Forum ogólne - Przygoda z assistance Mitsubishi i hdi
Anonymous - 29-09-2008, 10:16 Temat postu: Przygoda z assistance Mitsubishi i hdi Przygoda nie moja, ale kumpla mojego kumpla
http://www.depesz.com/ind...el-polish-only/
Juiceman - 29-09-2008, 10:59
Nie ma to tamto miło się czyta o takiej profesjonalnej usłudze. Jak kiedys dozbieram na coś nowszego to tylko i wyłącznie w salonie Mitsubishi;] Ale wtedy pewnie wyjdzie EVO XIV xD
Anonymous - 29-09-2008, 20:58
Jestem pod wrażeniem. Myślałem, że to assistance to czysty marketing i nic od nich się nie uzyska a tu miła niespodzianka
siwek - 29-09-2008, 21:00
to bardzo miłe i przyjemnie sie o tym czyta, to jest profesjonalne podejscie do sprawy i dbanie o klienta, choć mało kto by się spodziewał że Mitsubishi tak zareaguje
atsar - 29-09-2008, 21:12
szczescie ze mitsu, pech ze hdi niestety tak to juz jest z ubezpieczelniami, warto sprawdzic podczas zawierania umowy co obejmuje owe assistance szokiem dla mnie jest wartos 2500pln za holowanie, w firmie ktora reprezentuje jest min 5000pln za zlotowke, 15000pln rowniez za zlotowke w pakiecie (dom+samochod) i czy nie ma czasem ograniczen co do holowania, bo np Pan kierowca sie zapyta gdzie cie dowiezc, Ty mu mowisz a Pan nagle ze ma limit 60km i zawiezie do najblizszego ASO. Eh niestety zycie, dodam ze czas oczekiwania na pomoc drogowa poza granicami Polski wydluza sie czasem czteroktonie ;/ ale jakby nie patrzyl 1pln to nie duzo a czesto warto to miec. A assistance Mitsu widze pierwsza klasa i tylko pozazdroscic skutecznosci.
Pozdrawiam.
seir - 30-09-2008, 01:53
Czytałem właśnie tą historię i wbiegłem tu ją zamieścić... i ona już tu jest
Takie coś cieszy, czuję, że jestem w dobrych rękach i mimo, że nie mam assistance to wiem, że Mistu to marka dbająca o klienta i nikt nie odwali mi fuszery w ich salonach
Morfi - 30-09-2008, 12:59
cos pieknego Jednak co mitsu to mitsu
Brava dla dilera z wegier
szyszus1 - 01-10-2008, 21:52
Dawno tu zaglądałem i właśnie chciałem to dodać ale patrze, jest
Z pełnym podziwem to czytałem, ale i wielkim zachwytem że ja MAM mitsubishi
jurekschroda - 02-10-2008, 13:46
Od siebie jeszce dodam, że w ramach Assistance Mitsubishi powinniśmy otrzymać pomoc nawet wtakich sprawach jak brak paliwa, zatankowanie niewłaściwego paliwa, zgubienie kluczyków(także ich zatrzaśnięcie, złamanie), wybicie szyb lub lusterek i wreszcie... (dla was drogie Panie)... przebicie opony
piotruś - 03-10-2008, 11:56 Temat postu: Asistans Polska. Może nie do końca zawsze należy chwalić Asistans. mialem przygode na wakacjach w Niemczech jakieś 12-14 lat temu jezdziłem wtedy Reno 19. był to nowy samochód .w na autrostradzie pękł mi wąż z chłodnicy .skorzystalem z życzliwosci Niemca na parkingu i telefonicznie po 2 godz. przyjechał serwis .oczywiscie nie przywiózł części ale dorażnie zakleił mi taśmą węża .i przybajeżył że za 1 godz. przywiezie nowy ale bedę musiał zapłacić za usługę na miejscu .czekaliśmy 3 godz. i przed wieczorem pojechaliśmy dalej na własne ryzyko .w Uden (Holandia) jest serwis Renault zgłosiłem się nie wspominając że zajście było w niemczech lecz niedaleko w Uden . pokazałem ubezpieczenie Asistans długo trwały rozmowy przez telefon w tej sprawie z osobami ponoć kompetentnymi (przedstawicielami Asistans pPolska ) reasumując koszty naprawy poniosłem ja .otrzymałem f-re - vat..i po powrocie do Łodzi zgłosiłem sie do ubezpieczyciela i znowu długo to trwało-......... krótko mówiąc nikt mi już kosztów nie zwrucił ............Być : może teraz to się zmieniło i jest inaczej .Nadmieniam że wtedy ubezpieczenie Asistans było gratis jako dodatek do AC. więc nie ma się co łudzić i oszukiwać że jest cos za friko . ............
Anonymous - 26-11-2008, 06:00
Wszystko pięknie, te ochi i achy...
ale jest jedno małe ale...
Wydaje mi się, że wykonawcą usługi "Mitsubishi Motors Assistance Package" jest zewnętrzna firma, która wykonuje taką usługę dla posiadaczy aut Mistubishi, jak również być może innych marek, zgodnie z kontraktami zawartymi z tymi importerami.
Jeśli tak to z MMC Car Poland Sp. z o.o. ma to tyle wspólnego, że ten importer im po prostu płaci za każde auto, które jest objęte tą ochroną.
Na tą myśl naprowadziło mnie to co autor tej opowieści pisze na końcu o miłej, kompetentnej i pomocnej obsłudze przez to assistance. Zupełnie mi to nie pasuje do stylu działania, który cechuje MMC
Aż z ciekawości tam zadzwonię, żeby sprawdzić jak to jest faktycznie.
Antyey - 26-11-2008, 06:29
Gootek, pewnie masz rację. Ale w takim wypadku takie małe gratulacje dla MMC się należą... bo wybrali dobrą firmę jako provider'a assitance. Choć z drugiej strony mam dziwne wrażenie, że umowa została zawarta na poziomie Mitsubishi Motors Europe, a nie polskiego oddziału MMC - stąd tak wzrowy assitance
A odnośnie samego MMC w Polsce, chciałbym aby pojechali na 'nauki' do MHI Europe i zobaczyli jak należy traktować klienta...
Anonymous - 28-11-2008, 19:14
Usługę assistance świadczy firma Mondial Assistance.
Świadczy ją w Polsce również dla takich marek jak: Toyota, Lexus, Jeep, MB, BMW...
Mondial to dobra firma i faktycznie należą im się wyrazy uznania.
Oni zajmują się też ubezpieczeniami turystycznymi.
Miałem ich polisę w tamtym roku na nartach.
Zdarzył mi się wtedy drobny wypadek na stoku i oni bez problemu pokryli powstałe koszty.
krzychu - 28-11-2008, 19:29
A to assistance to tylko w okresie gwarancji czy przez jaki okres?
Krzychu
Antyey - 28-11-2008, 21:56
Jeśli dobrze pamiętam, to assistance jest na 3 lata. Ale jeśli zdecydujesz się na serwisowanie autka w ASO po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego to przedłużają Ci assistance od chwili dokonania przeglądu do czasu planowanego kolejnego przeglądu. I tak w kółko. Pod warunkiem serwisowania w ASO. Być może jest jakaś górna granica wieku auta (5lat, 10 lat...) ale tego nie pamiętam.
W każdym bądź razie taka była informacja na odwrocie katalogu Outlander'a
|
|
|