To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Outlandera - różnice między outlanderem USA i EUR

Anonymous - 08-10-2008, 10:10
Temat postu: różnice między outlanderem USA i EUR
Witam
Ponieważ nosze się z zamiarem sprowadzenia outlandera z USA (3.0 XLS) mam pytanie do osób, które przeszły już ten proceder. Poczytałem trochę tematów jednak nie znalazłem informacji czy po sprowadzeniu taki Outlander wymaga jakis przeróbek przed rejestracją? Czy migacze już są pomarańczowe, światła przednie asymetryczne itd... Czyli czy poza akcyzą, podatkiem będą mnie czekały jakieś dodatkowe opłaty poza rejestracyjnymi?

piotruś - 13-10-2008, 15:16

Podjedż na al.Włókniarzy 144do AB Auto (róg limanowskiego) tam sa także używane możesz oblukać .ale na pewno trzeba przerabiać wer. USA.ja dowiadywałem się w sprawie eclipse 4G. i musieli przerabiać go .
rogero - 18-11-2008, 12:58

Hejka

Mam od trzech tygodni Outka z USA.
Migacze pomarańczowe. Światła przednie mają inne kąty, ale na diagnostyce nie było problemów - 170zł + dodatek i przegląd mam :)
Trochę tylko z gościem naszukałem się technicznych informacji typu: wymiary, waga, dopuszczalna ład. itp.
Acha - VIN jest po lewej stronie za szybą pod napisem AIR BAG - piszę bo ja się naszukałem troszkę - jest słabo widoczny.

Tak więc śmiało sprowadzaj :) - chociaż patrząc na ostatnie ceny Aut w stanach i kurs $ to nie wiem czy to takie opłacalne...

Acha - od Twojego posta minął już miesiąc, więc może już kupiłeś - jak tak to a chęcią wymienię się doświadczeniami odnośnie wersji USA :)

Anonymous - 25-11-2008, 11:58

ano juz w sobotę przyjechał - póki co walcze z akcyzą przeglądem itp więc jak juz będzie w ruchu to powiem o nim cos więcej - póki co tylko sobie w nim posiedziałem ale i tak zaje...fajny :)
tkarla - 28-11-2008, 00:22

Z tego co zauważyłem na razie ze swojego autka i czytając posty:
Na minus:
- brak podgrzwanych lusterek (ponoć w europejskich są)
- radio łapie tylko nieparzyste Mhz
- navigacja nie działa ( ozłocę magika, który to uruchomi na Polskę :D )
- nie ma kamery cofania w MMCS
- brak przeciwmgielnych
Na plus:
- cena
- silnik 3.0 :P ( na razie nie ma takiej opcji w Polsce )
- trzeci przycisk na pilocie - Panic alarm - chyba, że w europejskich jest, ale wydaje mi się że nie
Ja się cięszę dodatkowo z automatu z tiptronikiem i manetkami do zmiany biegów przy kierownicy.
jak mi coś jeszcze przyjdzie do głowy to dopiszę , dopisujcie swoje spostrzeżenia

rezon - 29-11-2008, 22:05

tkarla napisał/a:
ponoć w europejskich są)
są i przydają
Antyey - 30-11-2008, 03:07

tkarla napisał/a:
trzeci przycisk na pilocie - Panic alarm - chyba, że w europejskich jest, ale wydaje mi się że nie
Nie mam pojęcia czy w europejskich jest ale... do czego tego właściwie używasz?! :)
tkarla napisał/a:
Ja się cięszę dodatkowo z automatu z tiptronikiem i manetkami do zmiany biegów przy kierownicy.
Nie chce w tym miejscu skłamać ale zawsze wydawało mi się (jak odbiorę to potwierdzę), że automat CVT w silniku 2.4 też ma manetki przy kierownicy i 6 'zaprogramowanych' przełożeń udających tiptronic.
tkarla - 02-12-2008, 16:06

Naciskając trzeci czerwony przycisk na pilocie włączasz alarm, sygnał dźwięgowy w momencie zagrożenia, żeby zwrócić na siebie uwagę ewentualnych przechodniów etc. Mam nadzieję, że nie będę musiał używać.
Z silnikiem 2,4 CVT będzie miał manetki. Możesz zmieniać lewarkiem, bądź przy kierownicy. To akurat uważam za bardzo przydatne np. redukcja gdy potrzebujesz zachamowac silnikiem

