To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - Chiptuning warto?

bob - 18-10-2008, 17:24
Temat postu: Chiptuning warto?
Witam
Co sądzice o "chiptuningu" np. tym, podaje link na allegro:
http://www.allegro.pl/ite..._audi_seat.html
Podobno do Outlandera 2.0 di-d też są, ale czy warto?
Może ktoś mógłby podzielić się spostrzeżeniami na temat tego "chiptuningu"?
pozdro

rezon - 18-10-2008, 17:39

Na forum Octavii dość dużo było o Box-ach no name - nawet ze zdjęciem wnętrza. Kilka oporników. Jak już interesujesz się takim rozwiązaniem to polecam coś takiego http://www.czakram.pl/box_pokaz.php?name=656. Regulacja 0-9. Zauważalna różnica mocy i momentu nawet na 3. Przy 5 i więcej zauważalne dymienie przy mocnym dodaniu gazu. NIestety cena zupełnie inna - 4x
Hiszpan - 18-10-2008, 17:52

Witaj
Na temat chip-tuningu Outlandera ogólnie możesz poczytać ten temat
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=8800 - od 14-15 strony była dyskusja.

Na temat tego konkretnego power-boxa pewno niewiele osób będzie Ci umiała odpowiedzieć, ale może akurat 8)

KowaliK - 18-10-2008, 19:10
Temat postu: Re: Chiptuning warto?
bob napisał/a:
Witam
Co sądzice o "chiptuningu" np. tym, podaje link na allegro:
http://www.allegro.pl/ite..._audi_seat.html
Podobno do Outlandera 2.0 di-d też są, ale czy warto?
Może ktoś mógłby podzielić się spostrzeżeniami na temat tego "chiptuningu"?
pozdro


Widzę że jesteś z dolnego śląska, więc może zamiast bawić się w gówniane boxy itd. zainwestować w profesjonalny chip tuning? We Wrocławiu w Jettronicku chipują Outlandera do 170 koni mechanicznych i bodajże 380 NM za 1800 zł (w cene jest wliczony pomiar mocy). Być może jeszcze w tym miesiącu poddam swoje Outlandera temu zabiegowi więc jak coś to dam znać. :wink:

bob - 18-10-2008, 19:27

Myślałem o "profesjonalu" fabrycznym, ale cena (5tys) mnie odstraszyła. Myślę o czymś takim by nie stracić gwarancji (możliwośc demontażu przed serwisem) bo autko w miare nowe :lol:
A po gwarancji to i może coś większego :badgrin:

KowaliK - 25-10-2008, 13:10

bob napisał/a:
Myślałem o "profesjonalu" fabrycznym, ale cena (5tys) mnie odstraszyła.


Podobno to co robią w salonie, wcale nie jest takie profesjonalne. :P

Anonymous - 25-10-2008, 21:14

witam , zawsze warto tylko nie jakieś "prezerwatywy: w postaci chip boxów tylko profesjonalnie przez OBD , mam takie cosik już od 40kkm i jest SUPER :rolleyes: dziury pozanikały , burczenie też :rolleyes: tylko jak był głośny tak został :ANAL: ale przynajmniej zbiera się naprawdę dobrze , jazda na 2WD nie możliwa !! a po śniegu na 4WD Lock bajka !!! :evil: ....pozdr :finga: a poniżej obrazek...PS. dzięki Kowalik ;)


KowaliK - 25-10-2008, 21:41

Robercik64, zdjęcia wrzuć na www.imageshack.us i wklej na forum "Thumbnail for forums (1)" ;)
Ania_syka1 - 26-10-2008, 18:41
Temat postu: Chip
Mamy w naszym Outlaanderku, założony w serwisie, rzeczywiście drogi (ok. 5 tys.), ale naprawdę warto. Po założeniu zaczął mniej spalać, a i kopytko ma niezłe, w końcu odpowiednia moc do tej masy -167kM!
rezon - 27-10-2008, 14:36

Robercik64 napisał/a:
zawsze warto tylko nie jakieś "prezerwatywy: w postaci chip boxów tylko profesjonalnie przez OBD
masz rację, jest tylko jeden problem - gwarancja na silnik i układ przeniesienia napędu u ciebie to już historia :cry: Polecam uwadze http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=20067 historię użytkownika Octavii z 2.0TDI to coś na temat, a i silnik pokrewny. Dlatego na chip tuning czekam do końca gwarancji. A ile można wycisnąć z tego silnika jest tutaj http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=10748
Anonymous - 27-10-2008, 15:15

jak mam czekać do konca gwarancji , to mam to .....i tak sprzedam po gwarancji....nie zwykłem przejeżdżać mniej niż 150kkm w tym okresie albo zostawię żonie i też dobrze , miałem juz kilkanascie samochodów w swojej karierze i jeszcze silnik ani przeniesienie napędu nie było przedmiotem gewaracnji a po drugie tuning przez OBD jest "zbackupowany" i można przywrócić ustawienia fabryczne i serwis "ślepy" , oczwysiecie aby zapbiec zaraz dyskusji i ataków NIE MAM zamiaru tego robić , pzdr
rezon - 27-10-2008, 16:00

Robercik64 napisał/a:
po drugie tuning przez OBD jest "zbackupowany" i można przywrócić ustawienia fabryczne i serwis "ślepy"
czytałeś wypowiedzi z forum Octavii pod linkiem? Problem nie w backupie ale w liczniku programowań i nie tylko serwis nie jest ślepy, ale również gwarant.
Robercik64 napisał/a:
nie zwykłem przejeżdżać mniej niż 150kkm
ładne masz przebiegi 5kkm/mies. nie zazdroszczę.
Anonymous - 27-10-2008, 17:23

a wiesz zaintrygowałeś mnie , jak wróce do wawy to podjadę do nich i się zapytam jak z tym kasowaniem "licznika programowan" ale i tak dalej uważam , że (odpiukać) trzeba miec niefart coby sie maszynka wykrzaczyła (silnik) myslę też że "podstrajać " trzeba z głową nie przegrzać styków.....pozdrówka
PS a te kilomtery to bardziej 4kkm /miech ale lata lecą a jeździło się po 200kkm na 3 lata.....

rezon - 27-10-2008, 19:58

Robercik64 napisał/a:
trzeba miec niefart coby sie maszynka wykrzaczyła
to prawda, ale bywa. W linku masz opisany problem silnika zupełnie z innej bajki, ale trzeba go wysłać do SAP i właściciel ma problem.
Robercik64 napisał/a:
jeździło się po 200kkm na 3 lata
miałem kiedyś 80kkm w 9 miesięcy, ale miałem serdecznie dość jazdy.
Anonymous - 28-11-2008, 12:04

Jakis czas temu dokonałem w moim Outku Turbo kilku modyfikacji - m.in. wymiana frontpipe na HKS o większym przekroju, przeprogramowanie sterownika (chiptuning). Wczoraj byłem na hamowni. 235 KM przy 5939 obr/min, max. moment obrotowy 335 Nm przy 3.539 obr/min. Przeróbki robiłem w AutoGT. Utrzymują gwarancję na silnik, co prawda tylko u nich w zakładzie, ale jest.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group