Outlander I GEN Techniczne - Chiptuning warto?
bob - 18-10-2008, 17:24 Temat postu: Chiptuning warto? Witam
Co sądzice o "chiptuningu" np. tym, podaje link na allegro:
http://www.allegro.pl/ite..._audi_seat.html
Podobno do Outlandera 2.0 di-d też są, ale czy warto?
Może ktoś mógłby podzielić się spostrzeżeniami na temat tego "chiptuningu"?
pozdro
rezon - 18-10-2008, 17:39
Na forum Octavii dość dużo było o Box-ach no name - nawet ze zdjęciem wnętrza. Kilka oporników. Jak już interesujesz się takim rozwiązaniem to polecam coś takiego http://www.czakram.pl/box_pokaz.php?name=656. Regulacja 0-9. Zauważalna różnica mocy i momentu nawet na 3. Przy 5 i więcej zauważalne dymienie przy mocnym dodaniu gazu. NIestety cena zupełnie inna - 4x
Hiszpan - 18-10-2008, 17:52
Witaj
Na temat chip-tuningu Outlandera ogólnie możesz poczytać ten temat
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=8800 - od 14-15 strony była dyskusja.
Na temat tego konkretnego power-boxa pewno niewiele osób będzie Ci umiała odpowiedzieć, ale może akurat
KowaliK - 18-10-2008, 19:10 Temat postu: Re: Chiptuning warto?
bob napisał/a: | Witam
Co sądzice o "chiptuningu" np. tym, podaje link na allegro:
http://www.allegro.pl/ite..._audi_seat.html
Podobno do Outlandera 2.0 di-d też są, ale czy warto?
Może ktoś mógłby podzielić się spostrzeżeniami na temat tego "chiptuningu"?
pozdro |
Widzę że jesteś z dolnego śląska, więc może zamiast bawić się w gówniane boxy itd. zainwestować w profesjonalny chip tuning? We Wrocławiu w Jettronicku chipują Outlandera do 170 koni mechanicznych i bodajże 380 NM za 1800 zł (w cene jest wliczony pomiar mocy). Być może jeszcze w tym miesiącu poddam swoje Outlandera temu zabiegowi więc jak coś to dam znać.
bob - 18-10-2008, 19:27
Myślałem o "profesjonalu" fabrycznym, ale cena (5tys) mnie odstraszyła. Myślę o czymś takim by nie stracić gwarancji (możliwośc demontażu przed serwisem) bo autko w miare nowe
A po gwarancji to i może coś większego
KowaliK - 25-10-2008, 13:10
bob napisał/a: | Myślałem o "profesjonalu" fabrycznym, ale cena (5tys) mnie odstraszyła. |
Podobno to co robią w salonie, wcale nie jest takie profesjonalne.
Anonymous - 25-10-2008, 21:14
witam , zawsze warto tylko nie jakieś "prezerwatywy: w postaci chip boxów tylko profesjonalnie przez OBD , mam takie cosik już od 40kkm i jest SUPER dziury pozanikały , burczenie też tylko jak był głośny tak został ale przynajmniej zbiera się naprawdę dobrze , jazda na 2WD nie możliwa !! a po śniegu na 4WD Lock bajka !!! ....pozdr a poniżej obrazek...PS. dzięki Kowalik

KowaliK - 25-10-2008, 21:41
Robercik64, zdjęcia wrzuć na www.imageshack.us i wklej na forum "Thumbnail for forums (1)"
Ania_syka1 - 26-10-2008, 18:41 Temat postu: Chip Mamy w naszym Outlaanderku, założony w serwisie, rzeczywiście drogi (ok. 5 tys.), ale naprawdę warto. Po założeniu zaczął mniej spalać, a i kopytko ma niezłe, w końcu odpowiednia moc do tej masy -167kM!
rezon - 27-10-2008, 14:36
Robercik64 napisał/a: | zawsze warto tylko nie jakieś "prezerwatywy: w postaci chip boxów tylko profesjonalnie przez OBD | masz rację, jest tylko jeden problem - gwarancja na silnik i układ przeniesienia napędu u ciebie to już historia Polecam uwadze http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=20067 historię użytkownika Octavii z 2.0TDI to coś na temat, a i silnik pokrewny. Dlatego na chip tuning czekam do końca gwarancji. A ile można wycisnąć z tego silnika jest tutaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=10748
Anonymous - 27-10-2008, 15:15
jak mam czekać do konca gwarancji , to mam to .....i tak sprzedam po gwarancji....nie zwykłem przejeżdżać mniej niż 150kkm w tym okresie albo zostawię żonie i też dobrze , miałem juz kilkanascie samochodów w swojej karierze i jeszcze silnik ani przeniesienie napędu nie było przedmiotem gewaracnji a po drugie tuning przez OBD jest "zbackupowany" i można przywrócić ustawienia fabryczne i serwis "ślepy" , oczwysiecie aby zapbiec zaraz dyskusji i ataków NIE MAM zamiaru tego robić , pzdr
rezon - 27-10-2008, 16:00
Robercik64 napisał/a: | po drugie tuning przez OBD jest "zbackupowany" i można przywrócić ustawienia fabryczne i serwis "ślepy" | czytałeś wypowiedzi z forum Octavii pod linkiem? Problem nie w backupie ale w liczniku programowań i nie tylko serwis nie jest ślepy, ale również gwarant.
Robercik64 napisał/a: | nie zwykłem przejeżdżać mniej niż 150kkm | ładne masz przebiegi 5kkm/mies. nie zazdroszczę.
Anonymous - 27-10-2008, 17:23
a wiesz zaintrygowałeś mnie , jak wróce do wawy to podjadę do nich i się zapytam jak z tym kasowaniem "licznika programowan" ale i tak dalej uważam , że (odpiukać) trzeba miec niefart coby sie maszynka wykrzaczyła (silnik) myslę też że "podstrajać " trzeba z głową nie przegrzać styków.....pozdrówka
PS a te kilomtery to bardziej 4kkm /miech ale lata lecą a jeździło się po 200kkm na 3 lata.....
rezon - 27-10-2008, 19:58
Robercik64 napisał/a: | trzeba miec niefart coby sie maszynka wykrzaczyła | to prawda, ale bywa. W linku masz opisany problem silnika zupełnie z innej bajki, ale trzeba go wysłać do SAP i właściciel ma problem. Robercik64 napisał/a: | jeździło się po 200kkm na 3 lata | miałem kiedyś 80kkm w 9 miesięcy, ale miałem serdecznie dość jazdy.
Anonymous - 28-11-2008, 12:04
Jakis czas temu dokonałem w moim Outku Turbo kilku modyfikacji - m.in. wymiana frontpipe na HKS o większym przekroju, przeprogramowanie sterownika (chiptuning). Wczoraj byłem na hamowni. 235 KM przy 5939 obr/min, max. moment obrotowy 335 Nm przy 3.539 obr/min. Przeróbki robiłem w AutoGT. Utrzymują gwarancję na silnik, co prawda tylko u nich w zakładzie, ale jest.
|
|
|