[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] za wysokie obroty na luzie
Kokos - 27-09-2008, 14:22 Temat postu: [CA1A 1.3] za wysokie obroty na luzie problem wygląda tak:
- odpalilem na cieplym silniku i obroty zamist w dól poszly na ok 3 tys i tak sie utrzymyja
- odlaczylem aku na pare minut ale nie pomogło
- prawie calkowicie dokreciłem śrube wolnych obrotów i spadły do około 1.5 tys i tak sie
utrzymują.........
prosze Forumowiczów o wsparcie merytoryczne - wszelkie sugestie mile widziane
pozdrawiam
docencik87 - 27-09-2008, 14:33
Silniczek krokowy do sprawdzenia.
Przy okazji można wyczyścić przepustnice, nasmarować krokowy i wyregulować wolne obroty.
Kokos - 27-09-2008, 14:40
- przepustnice juz wyczyściłem (zreszta regularnie to robie)
- nie mam pojęcia jak nasmarować krokowy?????
- chyba na regulacje wolnych obrotów nie ma szans - przy maksymalnie wkręconej śrubie
wolnych obrotów i tak utrzymuja sie na poziomie 1.5 tys i nie spadają
docencik87 - 27-09-2008, 15:30
Najlepiej sprawdź czy krokowy działa. Przekręć stacyjkę na ON i po 20-30 sec powinieneś go usłyszeć. Charakterystyczne bzzzz...Najlepiej otwórz maskę. Jeśli nic nie usłyszysz tzn, że musisz go rozebrać i przeczyścić, nasmarować i złożyć.
Hugo - 27-09-2008, 17:11
Przyczyną jest silniczek krokowy. Mogło nawet dojść do jego mechanicznego uszkodzenia (taką akcję mam w Colcie CAO 1.3 koleżanki). Nie da się skręcić obrotów.
Kokos - 28-09-2008, 12:53
czyli wniosek taki że zespół przepustnicy do wymiany????
Hugo - 29-09-2008, 08:53
Kokos napisał/a: | czyli wniosek taki że zespół przepustnicy do wymiany???? | Raczej tylko silniczek krokowy, ale przeważnie występuje on w sprzedaży razem z przepustnicą.
Kokos - 30-09-2008, 00:06
mam prośbę, ponieważ funkcja wyszukiwania nie dziala prosze o namiary na Japaneze..
moze on coś będzie miał albo ktoś z Forumowiczów chce sprzedac sprawny silniczek krokowy
londolut - 01-10-2008, 01:34
Kokos, zobacz to:
Marek Malik (042) 215-44-02
Kokos - 04-10-2008, 22:29
dzieki londolut wykorzystam ten nr
a poza tym naprawa wygladala tak - mechanior(mistrz) wypiął wtyczke od krokowca i ............. pare razy uderzył kluczem w silniczek krokowy troche powyzej wejścia wtyczki i sie cholerny krokowiec odwiesil
mozna regulowac obroty moze ktos to info wykorzysta
pozdrawiam
londolut - 04-10-2008, 22:43
Kokos napisał/a: | pare razy uderzył kluczem w silniczek krokowy troche powyzej wejścia wtyczki | Nie ma to jak profi naprawa Ile cię skasował ?
Kokos - 04-10-2008, 23:46
10 pln (na piwo)
ale tak na marginesie mechanior uznał ze krokowiec do czyszczenia i smarowania
a to byla naprawa express poza kolejka dla zdesperowanego kierowcy
to jest maskara jak stoisz na światlach a misior pyci 2000 obrotów
szacunek dla mechanika
|
|
|