To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić 3000GT/GTO - Mam zamiar kupić 3000GT, Proszę o Pomoc ???

Anonymous - 21-05-2006, 16:34
Temat postu: Mam zamiar kupić 3000GT, Proszę o Pomoc ???
Otóz mam zamiar stać się posiadaczem 3000GT. To będzie moje pierwsze mitsubishi w życiu, obecnie jestem fanem BMW,. Co byście poradzili na początek. Chce 3000GT napewno z przodem nowym, fajniejsze lampy. Największy dylemat to silnik , czy te 3000 ccm3 180PS dają radę z tą masą samochodu czy lepiej mocniejszą 225PS ???
Zna ktoś jakieś namiary do kogoś kto sprowadza takie wozy, albo ma coś fajnego na oku , byłbym wdzięczny za pomoc w zakupie. na allegro znalazłem coś takiego , chodzi mi coś takiego po głowie:
http://www.otomoto.pl/ind...how&id=C1180624
Ile taki samochód pali przy spokojnej jeździe ????
Z góry dziękuję
Pozdrawiam

Anonymous - 22-05-2006, 09:33

nie było wersji 180 ps, były 163 ps (3.0 12v, muł totalny - porównywalne do 320i), potem 225 ps (jakoś to jeździ), no i 285/320 hp (vr4 - tutaj wygląd w miarę dorównuje parametrom)

w przypadku 3000 GT musisz brać ze sobą do każdego egzemplarza DOBREGO mechanika który sprawdzi to auto... właściciele będą ci gadać że to auto jest super, wspaniałe itp. a w rzeczywistości po polsce jeździ zaledwie kilka nie-zarżniętych, nie-bitych 3000GT

Anonymous - 23-05-2006, 23:37

shovel napisał/a:
nie było wersji 180 ps, były 163 ps (3.0 12v, muł totalny - porównywalne do 320i), potem 225 ps (jakoś to jeździ), no i 285/320 hp (vr4 - tutaj wygląd w miarę dorównuje parametrom)

w przypadku 3000 GT musisz brać ze sobą do każdego egzemplarza DOBREGO mechanika który sprawdzi to auto... właściciele będą ci gadać że to auto jest super, wspaniałe itp. a w rzeczywistości po polsce jeździ zaledwie kilka nie-zarżniętych, nie-bitych 3000GT


Widzę ,że kolega zamiast doradzać to psuję markę .Niebardzo rozumię "285/320 hp (vr4 - tutaj wygląd w miarę dorównuje parametrom" przecierz u kolegi jest tylko 60 koni i kolega jeżdzi takim miśkiem .?

Osobiście uważam ,że tą sprawą powinien zająć się Witek jego 3000GT jest no.1 w EUROPIE ( osobiście myślę , że niema drugiego takiego na świecie). :wink:

Krzyzak - 24-05-2006, 10:04

rafi napisał/a:
Osobiście uważam ,że tą sprawą powinien zająć się Witek jego 3000GT jest no.1 w EUROPIE ( osobiście myślę , że niema drugiego takiego na świecie). :wink:


oj chyba jest - wiesz, amerykanie mają pieniądze i czas, by swoje auta pieścić
są też na świecie i inne narody, które mają podobne atrybuty - także ta nota jest trochę na wyrost (nie umniejszając autu Witka, które jest faktycznie w doskonałym stanie)

Anonymous - 29-05-2006, 23:42

A ja powiem tak , samochody te potrafia sie odwdzieczyc za zainteresowanie ale sa tez kaprysne i nie polecam go totalnym laikom bo po prostu beda sie meczyc ,chyba ze chca zaczac przygode z ciekawym samochodem i czegos sie o nim dowiedziec , nie jest to samochod do eksploatacji bez oleju w glowie ,zreszta jak kazdy..., no ale chodzi mi o trzasniecie drzwiami i wyjscie z garazu , bo taka eksploatacja sie szybko konczy, mozna podejsc dwojako do tematu:
-kupic jak Witek autko w super stanie ale liczyc sie ze sporym wydatkiem i tylko utrzymywac jego stan lub ewentualnie cos podtuningowac jesli ktos to lubi,ja uwazam ze tego auta reczej nie nalezy ruszac ,choc tu o gustach nie bedziemy gadac
- kupic starszy model za mniejsza kase ale sobie go powolutku robic , ostatnio wlasnie robilem renowacje takiej starej SL i powiem Wam ze lubie patrzec jak praca daje efekt nie mowie tu o swojej SL
Tak czy siak dla chcacego nic trudnego !

a tak przy okazji RAFI powiem Ci ze moje 225 KM ladnie sobie radzi i 7 sek jak na 1600 kg to uwazam niezle biorac pod uwage wiek :)

witek.w-wa - 08-06-2006, 00:20

Wersja europa 286 istnieje tylko na papierze, faktycznie jest to 320. Roznice to w europie dodatkowe spryskiwacze reflektorow, brak aktywnego wydechu, wezsza felga i automatycznie opona, wieksze turbiny 13 zamiast 9 (pod koniec i w USA montowano 13), brak oryginalnego radia, brak ogranicznika predkosci, nie podswietlane lusterka w klapkach przeciwslonecznych, szersze miejsce na tylna rejestracje, ukryty hak z przodu, brak podswietlenie maski, no i wiadomo odpowiednie migacze i oswietlenie, kreci o ok 250 obrotow wyzej niz USA, jeden ze wskaznikow jest zegarkiem :(

Arrow ma racje sa dwie drogi...... :)

TommiCrazy - 21-07-2006, 19:17

heh, pare sprostowan, sadze ze bmw 320i z racji swojej masy odjedzie 180konnemu GTO.


kiedys niewierzylem ze takim autem jak GTOvr4 da sie krecic baczki na asfalcie, widzialem filmik klubu z szwecji, nieweim czy to byla seria ale baczek pierwsza klasa tym autkiem wychodzi.

a text showela ze vr4 moc dorownuje wygladowi jest oczywista, samochod przynajmniej wyglada jakby mial ponad 400 koni, katalogowe 5,9 to w tych czasach troche malo.
jednak gdybym mial gdzie trzymac GTO to kupil bym go sobie bez wachania.

Krzyzak - 23-07-2006, 21:09

nie wiem, jak z 320i, ale 520i, to Daniel swoim Coltem C52 robi jak chce


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group