To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Ogólne - pare pytan o 1G

Anonymous - 09-10-2008, 00:24
Temat postu: pare pytan o 1G
witam dzis kupiłem eclipse przejechałem na razie nia 200 km ale nasuwa mi sie pare pytan

1 mam ja w gazie i na kazdym biegu dokładnie przy 3 tys obrotów silnik zaczyna głosniej pracowac poczym sie zaraz uspokaja i normalnie przyspiesza .co to moze byc ??

2 jak jade na paliwie wszystko jest ok a gdy przełanczam na gaz pojawia sie konrolka ecu ??? widziałem to juz w 3 eclipsach czy to normalne

3 czy drążek stabilizacyjny moze powodowac ze autko raz sie prosto slicznie prowadzi a zafilę go co nie co sciaga na jedna strone dodam ze przy 140 delikatnie kierownica trzesie ...

tak poza tym wszystko póki co ok silnik suchutki skrzynia bajka :) i blacharka zdrowa , myśle ze przy nie dóżych kosztach dojde z nia do ładu

z góry dziek za odpowiedz :)

Sz@kal - 09-10-2008, 13:18

damianrally napisał/a:
1 mam ja w gazie i na kazdym biegu dokładnie przy 3 tys obrotów silnik zaczyna głosniej pracowac poczym sie zaraz uspokaja i normalnie przyspiesza .co to moze byc ??

Głośny tzn? wibracje silnika i buczenie się pojawiają? Jeżeli tak to nie przekraczaj 3000rpm ponieważ masz źle ustawiony balans ,częsty błąd mechaników którzy nie wiedzą OCB. wiem bo przechodziłem przez to samo. Oczywiście nie muszę Ci mówić żebyś jak najszybciej sobie rozrząd zmienił? ;)

damianrally napisał/a:
2 jak jade na paliwie wszystko jest ok a gdy przełanczam na gaz pojawia sie konrolka ecu ??? widziałem to juz w 3 eclipsach czy to normalne

Wyskakuje zapewne błąd 41 który mówi o nieprawidłowej pracy wtrysków/nie działających wtryskach. Przy złym emulatorze który oszukuje ECU ,że wtryski jednak działają ,pojawia się właśnie CE. Niczym to nie grozi ,poza wkurzaniem kierowcy podczas jazdy (mam to samo więc wiem :P )

damianrally napisał/a:
3 czy drążek stabilizacyjny moze powodowac ze autko raz sie prosto slicznie prowadzi a zafilę go co nie co sciaga na jedna strone dodam ze przy 140 delikatnie kierownica trzesie ...

Drążek czy koncówka drażka? Najlepiej jedź na stacje diagnostyczną ,daj im pare dych i niech Ci zawieszenie przetrzepią ,będziesz wiedział co wymienic :wink: Co do drgań przy wyższych prędkościach to obstawiam na źle wyważone koła ,nie musze chyba mówić że miałem to samo i po wyważeniu już nie trzepie kierą :D

Anonymous - 09-10-2008, 21:34

dzieki szkal o co chodzi z tym ustawianiem balansu bo ten dzwiek pojawia sie dokładnie jak wskazówka jest na 3000 tys a potem zaraz znika najlepiej krecic silnik powyzej 3 tys wtedy żadne dziwne dzwieki sie nie pojawiaja

i jeszcze jedno pytanko jakie macie akumulatory w eclipsie ja mam 56 A eclipsa slicznie pali ale strasznie ale rozrusznik strasznie cieżko ciągnie jakby aku byl na rozładowaniu .

Sz@kal - 09-10-2008, 22:18

damianrally napisał/a:
dzieki szkal o co chodzi z tym ustawianiem balansu bo ten dzwiek pojawia sie dokładnie jak wskazówka jest na 3000 tys a potem zaraz znika najlepiej krecic silnik powyzej 3 tys wtedy żadne dziwne dzwieki sie nie pojawiaja

Najlepiej nie przekraczaj tych 3000rpm poki nie zmienisz rozrządu ,będzie bezpieczniej ;)

damianrally napisał/a:
i jeszcze jedno pytanko jakie macie akumulatory w eclipsie ja mam 56 A eclipsa slicznie pali ale strasznie ale rozrusznik strasznie cieżko ciągnie jakby aku byl na rozładowaniu .

