[92-96]Colt CA0 - [CA4A 1.6] Swap na CA5A
zab3r5polska - 25-10-2008, 13:55 Temat postu: [CA4A 1.6] Swap na CA5A Jestem nowym członkiem mitsumaniaków choć colt mam juz od 3 lat. problem w tym że mam 1.6 16 i niestety zrobił sie dla mnie za wolny :lol: mam silnik 4g63T w sumie to całego eclipsa:) mam też colta 4x4 ale czytałem i czytałem o tym swapie i w sumie sąrużne wersje które nie są zbieżne. mam też inny pomysł zakuwając 1.8 GTI i uturbiając go. chyba że ma ktoś dostęp na rynek japoński:) niedługo zapodam zdjęcia mojego miśka czekam na jakieś odp.
pozdr.
[ Dodano: 25-10-2008, 14:42 ]
Ah zapomiałem dopisać ze nie pytam sie o to wszystko tylko dlatego że chce popisać sobie na forum tylko ostro wziąć sie do pracy przy colcie.
Hubeeert - 25-10-2008, 15:47
Jest tu na Forum jeden user chwalący się władowaniem 4G63T do CA4A AWD. Podobno pasuje nawet skrzynia AWD z Colta do tego silnika. Tzn kilka otworów nie pasuje (tych na śruby). Tylko nie pamietam jego nicka. Poszukaj go w postach o tuningu itd.
Jedna uwaga - szukajka będzie działała dziś wieczorem.
Pozdrawiam
zab3r5polska - 25-10-2008, 16:38
dziekuje ci bardzo za pomoc!!! ten człowiek o ile sie nie myle ma nick jtjerry ale nie mam do niego żadnego kontaktu
[ Dodano: 25-10-2008, 16:39 ]
Czekam na jakieś włączenie sie speców ( o ile tacy tu są ) do pomocy
Anonymous - 25-10-2008, 16:39
To nie ten-user o nicku 4g63Colt chyba w coś takiego się bawi
zab3r5polska - 25-10-2008, 16:46
A masz może do niego jakieś namiary??? widzę że masz 1.8 GTI co myślisz nad tym by taki silnik uturbić bo wiesz tak jak napisałem wcześniej albo zeswapuje 4g63t albo zakuje i uturbie 1.8 GTI
Anonymous - 25-10-2008, 16:49
Turbo...hm..wiesz cięzki temat...a masz jakąś ofertę kutych zabawek do niego?To tak po pierwsze...po drugie szpera w skrzyni by się przydała...a po trzecie 4wd
zab3r5polska - 25-10-2008, 17:02
Czerwien, 4wd mam są firmy które to robią jedna w łomiankach pod warszawą dróga w sulejówku i pare innych. a jak bedzie 4wd to szpera konieczna??
Anonymous - 25-10-2008, 17:11
Odezwij się do mnie na gg 10043247 to pogadamy bo może masz szperkę już w 4wd-pozdrawiam
kartomaniak gti - 25-10-2008, 19:31
jak dobrze chodzi GTI to lepiej nic nie grzebać takie moje zdanie
zab3r5polska - 26-10-2008, 15:10
no tak ale koni nigdy zawiele:) silnik juz prawie mam 1.8 GTI zobaczymy czego bedzie brakowac i ruszam z wyspawaniem komory i wstawieniem półklatki
[ Dodano: 26-10-2008, 15:50 ]
malo osób tu pisze większość napisze że to bez sensu bedzie wstawiać turbo do gti bo lepiej kupić jakiegoś 200sx'a albo coś innego ale cały pic polega na tym by zrobić na przekór wszystkim i pokazać że sie da a nie unikać problemów zmieniając auto. dziex czerwień za pomoc na prv
Misiek :) - 26-10-2008, 20:06
popieram, pamiętam że nie tylko kuce ale też moment jest ważny. Jak masz kase to możesz uturbić (z tego co ja patrzyłem to ponad 3k pln będzie, ale moge się mylić). Ja osobiście bym się bawił z 4g63T czyli 2l od eclipsa z turbo... już wtedy kręcić na 300km i 300Nm
http://pl.youtube.com/wat...dA&translated=1 z tym, że inna buda, ale obie budy mają podobne komory silnikowe, te same silniki wchodzą
Kleju - 26-10-2008, 21:20
Misiek napisał/a: | ale obie budy mają podobne komory silnikowe, te same silniki wchodzą |
Chyba nie bardzo. Z tego co sie orientuje i gdzies wyczytalem to do budy z cao pasuja (choc nie do konca idealnie) tylko silniki z evo I, II, III. A do budy CJ0 z pozniejszych wersji.
Jakby nie patrzec w roku 96 bylo "przekrecenie" silnika o 180stopni... Wiec komory nie moga pasowac...
No chyba ze sie myle
Misiek :) - 26-10-2008, 21:34
może i ja się myle... silniki z tego co wiem były te same montowane.. ale też przekręcone były... na mechanice się za dobrze (jeszcze) nie znam, więc moge się mylić...
zab3r5polska - 27-10-2008, 09:25
Ok ok wszystko ładnie pięknie ale czytałem chyba już wszystko na tym forum i na coltmani i na streetracing.pl o swapie 4g63t do CA0 i w sumie to niewiadomo czy trzeba ciąć podłoge i wstawiać od galanta czy wszystkie przeróbki opierają sie tylko na przespawaniu łap i ustawieniu silnika. jtjerry miał napęd na przód a ja mam 4x4 czy przy takim napędzie jest więcej przeróbek??
Anonymous - 27-10-2008, 21:55
przy napędzie 4x4 jesteś na wgranej pozycji,masz minimum pracy,wszystko gra tylko musisz sobie załatwić dwie poduszki silnika od evo III
|
|
|