To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

L200 Techniczne do 2005r. - Brak Mocy

Anonymous - 01-11-2008, 22:12
Temat postu: Brak Mocy
Witam
Mam Elkę z 97r (vin) MMBJNK74EVDO21199

Ostatnio podczas jazdy, (nie teren) po przejechaniu około,70km. autko straciło moc.
Na pierwszy rzut oka ,pod maską wszysko było OK. po następnych 70km.-zaczeło mi pierdzieć-z pod wydechu. W domu okazało się ,że pękła turbina, kolektor wydechowy.

W tej chwili, mam już wymienioną turbinę oraz kolektor, natomiast auto nie osiąga,pełnej mocy.
Jest tak, że do około 2700 obr/min. jest ok. Natomiast powyżej ,jest bardzo słabe. Dodam, że jeśli zacznę ,piłować powyżej 3000 obr/min. - to po 2-3 km. kolektor oraz turbina jest koloru jasnobiałego.
Ciśnienie doładowania-sprawdziłem podczas ,postoju,oraz jazdy ,jest ok. zaczyna się od 1300-1400 obrotów i ma jakieś 0,8-0,85 bar. -czyli książkowo.

zapłon jest chuba ok. -(nie sprawdzałem teraz) ale auto ładnie zapala, równo chodzi nie chałasuje.
zastanawiałem się ,do czego jest dodatkowy elektozawór na pompie wtryskowej. (którego nie ma w żadnym PAJERO.

JEŻELI MA KTOŚ DOŚWIADCZENIA ,LUB SPOSTRZEŻENIA, PROSZĘ O POMOC.

(myślę, że auto dostaje za mało paliwa, i nie wiem czy wina leży po stronie pompy, czy może ,zbiornika(przewodów,filtra)

Z GÓRY DZIĘKUJĘ ,ZA WZELKĄ POMOC.
BARTEK.

miczon - 02-11-2008, 10:39

GazMajster-G1 napisał/a:
Jest tak, że do około 2700 obr/min. jest ok. Natomiast powyżej ,jest bardzo słabe.


Też tak miałem w poprzedniej Elce, ale tylko wtedym gdy zaświecił się check i samochód przeszedł w tryb pracy awaryjnej... Wtedy nie chciał się kręcić powyżej 3000obr/min. Spowodowane to było wadliwym czujnikiem ciśnienia doładowania. Po wymianie problem zniknął. Sprawdź jeszcze, czy wszystkie przewody ciśnieniowe masz dobrze założone... może któryś się zsunął i czujniki wariują. No i reset kompa (tylko nie wiem jak w roczniku 97 sprawa z kompem wyglądała :oops: )

Anonymous - 11-01-2009, 17:57

Witam :lol: :idea:
Znalazlem !!!!
Przyczyną byly niewłaściwe (zamontowane przez poprzedniego właściciela ) KOŃCÓWKI WTRYSKIWACZY , do tego zużyte podkladki oporowe iglic.

Zalożyłem nowe końcówki i podkładki ,i wszysko śmiga.

Temat uwazam za zamkniety.

W razie draki sluze pomocą.
pozdrawiam.
Bartek.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group