Antyey - 02-12-2008, 18:29

tkarla napisał/a:
Naciskając trzeci czerwony przycisk na pilocie włączasz alarm, sygnał dźwięgowy w momencie zagrożenia, żeby zwrócić na siebie uwagę ewentualnych przechodniów etc. Mam nadzieję, że nie będę musiał używać.
Tzn. ja wiem co to jest 'panic button' i jak działa. Po prostu ciężko mi było sobie wyobraźić sytuację kiedy można go wykorzystać. Choć, teraz tak pomyślałem, że np. w nocy to rzeczywiście może skórę uratować.
tkarla napisał/a:
Z silnikiem 2,4 CVT będzie miał manetki. Możesz zmieniać lewarkiem, bądź przy kierownicy. To akurat uważam za bardzo przydatne np. redukcja gdy potrzebujesz zachamowac silnikiem
A dziękuję za potwierdzenie :D
air2air.net - 05-01-2009, 15:38

Antyey napisał/a:
tkarla napisał/a:
Z silnikiem 2,4 CVT będzie miał manetki. Możesz zmieniać lewarkiem, bądź przy kierownicy. To akurat uważam za bardzo przydatne np. redukcja gdy potrzebujesz zachamowac silnikiem
A dziękuję za potwierdzenie


Nie za bardzo rozumiem? Czy CVT to czasem nie jest skrzynia bezstopniowa? Jezeli tak, to po co manetki? :D

Anonymous - 05-01-2009, 15:44

air2air.net napisał/a:
Antyey napisał/a:
tkarla napisał/a:
Z silnikiem 2,4 CVT będzie miał manetki. Możesz zmieniać lewarkiem, bądź przy kierownicy. To akurat uważam za bardzo przydatne np. redukcja gdy potrzebujesz zachamowac silnikiem
A dziękuję za potwierdzenie


Nie za bardzo rozumiem? Czy CVT to czasem nie jest skrzynia bezstopniowa? Jezeli tak, to po co manetki? :D
Bo ma predefiniowane ustawienia paska/lancucha na stozkach w 6 pozycjach ktore "udaja" biegi :)
air2air.net - 05-01-2009, 15:46

Ali-En napisał/a:
Bo ma predefiniowane ustawienia paska/lancucha na stozkach w 6 pozycjach ktore "udaja" biegi


Czyli niby taki Melex, ale nie do konca? ;)

tkarla - 13-01-2009, 00:10

air2air.net napisał/a:
Ali-En napisał/a:
Bo ma predefiniowane ustawienia paska/lancucha na stozkach w 6 pozycjach ktore "udaja" biegi


Czyli niby taki Melex, ale nie do konca? ;)


Air, a czy ty możesz przesunąć z Drive na lewo i jechać "manualnie" ? Przerzucać między 6-ma biegami, trzymać go na wyższych obrotach itd?
Z manetkami masz tak samo, tylko nie dajesz ręki w dół. W każdej chwili sięgasz palcem i redukujesz. Bliżej, szybciej. Tyle.

Anonymous - 15-01-2009, 18:48

tkarla napisał/a:
air2air.net napisał/a:
Ali-En napisał/a:
Bo ma predefiniowane ustawienia paska/lancucha na stozkach w 6 pozycjach ktore "udaja" biegi


Czyli niby taki Melex, ale nie do konca? ;)


Air, a czy ty możesz przesunąć z Drive na lewo i jechać "manualnie" ? Przerzucać między 6-ma biegami, trzymać go na wyższych obrotach itd?
Z manetkami masz tak samo, tylko nie dajesz ręki w dół. W każdej chwili sięgasz palcem i redukujesz. Bliżej, szybciej. Tyle.
Tak, tylko to takie udawanie redukowania itp bo w rzeczywistosci tam nie ma biegow ;)
GrzesiekJozefow - 28-01-2009, 21:16

Wracając do tematu. :wink:

Mój Outek 3.0 XLS 2008 r. (najbogatsza wersja amerykańska) różni się od wersji europejskiej (tak na szybko i to pewnie nie są wszystkie różnice) następującymi rzeczami:

1. Posiada:

- światła do jazdy dziennej :biggrin: ;
- czujniki ciśnienia w kołach :biggrin: ;
- zakładkę MAINTENANCE w MMCS (można tam wpisywać/aktualizować terminy wymiany róznych części i płynów jak np. olej, filtry itd.) :biggrin: .

2. Nie posiada:

- składanych elektrycznie lusterek bocznych :cry: ;
- przednich i tylnych lamp przeciwmgielnych :cry: ;
- spryskiwaczy reflektorów :cry: ;
- polskich/europejskich map nawigacji w MMCS :cry: ;
- parzystych częstotliwości w radiu w MMCS :cry: ;
- kamery cofania w MMCS :cry: ;
- czujników cofania :cry: .

Więcej różnic nie pamiętam, jak coś sobie przypomnę to dopiszę. :p



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group