[97-04]Galant EAxA/W - [FAQ]Angel Eyes w Galancie
wilk88 - 26-09-2008, 14:50 Temat postu: [FAQ]Angel Eyes w Galancie Witam!
Jestem nowym użytkownikiem forum, niedawno zakupiłem Mitsubishi Galanta (rocznik 1998) kombi i mam pytanie. Czy do tego samochodu są dostępne "Angel Eyes" bądź też ewentualnie czy można zamontować takie "uniwersalne" ringi? Jestem jeszcze laikiem więc nie wiem czy wymiary są dobre.
http://allegro.pl/item441...white_4szt.html
Z góry dziękuję za odpowiedzi.
joshua - 26-09-2008, 15:21
jak dla mnie osobiscie to te oczka w galancie to jak chromy na blotnikach, ma to sens w lampach z soczewkami,dalbym sobie spokuj, i pomysl o HID-ach:)
wilk88 - 26-09-2008, 15:42
Co do chromów na błotnikach to też za nimi nie przepadam, ale "oczka" jak dla mnie są fajne, kwestia gustu Jeśli chodzi o HID-y to przypuszczam , że jest to dość kosztowna inwestycja aczkolwiek może się mylę.
joshua - 26-09-2008, 17:09
luknij na alledrogo, 200-400zl,i tu na forum tez gdzies widizalem temat kolegi ktory to zrobil
tucci - 26-09-2008, 18:01
kingwood hid 6000k( bialy efekt) 300zl i 0zl za robicizne bo montarz banalnie prosty
wilk88 - 26-09-2008, 18:12
A więc się myliłem, myślałem , że wyjdzie ok. 1000 zł.
Wielkie dzięki za info.
shrek_x_ - 26-09-2008, 18:39
witam
właśnie sam myslałem o takich ringach,ale zainteresowały mnie te hidy cóż to takiego???
Zhan - 26-09-2008, 19:02 Temat postu: Re: Angel Eyes w Galancie
wilk88 napisał/a: | Witam!
Jestem nowym użytkownikiem forum, niedawno zakupiłem Mitsubishi Galanta (rocznik 1998) kombi i mam pytanie. Czy do tego samochodu są dostępne "Angel Eyes" bądź też ewentualnie czy można zamontować takie "uniwersalne" ringi? Jestem jeszcze laikiem więc nie wiem czy wymiary są dobre.
http://allegro.pl/item441...white_4szt.html
Z góry dziękuję za odpowiedzi. |
a jak chcesz zamontowac to do normalnej lampy, w ktorej odblysnik zajmuje cala jej powierzchnie? jakos nie widze tego w galantowej lampie bez ubytku na sprawnosci swiecenia lampy...