.pl/
Anonymous - 30-09-2008, 21:32
Tak Luzy były regulowane zaraz po założeniu głowicy. No ale właśnie. Czy należy przeprowadzić ponowny zabieg po jakimś przebiegu??? Dopiero zrobiłem 40km po odebraniu z warsztatu.
Krzyzak - 30-09-2008, 22:44
eddy napisał/a: | Tak Luzy były regulowane zaraz po założeniu głowicy. |
na zimnym silniku? - jesli tak, to trzeba to zrobic na cieplym
Anonymous - 30-09-2008, 23:27
Wydaje mi się że na ciepłym choć nie mogę tego sprawdzić. W każdym razie mój mechanik wie co robi no i wie że się reguluje na ciepłym silniku.
|
|
|