Ja mam 62Ah ,ogólnie ważny jest prąd startowy ,nie pamiętam ile powinno być min ale u mnie jest chyba 640A i jest ok. A też odpala jak chciał a nie mógl :P

Anonymous - 09-10-2008, 22:46

rozrzad jest zrobiony mam na to papierki ma przejechane 5 tys , co do odpalania to jak go kupowałem to odpalał ok jak na ciepłym tak jak na zimnym silniku , dopiero dzis zauważyłem ze tak ciezko mi rozrusznik kreci ... aczkolwiek pali ok
Sz@kal - 09-10-2008, 23:06

No to jak na moje oko to masz rozrząd do poprawki.
A jeżeli zauważyłeś zmiane przy odpalaniu to może Ci aku już mówić papa. Ja swojego starego podładowałem i...padł kompletnie :D

Anonymous - 09-10-2008, 23:24

rozrzad do poprawki ??? to mnie nie pocieszyłeś w poniedziałek jade do mechanika to sie okaże troche to dziwne bo dokładnie przy 3 tys autko zaczyna głosniej wyć poczym po minieciu 3 tys jest ok . Co do akumulatora to 45 A pociagnie eclipse bo mam przy sobie jeszcze taki i do poniedziałku mógłby go zastapic jak bede kupował nowy to najlepiej z jakimi parametrami

i jeszcze jedno pytanie . jakie najlepiej kupic paski , jak silnik odpalam to przez jakas chwile skrzypią, ile ich jest i jakie są mniej wiecej ceny , czy jest jakaś recepta żeby ten dzwiek zneutralizować zanim kupie nowe

Serek - 09-10-2008, 23:45

Jakoś mechanicy nie mogą się przekonać do patentu ze śrubokrętem. No bo jak to? Rozrząd złożony a do bloku śrubstaka trzeba włożyć? Każ mu sprawdzić ustawienie wałka balansowego. Najlepiej z manualem w reku :D
Sz@kal - 09-10-2008, 23:59

Serek napisał/a:
Jakoś mechanicy nie mogą się przekonać do patentu ze śrubokrętem. No bo jak to? Rozrząd złożony a do bloku śrubstaka trzeba włożyć? Każ mu sprawdzić ustawienie wałka balansowego. Najlepiej z manualem w reku :D

Dobrze gada ,polać mu! :D

damianrally napisał/a:
Co do akumulatora to 45 A pociagnie eclipse bo mam przy sobie jeszcze taki i do poniedziałku mógłby go zastapic jak bede kupował nowy to najlepiej z jakimi parametrami

Jutro wskocze pod maske i ci powie mjakie dokładnie ja mam parametry. Na tę chwilę pamiętam ,że siedzi u mnie Centra Futura o poj.62Ah ale nie pamiętam prądu startowego...

damianrally napisał/a:
i jeszcze jedno pytanie . jakie najlepiej kupic paski , jak silnik odpalam to przez jakas chwile skrzypią, ile ich jest i jakie są mniej wiecej ceny , czy jest jakaś recepta żeby ten dzwiek zneutralizować zanim kupie nowe

Pasek klinowy napędzajacy wspomaganie i pompe wody-7zł ja dałem ostatnio i nie skrzypi już :D
A pasek wieloklinowy od alternatora kosztuje ok 30zł ,najlepiej Mitsuboshi kup

Serek - 10-10-2008, 16:01

No zobaczymy, damianrally wpierw musi znaleźć zaufanego człowieka do pracy przy miśku. Co tam paski i rolki jak nie ma komu tego założyć.

Sz@kal napisał/a:
Dobrze gada ,polać mu! :D


Dobrze gada, polać mu. Sam pić nie będę. :D

Anonymous - 10-10-2008, 23:28

prad startowy ma byc powyzej 500 i aku 60ah... min to 55ah
Anonymous - 12-10-2008, 00:33

oki dzieki , mechanik już znaleziony dzieki Sławkowi z forum :)
Serek - 12-10-2008, 12:55

No to teraz będzie już tylko lepiej. Tak myślę. :D Powodzenia.
Anonymous - 14-10-2008, 23:12

witam szykuje sie do wymiany wszystkich płynów , mam takie pytanie jaki najlepiej wlac olej do silnika przy przebiegu 200 tys , skrzyni , chłodnicy ( eclipsa jest zagazowana) i ile wogule go sie miesci patrzałem na forum i do silnika wchodzi 4,4 ale do skrzyni ??? .moze cos doradzicie co jeszcze wypadało by w eclipsie sprawdzic wymienić zaraz po kupnie (rozrząd oczywista sprawa :) )
Sz@kal - 14-10-2008, 23:22

damianrally napisał/a:
mam takie pytanie jaki najlepiej wlac olej do silnika przy przebiegu 200 tys ,

Na czym jeździł do tej pory? Bo jezeli chodzi o półsyntetyk to polecam z własnego doświadczenia Valvoline MaxLife 10W40 ,z resztą wielu "eklipsiarzy" na nim jexdzi i są zadowoleni.

damianrally napisał/a:
skrzyni

MTL Redline lub BG Synchroshift II. A wchodzi średnio 2.3litra oleju.

jeżeli chodzi o płyn chłodniczy to chyba nie ma większej różnicy. ja jeżdżę na chłodziwie K2

damianrally napisał/a:
moze cos doradzicie co jeszcze wypadało by w eclipsie sprawdzic wymienić zaraz po kupnie

filtr powietrza ,możesz tez zmienić filtr paliwa ale tu będą problemy ,kable i świece i ew. jakies uszczelnienia jak gdzieś coś leci. Narazie więcej nic mi do głowy nie przychodzi bo zmęczony jestem :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group