To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Car Audio - szukam sprzetu i fachowca do gala

Anonymous - 18-05-2006, 21:48
Temat postu: szukam sprzetu i fachowca do gala
witajcie bogowie car audio!braciszkowie chcialbym zamontowac sobie sprzet do mojego galusia jest to 2.4 gdi avans 99r mam na ten cel 3000zl i chcialbym koniecznie alpine radio wzmacniacz glosniki i subwofer cos co fajnie zagra i kogos kto to zamontuje za taka sume wraz ze sprzetem jesli mozecie to podajcie firme oraz wymiary glosnikow itp itd.jestem laikiem w tej dziedzinie wiec prosze o wyrozumialosc i inwencje twurcza w moim temacie.pozdrawiam zeb :D
Serek - 19-05-2006, 22:46

Zapraszam do Wrocławia, adres znajdziesz w tematach przyklejonych dla działu Car Audio.
Anonymous - 21-05-2006, 22:58

jak napiszesz jakiej muzki sluchasz, jakie granie preferujesz i co chcesz osiagnac, to wiecej pomozemy.
Co do kwoty, sklepowe zakupy raczej odpadaja, pozostaje allegro (nowe lub uzywane) akurat jestem na etapie zakladania oraz kompletowania sprzetu do lantry kombi, wlasciciel przeznaczyl na to max 2500zl. Calkiem ciekaiwe to wyszlo, moge Ci podac liste akcesoriow na ktore sie zdecydowalismy, chociaz calosc jeszcze nie jest uruchomiona i brakuje suba jak narazie (kasa :( )

pozdrawiam

Anonymous - 22-05-2006, 15:40

witajci pezewaznie slucham muzy z lat 80-90 roznie od rock przez hip hop disco do braci gregorianow lubie rap wiec zroznicowanie na maxa zalezy mi na dobrej jakosci dzwieku i aby bylo w miare glosno.a ile musze przeznaczyc na sam montaz?jeszcze jedno radio musi byc koniecznie alpine i czarne aby pasowalo do mojego wnetrza :wink:
Serek - 22-05-2006, 17:24

A dlaczego "musi" być Alpine ? Uzasadnij swój wybór. :roll:
Anonymous - 22-05-2006, 22:41