To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero IV - Jak bumerang=>> Kłopoty z zapalaniem

jawaldek - 06-10-2008, 22:43
Temat postu: Jak bumerang=>> Kłopoty z zapalaniem
......no już tracę cierpliwość :-X Witam Wszystkich :) Wszystko sprawdzone od zbiornika (w zbiorniku też) nowe rurki,przeźroczyste przewody przed i za filtrem,paliwo podaje i jak widać w przeźroczystych nie zapowietrzone a rano od pierwszego zapala bez problemu 20-30 sek pracuje a potem kręcenie i kręcenie i kręcenie biały dym z rury potem czarna zasłona dymna,nierówna praca silnika gaśnie i znowu kręcenie i kręcenie i kręcenie (kupiłem nowy akumulator) i tak kilka powtórek i W KOŃCU zaskoczy.W warsztacie nie mają już pomysłu.Zmienić pompę paliwową???? Nówka czy regenerowana???? Jeśli się nie mylę to ZBYSZEKM2 ma dostęp (???) do pomp paliwowych. Ratujcie bo poranny stres związany z uruchomieniem Miśka przyprawia mnie o następne siwe włosy :lol: Pozdrówka :)
Hiszpan - 06-10-2008, 23:07

Cóż, pewno wiele nie pomogę, ale...
...no właśnie. Przynajmniej spróbuje, może na coś się to przyda :roll:
Miałem podobne objawy w Golfie. Było coś z wtryskiwaczami. Końcówki czy pompo-wtryskiwacze - nie wiem dokładnie, bo się na tym nie znam.
Rano palił, 20-30 sekund chodził i gasł. Kręcenie, kombinowanie, czasami hol, ale jak już silnik był w miarę ciepły to w końcu odpalał i chodził. Jak się potem okazało gasł po prostu dlatego, że go zalewało, ale jak był ciepły to już sobie jakoś z tym radził :doubt:

jawaldek - 06-10-2008, 23:57

Hiszpan napisał/a:
Cóż, pewno wiele nie pomogę, ale...
...no właśnie. Przynajmniej spróbuje, może na coś się to przyda :roll:
Miałem podobne objawy w Golfie. Było coś z wtryskiwaczami. Końcówki czy pompo-wtryskiwacze - nie wiem dokładnie, bo się na tym nie znam.
Rano palił, 20-30 sekund chodził i gasł. Kręcenie, kombinowanie, czasami hol, ale jak już silnik był w miarę ciepły to w końcu odpalał i chodził. Jak się potem okazało gasł po prostu dlatego, że go zalewało, ale jak był ciepły to już sobie jakoś z tym radził :doubt:


Witam :) I widzisz to samo podejrzewałem,i też się nad tym zastanawiałem.Dodatkowym objawem jest fakt większego zużycia paliwa. Jutro ruszam w poszukiwaniu wtryskiwaczy jak odpali :? Pozdrówka :)

Witam :) W warsztacie wpadli jeszcze na inny pomysł=>>> podejrzewają że zawiesił się zawór zwrotny w pompie.Będą robić próbę "butelkową" tzn butelka z paliwem przed pompą aby wyeliminować ewentualne nieszczelności w przewodach. Pozdrówka :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group