To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - mały problem z obrotami

irekn - 03-10-2008, 19:48
Temat postu: mały problem z obrotami
Witam przy zmianie biegu kiedy wezmę noge z gazu obroty jeszcze przez chwile zostają albo nawet wzrosną po chwili wszystko jest ok co to moze być ? na wolnych obrotach troche nie równo chodzi ale doczytałem sie ze trzeba wyczyścić przepustnice
Anonymous - 03-10-2008, 20:48

normalny objaw w GDI
Anonymous - 03-10-2008, 22:26

...No niezupełnie normalny objaw. Przepustnica tak i owszem może być do czyszczenia, ale również może być też źle wyregulowana, lub silniczek krokowy może się zacinać ( do czyszczenia ), albo ( tak jak było w moim przypadku, przy zmiennych obrotach na biegu jałowym ) jest niesprawna pompa wtryskowa ( jedynym objawem niesprawności były falujące obroty na biegu jałowym ). GDI to bardzo tajemnicza technologia :twisted: Podjedź do ASO, tam rozwiążą Twój problem, jeżeli już będziesz zrezygnowany - na pewno zdiagnozują co jest "nie tak" :o
kozuch2 - 11-10-2008, 13:55

witam,podczepie sie pod ten temat.ja u siebie miałęm problem z obrotami,silnik czasami gasł.kupiłem uzywaną przepustnice z samochodu o małym przebiegu,samochod nie gasnie,lecz obroty nieznacznie falują,tak 700-900.przepustnice miałem bardzo dobrze wyczyszczoną,silnika krokowego nie czysciłem.juz nie wiem w czym moze byc problem.po podłaczeniu do komputera wszystko jes niby oki,ma ktos moze jakies sugestie albo miał podobny problem?
Anonymous - 11-10-2008, 16:49

nie przejmuj sie tym to normale musisz sie do tego przyzwyczaic :)
Raffil - 11-10-2008, 17:21

Dokładnie, musisz sie przyzwyczaić.. Ten typ tak ma.. Jakiś czas temu tez miałem fioła na pkcie obrotów (obserwowałem, analizowałem). Przeczyściłem przepustnice na cacy i nadal było delikatne falowanie. Podjechałem do ASO popytać i tam panowie rozwiali moje wszelkie wątpliwości.. Powiedzieli, że tak jest i będzie ponieważ ten silnik posiada dośc dużo czujników elektronicznych i każde nacisniecie na pedal, ruch kierownicy, przelaczenie jakiegoc przycisku itp. obciąża silnik. Ważną sprawą jest też jakość paliwa jakie lejemy, ale to juz inny temat..

Pozdr

kozuch2 - 12-10-2008, 12:36

dzieki chłopaki,to szkoda ze ten typ tak ma,wkurzają mnie troszke te obroty bo zawsze byłem przyzwyczajony do nieruszjącej sie wskazówki na luzie :) a paliwko zawsze z shella v power wiec zła napewno nie jest.
Anonymous - 12-10-2008, 13:16

no nie zgodze sie ze to normalne obroty powiny byc jednolite tzn np 700 i koniec mogą wzrosnac jak np właczysz swiatła lub klime ale bez przesady u mnie stoi na 600 lub 700 i nie drgnie dopóki nie wcisne pedał przyspieszenie jak ci lataja to cos jest nie tak
Oczywiscie mówimy tu o rozgrzanym silniku

Krzyzak - 12-10-2008, 14:37

kozuch2 napisał/a:
a paliwko zawsze z shella v power wiec zła napewno nie jest.

przeplacasz jak ja w 2000 r - shell to najgorsze paliwo w tym kraju
a jazda na v-power powodowala u mnie spalanie 10% wieksze niz na najtanszym paliwie z lotosu czy orlenu... do tego zadnych rewelacji w przyspieszaniu, wrecz przeciwnie
niestety w niemczech shell ma taki sam syf - sprawdzalem...

Anonymous - 12-10-2008, 14:41

a ja w UK robie tylko na tym paliwie 70 mil wiecej
kozuch2 - 13-10-2008, 18:07

mi tam sie wydaje ze shell ma bardzo dobre paliwo,kazdy moze miec inne zdanie.to co moze jescze miec wpływ na te obroty?czasami jest tak ze nie faluje(mówie o rozgrzanym silniku)a czasami chodzi sobie wskazówka,przed kupnem tej uzywanej przepustnicy silnik z rana najczesciej gasł,czasami na zakrecie :) ciezko bez wspomagania sie kreci hehe po wymianie nie gasnie i tylo te drobne falowanie czasami.w tamtej przepustnicy niby krokowy był walniety i wymieniłem cała kompletną.
Student - 14-10-2008, 08:14

Ja u siebie od 4 lat leję tylko SHELL z jednej stacji i z jednego kija.
Odczucia dużo lepsze niż na paliwie z Orlenu gdzie Cari gasła jak była zimna.
Z tego co pamiętam to Sophie robił test paliw więc trzeba ruszyć temat i się dopytać co z tymi informacjami dalej zrobi :wink:
Ja bym z chęcią zmienił na inne jeżeli dostanę wskazanie że to ...... paliwo jest lepsze od tamtego.

saphire - 14-10-2008, 19:11

Ja napisze tylko tyle że omijam shella szerokim łukiem :twisted:
Piwor - 14-10-2008, 23:11

Ja podobnie. Co prawda, nie przez paliwo, co przez ich stacje obsługową. W peugeocie rozpieprzyli mi blok silnika. Skończyło się wymianą. :|


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group