To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę Kupić Pajero - Pajero - czy warto ten egzemplarz ??

Anonymous - 09-11-2008, 18:12
Temat postu: Pajero - czy warto ten egzemplarz ??
Witak.

Koledzy, doradźcie mi, czy warto się tym interesować:

http://allegro.pl/item461...la_kazdego.html

czy to możliwe że 2001 rok jeszcze jest w tej budzie?
na co zwracać uwagę przy zakupie tego autka?
i jeszcze jedno: rozrząd tu będzie na pasku czy łańcuchu ??

chudyone - 09-11-2008, 20:00

raczej nie mozliwe ze to 2001 rok bo w tej budzie wychodzily do 2000 roku, a w 97 byl lift czyli szersze blotniki i troche inne kierunki z przodu. a co do rozrzadu to na 100% jest lancuch. Na co uwazac? na rdze na podluznicach i z tylu w bagazniku, a z tego co widac na zdjeciach to bylo cos kombinowane z mocowaniami tylnej kanapy, bo to raczej nie sa orginalne zaczepy:)
jawaldek - 09-11-2008, 20:14

30000 z roku 2001 ??????? coś za tani i tak mi się wydaje że w tym modelu to były silniki 2,5 szkoda że nie ma zdjęcia silnika ale może się mylę :? Poproś sprzedawcę o dodatkowe foto. Poszukaj na forum ktoś podawał co oznaczają poszczególne cyfry w nr karoserii i przy zakupie będziesz mógł to sprawdzić. Dziwi mnie też wygląd dodatkowych progów,zazwyczaj są z płaską blachą ale to może być jakiś domowy wyrób albo przystosowany do hi-lifa.
Anonymous - 09-11-2008, 21:17

Na moje oko jest to wersja na Amerykę.Ciekawe czy ma SS.

To jest moje zdanie: Ja bym go nie kupił...

Może coś bardziej katalogowego?

Jeden z SS

http://allegro.pl/show_item.php?item=479014903

I dwa z ES

http://allegro.pl/show_item.php?item=475376806

http://otomoto.pl/mitsubi...i-C6860096.html

Anonymous - 09-11-2008, 21:20

chudyone napisał/a:
raczej nie mozliwe ze to 2001 rok bo w tej budzie wychodzily do 2000 roku, a w 97 byl lift czyli szersze blotniki i troche inne kierunki z przodu. a co do rozrzadu to na 100% jest lancuch. Na co uwazac? na rdze na podluznicach i z tylu w bagazniku, a z tego co widac na zdjeciach to bylo cos kombinowane z mocowaniami tylnej kanapy, bo to raczej nie sa orginalne zaczepy:)


koleś twierdzi, że wychodziły te roczniki w tej budzie równolegle z nowymi... diabeł go tam wie, ja jestem zielony w tym temacie - jutro jade go ogladać i zobaczy się co to. Dajcie mi jeszcze wiecej wskazówek, na co szczególnie się przyjrzeć.

jawaldek - 09-11-2008, 21:24

szukaj na forum oznaczeń cyfrowych ->>> pomoże Ci to w rozszyfrowaniu skąd co i jak.Jak znajdę to podam.
Anonymous - 09-11-2008, 22:14

jawaldek napisał/a:
szukaj na forum oznaczeń cyfrowych ->>> pomoże Ci to w rozszyfrowaniu skąd co i jak.Jak znajdę to podam.


nie moge znaleźć oznaczeń vinu ogólnie dla pajero, tylko dla III gen. niestety
interesuje mnie jaki bedzie vin dla tego autka co chce kupić (2.8td)

chudyone - 10-11-2008, 12:24

sprawdz dokladnie podluznice przy tylnych i przednich kolach tam gdzie za zaginane bo dosc mocno gnija i tylne blotniki od wewnatrz bo tez rudy sie tam czesto do nich dobiera:)
Hiszpan - 10-11-2008, 12:51

Podczepię pod ten temat ;)
Również szukam pojarki, tyle, że nieco starszej, koniecznie w automacie, a niekoniecznie w "dyzlu"
Znalazłem coś takiego i miałbym prośbę do kogoś, kto ma coś 4x4 a jest z okolic W-wy, coby w miarę możliwości "luknął" na to Pajero
http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-C6499665.html
Niestety mógłbym to oglądnąć dopiero początkiem przyszłego tygodnia.
Jak Gene wróci z wycieczki to też go poproszę. Może znajdzie chwilę, albo ma kogoś bliżej :D

[ Dodano: 10-11-2008, 14:36 ]
Już nieaktualne :evil:
Chciałem się umówić na obejrzenie tego samochodu, ale okazało się, że wczoraj wieczorem pojarka zmieniła właściciela :doubt:

Anonymous - 10-11-2008, 18:12

Równocześnie z III wychodziły takie:




Anonymous - 10-11-2008, 19:44

Dzisiaj go "macałem" i jeżdziłem.
Faktycznie, progi i tylna kanapa dorabiane, ponoc był bez tego jak go sprowadzili.
Nie pasuje mi tylko to, że jest to rok 2001, tym bardziej, że według VIN'u wygląda mi na 1999.
Proszę o weryfikację, podaję VIN (zamiast ostatnich pięciu znaków wstawiłem gwiazdki):

JMB0NV260XJ0*****

i jaki jest kod silnika 2.8td w vinie ?
w ogóle poproszę wszelkich informacji jakich dostarcza ten numerek :-)

przekładnia podobno SS4 (tak ma nadrukowane na zegarach)

przypominam, dotyczy:
http://allegro.pl/item461...la_kazdego.html
jeśli ne zadziała to ten link:
http://allegro.pl/item461...la_kazdego.html

Gene - 11-11-2008, 16:02

Lukas_02, podaj caly VIN na pw to Ci sprawdze co to za cudo. Do bodaj 2004 roku Mitsubishi robilo Pajero w budzie od II-ki. Taki uklon w strone tych, ktorych odstraszal brak ramy i niezalezne zawieszenie. Nazywalo sie toto Pajero Classic i bylo srednio popularne. Nawet chyba nie montowano w klasikach superselecta i wystepowaly tylko z 4D56.
Anonymous - 11-11-2008, 16:33

Potwierdzam to co mówi Gene i dodam że to była buda II po lifcie(taka jak na zdjęciach w poprzednim poście)

SS nie było i bodajże był jeszcze oprócz 2,5TD: 3.0 V6 (177km)

Gene - 12-11-2008, 10:20

Rozwiewam wszelkie watpliwosci:
Pajero II, 3-drzwiowy, Europa, produkcja kwiecien 1999, superselect, skrzynia manualna, slinik 2.8 TDI, kolor A69 satellite silver
powodzenia, decyzja nalezy do Ciebie :wink:

Anonymous - 12-11-2008, 14:45

Pajero Classic występował w nadwoziach 3Di 5D, ale w wersjach '91 i '97.
Sprzedawany w Azji, Afryce i Ameryce Południowej.

Silniki to:2.4/121km; 2.5D/75km; 2.5TD/115km; 2.8D/97km



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group