To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Niskie obroty biegu jałowego ( za niskie?)

pudzian220482 - 07-10-2008, 15:40
Temat postu: [EAxx] Niskie obroty biegu jałowego ( za niskie?)
Czy jest jakaś regulacja obrotów w Galańcie 97r. 2.0l , ewentualnie co jest do wymiany ?
zacznę od początku więc gdy autko jest zimne i je odpalisz włącza się ssanie i jest wszystko ok. gdy się rozgrzeje obroty spadają mu do około 500-600 , auto nie gaśnie nawet jak przy dużej prędkości wyluzujesz . Według mnie obroty powinny byc wyższe chyba że się mylę . I co Wy na to?

tomekrvf - 07-10-2008, 17:09

pudzian220482 napisał/a:
I co Wy na to?

Trzeba wyczyścić przepustnicę a później wyregulować wolne obroty.

pudzian220482 - 07-10-2008, 20:26

przepustnice wyczyścic ok. a gdzie jest ta regulacja wolnych obrotów ?
sveno - 17-11-2010, 18:12

odświeżę temat i zapytam ponownie: jak mechanicznie (o ile jest to możliwe) podnieść obroty biegu jałowego??? Czy moze trzeba ingerować w mapy wtrysku?

ps. wiem, że najpierw świece i przypustnica, potem ew przewody, ale w tej chwili jest to nie mozliwe, potrzebuje podniesc obroty na mniej wiecej tydzien, potem wroce do pierwotnych ustawien.

robertdg - 17-11-2010, 18:59

sveno, skorzystaj z linków podanych w moim poście http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#777388
Krzyzak - 17-11-2010, 19:06

wykręcić śrubkę w przepustnicy - np. pół obrotu na początek
Torp12 - 24-01-2011, 10:36

Odkopie temat.

Mam pytanie bo znalazłem w dwóch źródłach róźne dane i chciałbym sie upewnić. Jakie są poprawne obroty na biegu jałowym dla Galanta rocznik 2001 silnik 2.0 moc 133km.

Jedno źródło podaje 750+-100 , a drugie 800+- 100.

Rozumiem że najlepiej jest ustawić wartość 750 albo 800 a odchyłka to tylko odchyłka?

pozdr.

robertdg - 24-01-2011, 11:34

Taka
Torp12 napisał/a:
750+-100

Tomii - 03-12-2011, 07:59

Witam
Pytanie do posiadaczy EA2A, gdzie w komorze silnika znajduje się to złącze (kostka) którą podpinamy do masy przy regulacji wolnych obrotów śrubą na górze przepustnicy? bo nie mogę jej wypatrzyć, najlepiej jak by ktoś miał foto, z góry dzięki za pomoc.

Hugo - 03-12-2011, 11:21

Tomii, z tego co wiem to jej nie ma. Podłącza się pod komputer serwisowy i ustawia obroty.
Tomii - 03-12-2011, 12:28

Hugo napisał/a:
Tomii, z tego co wiem to jej nie ma. Podłącza się pod komputer serwisowy i ustawia obroty.


jeżeli tak to trochę lipa, bo kręcenie tą śrubą na górze przepustnicy pomaga na chwilę, potem obroty znów spadają do ok 660/min co wg mnie jest trochę za mało, TPS i główną śrubę od przepustnicy mam dobrze wyregulowane, przepustnica na błysk

Hugo - 03-12-2011, 17:29

Tomii napisał/a:
kręcenie tą śrubą na górze przepustnicy pomaga na chwilę, potem obroty znów spadają do ok 660/min co wg mnie jest trochę za mało
U mnie dzieje się tak samo.
Tomii napisał/a:
TPS i główną śrubę od przepustnicy mam dobrze wyregulowane, przepustnica na błysk
Ja również.
Tomii - 03-12-2011, 22:00

czyli co, samemu nie podniosę obrotów np na 750-800, tylko ASO ?
Torp12 - 03-12-2011, 22:02

Ja bym podmienil krokowca. Przy Twoim przebiegu moze ma juz dosc skoro po ustawieniu obroty zaraz znowu spadaja...
Thou - 07-12-2011, 15:12

Dzisiaj zauważyłem, że w czasie jazdy przy np hamowaniu po wciśnięciu sprzęgła wskazówka obrotów szybko spada do pierwszej kreski (nie licząc tej oznaczającej 0 rpm :P ) i po chwili powoli podnosi się na wysokość drugiej kreski. Wcześniej tak nie robił. Co może być temu winne?


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group