[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Niskie obroty biegu jałowego ( za niskie?)
pudzian220482 - 07-10-2008, 15:40 Temat postu: [EAxx] Niskie obroty biegu jałowego ( za niskie?) Czy jest jakaś regulacja obrotów w Galańcie 97r. 2.0l , ewentualnie co jest do wymiany ?
zacznę od początku więc gdy autko jest zimne i je odpalisz włącza się ssanie i jest wszystko ok. gdy się rozgrzeje obroty spadają mu do około 500-600 , auto nie gaśnie nawet jak przy dużej prędkości wyluzujesz . Według mnie obroty powinny byc wyższe chyba że się mylę . I co Wy na to?
tomekrvf - 07-10-2008, 17:09
pudzian220482 napisał/a: | I co Wy na to? |
Trzeba wyczyścić przepustnicę a później wyregulować wolne obroty.
pudzian220482 - 07-10-2008, 20:26
przepustnice wyczyścic ok. a gdzie jest ta regulacja wolnych obrotów ?
sveno - 17-11-2010, 18:12
odświeżę temat i zapytam ponownie: jak mechanicznie (o ile jest to możliwe) podnieść obroty biegu jałowego??? Czy moze trzeba ingerować w mapy wtrysku?
ps. wiem, że najpierw świece i przypustnica, potem ew przewody, ale w tej chwili jest to nie mozliwe, potrzebuje podniesc obroty na mniej wiecej tydzien, potem wroce do pierwotnych ustawien.
robertdg - 17-11-2010, 18:59
sveno, skorzystaj z linków podanych w moim poście http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#777388
Krzyzak - 17-11-2010, 19:06
wykręcić śrubkę w przepustnicy - np. pół obrotu na początek
Torp12 - 24-01-2011, 10:36
Odkopie temat.
Mam pytanie bo znalazłem w dwóch źródłach róźne dane i chciałbym sie upewnić. Jakie są poprawne obroty na biegu jałowym dla Galanta rocznik 2001 silnik 2.0 moc 133km.
Jedno źródło podaje 750+-100 , a drugie 800+- 100.
Rozumiem że najlepiej jest ustawić wartość 750 albo 800 a odchyłka to tylko odchyłka?
pozdr.
robertdg - 24-01-2011, 11:34
Taka Torp12 napisał/a: | 750+-100 |
Tomii - 03-12-2011, 07:59
Witam
Pytanie do posiadaczy EA2A, gdzie w komorze silnika znajduje się to złącze (kostka) którą podpinamy do masy przy regulacji wolnych obrotów śrubą na górze przepustnicy? bo nie mogę jej wypatrzyć, najlepiej jak by ktoś miał foto, z góry dzięki za pomoc.
Hugo - 03-12-2011, 11:21
Tomii, z tego co wiem to jej nie ma. Podłącza się pod komputer serwisowy i ustawia obroty.
Tomii - 03-12-2011, 12:28
Hugo napisał/a: | Tomii, z tego co wiem to jej nie ma. Podłącza się pod komputer serwisowy i ustawia obroty. |
jeżeli tak to trochę lipa, bo kręcenie tą śrubą na górze przepustnicy pomaga na chwilę, potem obroty znów spadają do ok 660/min co wg mnie jest trochę za mało, TPS i główną śrubę od przepustnicy mam dobrze wyregulowane, przepustnica na błysk
Hugo - 03-12-2011, 17:29
Tomii napisał/a: | kręcenie tą śrubą na górze przepustnicy pomaga na chwilę, potem obroty znów spadają do ok 660/min co wg mnie jest trochę za mało | U mnie dzieje się tak samo. Tomii napisał/a: | TPS i główną śrubę od przepustnicy mam dobrze wyregulowane, przepustnica na błysk | Ja również.
Tomii - 03-12-2011, 22:00
czyli co, samemu nie podniosę obrotów np na 750-800, tylko ASO ?
Torp12 - 03-12-2011, 22:02
Ja bym podmienil krokowca. Przy Twoim przebiegu moze ma juz dosc skoro po ustawieniu obroty zaraz znowu spadaja...
Thou - 07-12-2011, 15:12
Dzisiaj zauważyłem, że w czasie jazdy przy np hamowaniu po wciśnięciu sprzęgła wskazówka obrotów szybko spada do pierwszej kreski (nie licząc tej oznaczającej 0 rpm ) i po chwili powoli podnosi się na wysokość drugiej kreski. Wcześniej tak nie robił. Co może być temu winne?
|
|
|