Chcę Kupić Pajero - Pajero - czy warto ten egzemplarz ??
Anonymous - 09-11-2008, 18:12 Temat postu: Pajero - czy warto ten egzemplarz ?? Witak.
Koledzy, doradźcie mi, czy warto się tym interesować:
http://allegro.pl/item461...la_kazdego.html
czy to możliwe że 2001 rok jeszcze jest w tej budzie?
na co zwracać uwagę przy zakupie tego autka?
i jeszcze jedno: rozrząd tu będzie na pasku czy łańcuchu ??
chudyone - 09-11-2008, 20:00
raczej nie mozliwe ze to 2001 rok bo w tej budzie wychodzily do 2000 roku, a w 97 byl lift czyli szersze blotniki i troche inne kierunki z przodu. a co do rozrzadu to na 100% jest lancuch. Na co uwazac? na rdze na podluznicach i z tylu w bagazniku, a z tego co widac na zdjeciach to bylo cos kombinowane z mocowaniami tylnej kanapy, bo to raczej nie sa orginalne zaczepy:)
jawaldek - 09-11-2008, 20:14
30000 z roku 2001 ??????? coś za tani i tak mi się wydaje że w tym modelu to były silniki 2,5 szkoda że nie ma zdjęcia silnika ale może się mylę Poproś sprzedawcę o dodatkowe foto. Poszukaj na forum ktoś podawał co oznaczają poszczególne cyfry w nr karoserii i przy zakupie będziesz mógł to sprawdzić. Dziwi mnie też wygląd dodatkowych progów,zazwyczaj są z płaską blachą ale to może być jakiś domowy wyrób albo przystosowany do hi-lifa.
Anonymous - 09-11-2008, 21:17
Na moje oko jest to wersja na Amerykę.Ciekawe czy ma SS.
To jest moje zdanie: Ja bym go nie kupił...
Może coś bardziej katalogowego?
Jeden z SS
http://allegro.pl/show_item.php?item=479014903
I dwa z ES
http://allegro.pl/show_item.php?item=475376806
http://otomoto.pl/mitsubi...i-C6860096.html
Anonymous - 09-11-2008, 21:20
chudyone napisał/a: | raczej nie mozliwe ze to 2001 rok bo w tej budzie wychodzily do 2000 roku, a w 97 byl lift czyli szersze blotniki i troche inne kierunki z przodu. a co do rozrzadu to na 100% jest lancuch. Na co uwazac? na rdze na podluznicach i z tylu w bagazniku, a z tego co widac na zdjeciach to bylo cos kombinowane z mocowaniami tylnej kanapy, bo to raczej nie sa orginalne zaczepy:) |
koleś twierdzi, że wychodziły te roczniki w tej budzie równolegle z nowymi... diabeł go tam wie, ja jestem zielony w tym temacie - jutro jade go ogladać i zobaczy się co to. Dajcie mi jeszcze wiecej wskazówek, na co szczególnie się przyjrzeć.
jawaldek - 09-11-2008, 21:24
szukaj na forum oznaczeń cyfrowych ->>> pomoże Ci to w rozszyfrowaniu skąd co i jak.Jak znajdę to podam.
Anonymous - 09-11-2008, 22:14
jawaldek napisał/a: | szukaj na forum oznaczeń cyfrowych ->>> pomoże Ci to w rozszyfrowaniu skąd co i jak.Jak znajdę to podam. |
nie moge znaleźć oznaczeń vinu ogólnie dla pajero, tylko dla III gen. niestety
interesuje mnie jaki bedzie vin dla tego autka co chce kupić (2.8td)
chudyone - 10-11-2008, 12:24
sprawdz dokladnie podluznice przy tylnych i przednich kolach tam gdzie za zaginane bo dosc mocno gnija i tylne blotniki od wewnatrz bo tez rudy sie tam czesto do nich dobiera:)
Hiszpan - 10-11-2008, 12:51
Podczepię pod ten temat
Również szukam pojarki, tyle, że nieco starszej, koniecznie w automacie, a niekoniecznie w "dyzlu"
Znalazłem coś takiego i miałbym prośbę do kogoś, kto ma coś 4x4 a jest z okolic W-wy, coby w miarę możliwości "luknął" na to Pajero
http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-C6499665.html
Niestety mógłbym to oglądnąć dopiero początkiem przyszłego tygodnia.
Jak Gene wróci z wycieczki to też go poproszę. Może znajdzie chwilę, albo ma kogoś bliżej
[ Dodano: 10-11-2008, 14:36 ]
Już nieaktualne
Chciałem się umówić na obejrzenie tego samochodu, ale okazało się, że wczoraj wieczorem pojarka zmieniła właściciela
Anonymous - 10-11-2008, 18:12
Równocześnie z III wychodziły takie:
Anonymous - 10-11-2008, 19:44
Dzisiaj go "macałem" i jeżdziłem.
Faktycznie, progi i tylna kanapa dorabiane, ponoc był bez tego jak go sprowadzili.
Nie pasuje mi tylko to, że jest to rok 2001, tym bardziej, że według VIN'u wygląda mi na 1999.
Proszę o weryfikację, podaję VIN (zamiast ostatnich pięciu znaków wstawiłem gwiazdki):
JMB0NV260XJ0*****
i jaki jest kod silnika 2.8td w vinie ?
w ogóle poproszę wszelkich informacji jakich dostarcza ten numerek
przekładnia podobno SS4 (tak ma nadrukowane na zegarach)
przypominam, dotyczy:
http://allegro.pl/item461...la_kazdego.html
jeśli ne zadziała to ten link:
http://allegro.pl/item461...la_kazdego.html
Gene - 11-11-2008, 16:02
Lukas_02, podaj caly VIN na pw to Ci sprawdze co to za cudo. Do bodaj 2004 roku Mitsubishi robilo Pajero w budzie od II-ki. Taki uklon w strone tych, ktorych odstraszal brak ramy i niezalezne zawieszenie. Nazywalo sie toto Pajero Classic i bylo srednio popularne. Nawet chyba nie montowano w klasikach superselecta i wystepowaly tylko z 4D56.
Anonymous - 11-11-2008, 16:33
Potwierdzam to co mówi Gene i dodam że to była buda II po lifcie(taka jak na zdjęciach w poprzednim poście)
SS nie było i bodajże był jeszcze oprócz 2,5TD: 3.0 V6 (177km)
Gene - 12-11-2008, 10:20
Rozwiewam wszelkie watpliwosci:
Pajero II, 3-drzwiowy, Europa, produkcja kwiecien 1999, superselect, skrzynia manualna, slinik 2.8 TDI, kolor A69 satellite silver
powodzenia, decyzja nalezy do Ciebie
Anonymous - 12-11-2008, 14:45
Pajero Classic występował w nadwoziach 3Di 5D, ale w wersjach '91 i '97.
Sprzedawany w Azji, Afryce i Ameryce Południowej.
Silniki to:2.4/121km; 2.5D/75km; 2.5TD/115km; 2.8D/97km
|
|
|