To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] za wysokie obroty na luzie

Kokos - 27-09-2008, 14:22
Temat postu: [CA1A 1.3] za wysokie obroty na luzie
problem wygląda tak:


- odpalilem na cieplym silniku i obroty zamist w dól poszly na ok 3 tys i tak sie utrzymyja

- odlaczylem aku na pare minut ale nie pomogło

- prawie calkowicie dokreciłem śrube wolnych obrotów i spadły do około 1.5 tys i tak sie
utrzymują.........


prosze Forumowiczów o wsparcie merytoryczne - wszelkie sugestie mile widziane


pozdrawiam

docencik87 - 27-09-2008, 14:33

Silniczek krokowy do sprawdzenia.
Przy okazji można wyczyścić przepustnice, nasmarować krokowy i wyregulować wolne obroty.

Kokos - 27-09-2008, 14:40

- przepustnice juz wyczyściłem (zreszta regularnie to robie)

- nie mam pojęcia jak nasmarować krokowy?????

- chyba na regulacje wolnych obrotów nie ma szans - przy maksymalnie wkręconej śrubie
wolnych obrotów i tak utrzymuja sie na poziomie 1.5 tys i nie spadają

docencik87 - 27-09-2008, 15:30

Najlepiej sprawdź czy krokowy działa. Przekręć stacyjkę na ON i po 20-30 sec powinieneś go usłyszeć. Charakterystyczne bzzzz...Najlepiej otwórz maskę. Jeśli nic nie usłyszysz tzn, że musisz go rozebrać i przeczyścić, nasmarować i złożyć.
Hugo - 27-09-2008, 17:11

Przyczyną jest silniczek krokowy. Mogło nawet dojść do jego mechanicznego uszkodzenia (taką akcję mam w Colcie CAO 1.3 koleżanki). Nie da się skręcić obrotów.
Kokos - 28-09-2008, 12:53

czyli wniosek taki że zespół przepustnicy do wymiany????
Hugo - 29-09-2008, 08:53

Kokos napisał/a:
czyli wniosek taki że zespół przepustnicy do wymiany????
Raczej tylko silniczek krokowy, ale przeważnie występuje on w sprzedaży razem z przepustnicą.
Kokos - 30-09-2008, 00:06

mam prośbę, ponieważ funkcja wyszukiwania nie dziala prosze o namiary na Japaneze..

moze on coś będzie miał albo ktoś z Forumowiczów chce sprzedac sprawny silniczek krokowy

londolut - 01-10-2008, 01:34

Kokos, zobacz to:

Marek Malik (042) 215-44-02

Kokos - 04-10-2008, 22:29

dzieki londolut wykorzystam ten nr


a poza tym naprawa wygladala tak - mechanior(mistrz) wypiął wtyczke od krokowca i ............. pare razy uderzył kluczem w silniczek krokowy troche powyzej wejścia wtyczki i sie cholerny krokowiec odwiesil

mozna regulowac obroty moze ktos to info wykorzysta


pozdrawiam

londolut - 04-10-2008, 22:43

Kokos napisał/a:
pare razy uderzył kluczem w silniczek krokowy troche powyzej wejścia wtyczki
Nie ma to jak profi naprawa :lol: Ile cię skasował ;) ?
Kokos - 04-10-2008, 23:46

10 pln (na piwo) :lol: :o


ale tak na marginesie mechanior uznał ze krokowiec do czyszczenia i smarowania

a to byla naprawa express poza kolejka dla zdesperowanego kierowcy

to jest maskara jak stoisz na światlach a misior pyci 2000 obrotów

szacunek dla mechanika



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group