To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Co wiecie o filterkach w pompie w. cisnienia?

Anonymous - 02-10-2008, 21:16
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Co wiecie o filterkach w pompie w. cisnienia?
Witam. Co wiecie o filterkach w pompie wysokiego cisnienia? (wiem ze sa cztery) koszt jednego w aso ok 30zł.

pozdrawiam

Anonymous - 03-10-2008, 01:51

Czy masz jakis problem z pompa , ja mialem musialem wymienic cala pompe, i jak rozebralem to znalazlem te filetrki, byly dwa, strasznie malutki sa i ciezko jest je wyjac nie uszkadzajac ich.
rasiak1980 - 03-10-2008, 07:59

dadur napisał/a:
Czy masz jakis problem z pompa , ja mialem musialem wymienic cala pompe, i jak rozebralem to znalazlem te filetrki, byly dwa, strasznie malutki sa i ciezko jest je wyjac nie uszkadzajac ich.

korzystając z okazji zapytałbym się czy po rozebraniu nadaje to się do regeneracji czy raczej jednorazówka? (pompa)

Anonymous - 03-10-2008, 18:23

dadur byłem w aso bo cos ostatnio słabiej cari idzie. podłaczyli mi auto do '' mutu2''
i cisnienie mam za słabe było 4,8bara a ma byc 6. mechanik powiedział ze nie koniecznie pompa siadła tylko moga byc filterki zapchane. jak pojede to zrobie im fotke. koszt wymiany filterkow + ustawienie pompy (musi stac dwa dni bo pompa regulowana jest na zimno) ok 400zł

Anonymous - 04-10-2008, 20:42

Rasiak1980 nie mam pojecia czy da sie zregenerowac(pompe) jesli juz to pewnie bedzie bardzo drogo,jest to japonski wynalazek,tam sa takie specjalne blaszki ktore pelnia role zaworkow i pelno roznych kanalikow. filterki to wiadomo do wymiany, nie wiem jak jest ustawiana pompa, ja jak bylem w aso w anglii to tylko mialem zmierzone cisnienie i bylo jeszcz nizsze od twojego tobiasz28 , tu nikt sie nie bawi w takie wymiany filterkow tylko cala pompa do wymiany , jak mi powiedzieli koszt to szczeka mi opadla i poszukalem uzywki dokladnie takiej samej i identycznym oznaczeniu, znalazlem zakupilem, 40 minyt wlasnej pracy i autko smiga jak cacunio.
kielurkk - 05-10-2008, 21:24

popytaj Nikona (podeśle Ci zdjęcia :) )bo wymieniałem z nim pompę właśnie tą w zbiorniku bo niby dawała zbyt małe ciśnienie i włóżyłem tam inna (niby taką samą od Japaneza) różniła się wielkością ale po małych przeróbkach weszła, niestety filtra nie dało się zregenerować (zalany plastykiem) i kupiony został filtr przepływowy i założony na wężu poza zbiornikiem. Nowa pompa wraz z filtrem nie pamiętam dokładnie ale coś koło 400 PLN
rasiak1980 - 06-10-2008, 18:28
Temat postu: a ja spróbuje jednak stara zregenerować
póki co ustawiłem się w aso na obadanie sytuacji (30 funa :( )po tym będę miał jakieś pogląd na sprawę, a, i może jak coś błahego to dam chłopakom w aso zarobić nie mniej jeżeli sprawdza się moje przypuszczenia z pompa wysokiego ciśnienia zamontuje używaną a stara spróbuje zregenerować zobaczymy co z tego wyjdzie jeżeli się uda to walne jakiś materiał na forum.
jedras - 06-10-2008, 23:08

W GDI sa dwie pompy. Jedna siedzi w baku z filtrem paliwa a druga wys. cis. przy silniku przy kolektorze. Pomp wys. ciś. byly dwa rodzaje w zaleznosci czy kolektor metal czy tworzywo. Z tego co wiem to popmpa nr 2 nie jest rozbieralna i wystepuje tylko jako calosc. Podobno jest to konstrukcja bezawaryjna bo tam nie ma co wysiaść ale po sobie wiem ze jednak padaja. Fakt, ze tuz przed problemami z pompa zatankowalem na taniej stacji, ktorej nie znalem i mozliwe ze ta awaria wlasnie przez syfowate paliwo.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group