To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI sedan] filtr paliwa umiejscowienie

Anonymous - 03-11-2008, 20:54
Temat postu: [Cari 1.8 GDI sedan] filtr paliwa umiejscowienie
Czy mniej doświadczonemu posiadaczowi Cari 1.8 GDI sedan rok 2001 jest ktoś w stanie wskazać umiejscowienie filtra paliwa?
Anonymous - 03-11-2008, 22:02
Temat postu: Re: [Cari 1.8 GDI sedan] filtr paliwa umiejscowienie
Narang napisał/a:
Czy mniej doświadczonemu posiadaczowi Cari 1.8 GDI sedan rok 2001 jest ktoś w stanie wskazać umiejscowienie filtra paliwa?


filtr masz w baku.
TUTAJ, TUTAJ oraz TUTAJ możesz poczytać trochę o filtrach...

Pzdr.

Anonymous - 03-11-2008, 22:41

dzięki wielkie kolego - po prostu "mlasnąłem" z 30 stron forum tak na początek... głębiej nie chciało mi się już szukać...
Fabjan - 19-11-2008, 15:01

Planuję niebawem wymianę filtra paliwa i dobrze, że zaglądnąłem do tego wątku :shock:
Mam Cari 2000 r. 1.8 GDI i pewnie też mam tę opcję z filtrem w zbiorniku? Nie ma choćby cienia szansy, że jest on umiejscowiony z przodu auta? Bo z tego, co czytam to ta druga werjsa jest jakieś 10 razy tańsza od tej "zbiornikowej" :/
No i pewnie wymiana takiego filtra też 10 razy więcej kosztuje niż zwykłego.
Wymieniał ktoś to ostatnio? Jak to się cenowo z całą wymianą kształtuje? I czy warto z tym jechać do prywaciarza (w sensie czy da sobie z tym radę) czy z racji może jakiś skomplikowanych operacji, których trzeba podczas wymiany dokonać, doradzacie wymianę jednak w ASO?
Kurczę, musze to dziadostwo wymienić, bo podejrzewam, że od nowości nie było tykane :?

delux - 19-11-2008, 15:21

mam tęn sam rocznik i wersję silnikową i jakbym nie szukał nie ma w komorze silnika
ASO chce za taki filtr (do baku) między 300 a 400zł - nie pamiętam dokładnie.
wymiana nie wiem, sam to zrobię jak będzie trzeba.
czy da radę prywaciarz? jak poradzi sobie z tą cholerną nakrętką na zbiorniku paliwa to spoko, generalnie jest do tego narzędzie serwisowe.

jaki masz w ogóle przebieg - jak chcesz zmieniać bez powodu (jedzie normalnie itp) to Cię nie rozumiem :roll:

Fabjan - 19-11-2008, 15:53

No właśnie mam 159 kkm na liczniku i strasznie szarpie mi i jest w ogóle słaby. Chcę zacząć właśnie od filtrów (paliwo + powietrze), później tulejki od skrzyni a na końcu już całe sprzęgło, bo to, że samochód wyje przy dodawaniu gazu jednocześnie nie przyspieszając, to ponoć objawy sprzęga w stanie agonii... :/
Anonymous - 19-11-2008, 19:38

To autko nie ma wadliwych tulejek w skrzyni bo silnik i skrzynia jest japońska.
Jak przy przyśpieszaniu wzrastają obroty, a prędkość nie, to sprzęgło ślizga.
Piszesz że coś szarpie przy dodawaniu gazu. Jeśli przy zmianie biegów, to może się warto zainteresować mechanizmem wysprzęglania. Miałby on też wpływ na "ślizganie się". No ale jeśli nie mechanizm, to tarcza może być zużyta, albo ... zaolejona - gdy np. puścił uszczelniacz na wale korbowym.
Powodzenia.

saphire - 19-11-2008, 22:43

krzysiek_rz napisał/a:
Jak przy przyśpieszaniu wzrastają obroty, a prędkość nie, to sprzęgło ślizga.


A jak obroty nie wzrastają a auto i tak przyśpiesza to masz automatyczną skrzynię :badgrin: :badgrin: :badgrin:

delux - 20-11-2008, 10:57

bezstopniową wręcz kontynuując żart
a serio - Fabjan, mam podobne objawy przy połowie Twojego przebiegu.
Jak masz po drodze do 3miasta - możemy porównać wskazania kompa i coś zamieszać, porównanie byłoby bardzo cenne dla diagnozy.

ktoś mi nawet obiecał zrzuty z kompa po tactrixie :P

saphire - 20-11-2008, 14:46

delux napisał/a:
ktoś mi nawet obiecał zrzuty z kompa po tactrixie :P


Pamiętam, pamiętam ale ciągle nie było mocy sprawczej - chwilowo zarobiony jestem i późno wracam z roboty a wtedy już się nic nie chce jednak naprawdę postaram się to zrobić... jutro bo chyba sobie wolny dzień wezmę. :mrgreen:

Anonymous - 20-11-2008, 23:57

Fabjan fitr paliwa masz w baku ( ja za swoj zaplacile 70 funtow) wymienilem sam nic trudnego tylko musialem sobie dorobic takie specjalne cudo go odkrecenia i przykrecenia calego zestawu do baku.Wazne zeby podczas zakrecanie dokladnie wpasowac uszczelke inaczej bedzie ci smierdzialo paliwem w aucie no i jak zatankujesz do pelna to bedzie chlapac.
Fabjan - 21-11-2008, 10:26

hehe...
dadur! Przeceniasz moje możliwości ;) Kończą się one chyba na wymianie filtra przeciwpyłkowego i filtra powietrza, więc z tą wymianą filtra paliwa to bym sobie jednak podjechał do jakiegoś kumatego mechanika ;)

delux! Będę w Gdańsku jutro bądź w niedzielę! Więc jeśli jesteś zainteresowany, to możemy się jakoś zgadać! :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group