To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] dziwna dziura

baldi30 - 10-10-2008, 10:49
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] dziwna dziura
witam, od dłuższej chwili jestem posiadaczem cari gdi 98, autko super tylko chyba coś mu szwankuje. a oto opis: "jadę spokojnie taką samą prędkością, nie dodaję gazu , nie zmieniam biegu i silnik jakby nagle wpadał w dziurę, zero mocy. puszczam gaz, depczę jeszcze raz i jest ok. problem pojawia się na każdym biegu, niezależnie od trasy i prędkości. z podobnym problemem miałem do czynienia w lantrze ale tam wysypał się katalizator i blokował wydech, tylko że w lantrze zdarzyło się raz i nie puściło. nadnieniam ,iż rozrząd w cari został wymieniony, razem z blaszkami od jego ustawiania.
jak ktoś domyśla się przyczyny to niech da znać, a jak nie to chociaż namiar na solidny warsztat od mitsu we wrocku.

Brikston - 10-10-2008, 12:22

To wyglada na pompe wysokiego cisnienia... sproboj na poczatek jakiegos srodka do czyszczenia wtryskow dolewanego do paliwa... czasem poamaga a malo kosztuje. Jesli nie pomoze to wymiana pompy wysokiego cisnienia. na allegro z anglika za okolo 500 zl dostaniesz.
mozesz tez wyczyscic przepustnice jesli tego dlugo nie robiles... tez moze byc przyczyna.

aaa.... a kontrolka silnika Ci sie nie swieci?

pozdrawiam

Anonymous - 10-10-2008, 15:40

Mam ten sam problem i niestety nie wiadomo co to jest, na pewno nie jest to pompa, ani przepustnica ( wyczyscic nie zaszkodzi ) no chyba ze pali sie CE , spróbuj zacząc od wymiany Filtra paliwa powietrza, swiece, kable WN itp byc moze wyeliminujesz ten problem

aha jak wlejesz tego płynu do czyszczenia wtryskiwaczy to problem wystepuje rzadziej wiec moze warto ( Najlepiej na 1/4 baku zalac wiecej niz zalecaja na opakowaniu i przeciagnac go na 3 biego tak przez 2 dni, zapomnij o 4 i 5 )

podepnij auto pod kompa sprawdz czy nie ma błedów ( u mnie niestety nie ma wiec ciezko zlokalizowac usterke )

Daj znac jak rozwiazesz problem

Powodzenia Pozdro

Anonymous - 10-10-2008, 15:53

Polecam autoryzowany serwis we Wrocławiu - ASV Mitsubishi, przy ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 19. Jeździłem po różnych serwisach, aby zdiagnozowali usterkę w moim aucie, ale w żadnym nie potrafili stwierdzić co jest grane - jedynie w ASV wszystko czarno na białym mi napisali o co chodzi. Koszt diagnostyki - 143 zł ( gdy auto jest starsze niż 10 lat ).
Brikston - 10-10-2008, 16:28

ostatnio tez byl tu temat o wymianie lub czyszczeniu filterkow w pompie wysokiego cisnienia. szukajka nadal nie dziala, ale jest to swiezy temat wiec powinien byc na pierwszych stroonacg... tylko nie wiem w ktorym dziale... poszukaj i poczytaj.
Moomin - 10-10-2008, 16:33

A czy to o czym piszecie to nie jest przypadkiem tryb GDI Eco? Silnik przełącza się na ubogą mieszankę więc i moc musi spaść. Po wciśnięciu gazu wraca do normalnego spalania i moc powraca. Już ludzie pisali tu o takich rzeczach.
Cezar - 10-10-2008, 16:43

Moomin napisał/a:
tryb GDI Eco

o tym samym pomyslalem :wink:

Anonymous - 10-10-2008, 20:17

Proponuje udac sie do aso i poprosic o zbadanie wartosci cisnienia paliwa na pompie wysokiego cisnienia.Pozdro.
Anonymous - 10-10-2008, 21:58

W GDI przed liftem nie ma kontrolek trybu ECO. I wydaje mi się, że nawet w trybie ECO moc nie ma prawa spaść. Te zastoje mocy są spowodowane prawdopodobnie uszkodzoną sondą lambda, lub zapchanym filtrem paliwa, lub też w najgorszym przypadku niesprawna pompą wysokiego ciśnienia.

[ Dodano: 10-10-2008, 22:33 ]
Manysh jakie kable WN, skoro w GDI są fajkocewki ?!

baldi30 - 10-10-2008, 22:38

Dzięki za rady, pewnie bez ASO się nie obejdzie bo szkoda szukać po omacku. jak znajdę chwilę to tam pojadę.
Anonymous - 10-10-2008, 22:44

Na pewno. Oni rozwieją wszelki Twoje wątpliwości - zapewniam. Pozdrawiam zarazem.

[ Dodano: 10-10-2008, 23:36 ]
Moomin. Taka jest idea pracy tego silnika - jak najmniejsze spalanie paliwa, przy zachowaniu jak największej mocy silnika, więc spalanie ubogiej mieszanki jest tutaj jak najbardziej na miejscu kompromisem.

Anonymous - 11-10-2008, 10:20

jako ze borykam sie z tym problemem jakies 3 miechy powiadam wam ze to nie, pompa,nie lambda, nie tryb ECO :D :D jako ze problem nie wystepuje cały czas usterka jest ciezka do zlokalizowania
mlun - 11-10-2008, 11:24

A może paliwo?
Anonymous - 11-10-2008, 13:21

A czy to o czym piszecie to nie jest przypadkiem tryb GDI Eco? Silnik przełącza się na ubogą mieszankę więc i moc musi spaść. Po wciśnięciu gazu wraca do normalnego spalania i moc powraca. Już ludzie pisali tu o takich rzeczach.


NAPEWNO ZALANCZA SIE TRYB ECO

A JAK COS TO SPRUBOJ PODJECHAC DO

TOYOTA SERVIS / WARSZTAT CALKIEM NIEZLY /

TOMASZ MALEC ul. NASYPOWA WROCLAW

OSTATNIA BRAMA PO PRAWEJ STRONIE / DROGA JEDNO KIERUNKOWA/

POZDRAWIAM

Anonymous - 11-10-2008, 13:37

1 przy 4000 obrotów to juz nie ma co gadac o trybie Eco a problem występuje
2 paliwo vpower od 2 lat
3 u mnie to jescze może być filtr paliwa którego nie mogę wykręcić



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group