Nasze Miśki - Powrót do przeszłości
jacek11 - 09-11-2008, 14:13 Temat postu: Powrót do przeszłości Bry dzień
Zdecydowałem się napisać kilka słów o tym jak stałem się właścicielem Galantów.
Była wiosna 2007 roku.Pozbyłem się astry, ,i szukałem innego auta.
Trafił mi się Galant z 1993 roku.(fotki wstawię potem).Służył mi wiernie do
05-11-2008 roku,kiedy to dzięki pomocy Mitsumaniaków z Wrocławia stałem się
właścicielem Galanta E88A,4WD,4WS z silnikiem 2500 cm.
Ma 13 lat,i jak na swój wiek nieżle sobie poczyna.
Oczywiście jest kilka rzeczy do zrobienia,więc będę pisał o postępach w pracach.
podziękowania dla Juicemana,i Soldiego za okazaną pomoc w kupnie tego potwora
jacek11 - 09-11-2008, 21:38
Powyżej foty mojego pierwszego Gala. Sprzedany w dobre ręce
A to obecny
a oto i serce
oraz zachwycony właściciel podczas poznawania bliżej
jacek11 - 11-11-2008, 23:11
Zanotowałem pierwsze spalanie:
Trasa: 8,5 litra, max 110(przy wyprzedzaniu)
Miasto: 16 litrów przy niezłym dokładaniu do pieca
Miasto: 11,6 litra,przy bardzo spokojnej bujance
Zlokalizowałem przyczynę "słabego"ręcznego",mianowicie:
zużyte szczęki.
Oczywiście zamówione.85 zł.
Niebawem fotorelacja z wymiany
Juiceman - 11-11-2008, 23:41
Kurde, żałuje, że jeszcze tym cudem nie jeździłem naprawdę ładna rakieta. Planujesz jakieś modyfikacje:>?
jacek11 - 12-11-2008, 16:34
Juiceman napisał/a: | Planujesz jakieś modyfikacje:>? |
Na tę chwilę,planuje doprowadzić przednie zawieszenie do ładu.
Trochę tam puka
Na wiosnę malowanie karoserii.
A cha,byłbym zapomniał, alarm z domykaniem szyb
To tyle co mi przychodzi do głowy
Wszystko zależne od kaski
jacek11 - 13-11-2008, 22:52
Jak napisałem tak robię
Oto moje nowe szczęki do ręcznego(pasują od EVO,i Outlandera)
W planach były szczeki LUCASA,ale nie są teraz dostępne,więc kupiłem takie.
Droższe,bo kosztowały 137 zeta,ale co mi tam.
Galuś jest na razie grzeczny więc niech ma co dobre
a tak wygląda po zamontowaniu
3 godziny roboty,i działa poprawnie
oczywiście nie obyło się bez zacięć
ok.dwie setki grubszy sworzeń mocujący rozpierak.
musiałem rzeżbić pilnikiem
Teraz w planach wymiana wahaczy przednich
Juiceman - 11-01-2009, 00:58
Jacku jakies nowosci w tym potworze :>
jacek11 - 12-01-2009, 16:56
Juiceman napisał/a: | Jacku jakies nowosci w tym potworze :> |
Z nowości,to tylko wymiana Żarówek w leflektorach.
Kupiłem mu Philips Blue Vision.
Kosztowały 92 zł.
Niebawem fotki z wymiany wahaczy.
Jogurt - 14-01-2009, 19:15
piękny zestaw skrzynia/silnik. szkoda ze rekinków takich nie ma
jacek11 - 19-01-2009, 17:27
Jogurt napisał/a: | piękny zestaw skrzynia/silnik. szkoda ze rekinków takich nie ma |
Przód zawiecha jest taka sama.Trzeba by porównać tył.
Co do elektryki,to mam za małą wiedzę.
Myślę,że dobry fachman by sobie z tym poradził.
Ciekawy pomysł
Jogurt - 19-01-2009, 18:16
jacek11 napisał/a: | Ciekawy pomysł | pozostaje tylko kwestia tunelu środkowego i mocowań tylnego zawiasu
londolut - 19-01-2009, 18:43
Jogurt napisał/a: | jacek11 napisał/a: | Ciekawy pomysł | pozostaje tylko kwestia tunelu środkowego i mocowań tylnego zawiasu | Albo bez rzeźby Galant VR-4.
Jogurt - 19-01-2009, 19:03
londolut napisał/a: | Albo bez rzeźby Galant VR-4. | jako rodzinny sedan do miasta i na wczasy
rosomak1983 - 19-01-2009, 20:01
Jogurt napisał/a: | piękny zestaw skrzynia/silnik. |
mozna dowiedziec sie jaka tam moc siedzi?
jacek11 - 19-01-2009, 21:52
rosomak1983 napisał/a: | mozna dowiedziec sie jaka tam moc siedzi? |
Oficjalnie(fabrycznie)jest 168koni.
A podobno się rozmnożyły,i jest 5 więcej,bez żadnych modyfikacji
|
|
|