Podkarpackie - remont silnika
Anonymous - 17-05-2006, 14:17 Temat postu: remont silnika nadszedł ten czas i pozostawiłem auto w serwisie na zmiane uszczelek i pierścionków
brał mi 2 l oleju 10w 40 na 10 tyś
no i troszke wody ubywało
mam fotki tylko niewiem jak wstawić
zaczełem ten temat bo u nas dział świeci pustkami
[ Dodano: 18-05-2006, 18:19 ]
no i się okazało w głowicy są rozwalone prowadnice głowica do remątu
pierścionki do zmiany , mam nadzieje że teraz będzie jeździć dobrze i olejki nie będzie
ciągną , czy uszczelki firmy TAKOMA czy jakoś tak są dobre czy takie sobie ??
[ Dodano: 25-05-2006, 14:24 ]
dzisiaj jade po odbiór zobaczymy co to będzie i ile mnie skasują
[ Dodano: 26-05-2006, 09:01 ]
no i odebrałem narazie zrobiłem ok 100 km wsio jeździ co do oleju to się okarze
a z kieszeni ubyło mi 1250 zł za wymiane pierścieni ,uszczelek głowicy płyny oleje
i za kompleksową robote głowicy , do wymiany poszły dwie prowadnice zaworowe ,
teraz czas pokarze czy kasa nie poszła na marne
[ Dodano: 10-06-2006, 21:17 ]
zrobiłem ok 2,2 tyś km i ubyło mi ok 300- może 400 ml oleju niewiem czy to norma na dotarciu ??
[ Dodano: 17-07-2006, 19:01 ]
zrobiłem eclipsem już ponad 6,5 tyś olejek spieprza jak dawniej
gdzie na podkarpaciu szukaś dobrego fachowca od mitsu ??
takiego żeby silnik wzioł i miał pojęcie co trzeba zrobić , żeby
miał maszyny ( ewętualne tulejowanie czy coś takiego )
saphire - 27-08-2006, 20:35
W oplach jak brało olej to sie uszczelniacze zaworowe wymieniało i przestawało brać ale jak tutaj to nie wiem.
Anonymous - 27-08-2006, 20:40
saphire napisał/a: | W oplach jak brało olej to sie uszczelniacze zaworowe wymieniało i przestawało brać ale jak tutaj to nie wiem. |
wydaje mi się że tu jak zaczyna brać olej to silnik trzeba zmienić
Hubeeert - 28-08-2006, 12:32
dany-ct, źle Ci się wydaje - przede wszystkim zmienic uszczelniacze zaworowe na nowe (nie najtańsze) i dalej jeździć.
Anonymous - 28-08-2006, 12:46
4g63 dohc i tak będzie żarł olej i tak. minimalne ilości ale zawsze. hubeert : pamiętasz mikera? on wyremontował cały silnik na NAJLEPSZYCH częściach a i tak mu wpieprzał olej (jak dobrze pamiętam to nawet do litra na 1000 km przy butowaniu), ten typ tak ma po prostu. jak nie wali na niebiesko, silnik nie słabnie, zawory nie są upaprane w oleju to czym się przejmować, dolewać i jeździć.
Anonymous - 28-08-2006, 22:29
wkuża mnie to że przed remątem brał mniej
a uszczelniacze takomy założyłęm niby najleprze nie są ale od JC chyba leprze
|
|
|